'درک خطرات': خانواده نجات از باران-تورم creeks در نیویورک شهرستان

تد چک York Daily Recordمنتشر شده 1:00 PM EDT مه 6 2020آخر هفته گذشته نمرات boaters گرفت به نیویورک شهرستان cre

توسط NEWSWORLDS در 17 اردیبهشت 1399

آخر هفته گذشته نمرات boaters گرفت به نیویورک شهرستان creeks و جریان است.

پنج شنبه دیدم حدود سه اینچ باران ریخته, در بخش هایی از شهرستان اما لذت بخش آب و به دنبال آن با درجه حرارت در 70s به.

ترکیب که با اجاق گاز فشار است که coronavirus قرنطینه و فریب از آب بیش از حد خوب به تصویب.

اما برای خانواده های مختلف آن را تبدیل به یک امر خطرناک.

در طول سه روز وجود چهار آب نجات در شهرستان بسیاری از آنها مربوط به کودکان است.

حوادث:

روز جمعه یک مادر سوار وسیله نقلیه خود را به آب گرفتگی آب در Conewago نهر جاده در نزدیکی قهقهه پل جاده در شرق منچستر Township. هنگامی که رشته او قرار داده و او دو فرزند بالای خودرو. دو شمال شرقی منطقه ای افسران پلیس نجات خانواده است. یکی از افسران به پایان رسید تا خیس شدن.

پنج شنبه, کایاک واژگون زرد شلوار کریک در Dillsburg منطقه در نزدیکی ویلیامز بیشه جاده و شفیلد درایو. سه نفر در قایق پارویی اسکیموها وقتی این حرف بیش و یکی به دام افتاده بود زیر. هر سه نفر نجات توسط اورژانس خدمه است.

و در روز یکشنبه یک پدر و دو دختر بودند نجات توسط یک رهگذر و بعد با کمک نجات خدمه از قایق رانی بدبختانه بیش در جریان نزدیک به 500 بلوک اورشلیم جاده مدرسه در شرق منچستر Township.

هیچ اطلاعاتی در دسترس بود در دوم آب نجات در روز یکشنبه.

در حالی که وجود دارد آسیب های جدی گزارش شده است, اضطراری مقامات می گویند همه آنها می تواند اجتناب شده است با یک دانش پایه از آب و حس مشترک.

یعقوب بوش رئیس برای عقاب شرکت آتش در کوه گرگ — که آتش نشانان در پاسخ به اورشلیم مدرسه نجات جاده — گفت می توان آن را خطرناک در آب حتی چند روز پس از باد و باران.

"هنگامی که همه چیز را تخلیه از مزارع به creeks که زمانی که آن میدارد تا" او گفت:. "همه به دام افتاده در خانه, شما شروع به گرفتن آب و هوا خوب (اما) از آب در حال حرکت سریعتر آب بالاتر ... آنها واقعا درک خطرات."

علائم هشدار دهنده

هشدارهای صادر شده قبل از جاری شدن سیل اتفاق افتاده است این آخر هفته گذشته. اوایل روز چهارشنبه خدمات ملی آب و هوا در کالج ایالتی صادر سیل دیده بان پیش بینی 1-3 اینچ از بارش باران برای شهرستان هواشناس استیو تراویس گفت.

باران سقوط در شهرستان نیویورک در روز پنج شنبه با کمترین مقدار در حدود 2.5 اینچ ضبط شده در بخش شرقی شهرستان است.

سپس در روز پنج شنبه در 2:12 بعد از ظهر, خدمات صدور هشدار سیل برای بخش غربی این شهرستان است.

بیشتر: کروناویروس در پنسیلوانیا: کلیساها گروه را دشوار خواستار لغو سفر ماموریت

بیشتر: دیدن کدهای پستی در نیویورک و آدامز شهرستانهای لمس coronavirus

بیش از دو ساعت بعد در 4:39 p. m., خدمات صدور هشدار دیگری برای کل شهرستان است.

به طور معمول جریان های کوچک برای اولین بار در ظهور و آنها را به سرعت. سپس کسانی که شاخه های فرعی تغذیه به آنهایی که بزرگتر به دلیل آنها نمی تواند نگه داشتن آب تراویس گفت.

"است که می تواند اتفاق می افتد حتی زمانی که باران است," او گفت:. "شما نیاز به مراقب باشید در خارج وجود دارد پس از رویداد سیل آب می تواند هنوز هم به سرعت در حال حرکت و ... آن را بسیار بالاتر از حد معمول است."

تمام خشم

مایک پارکر سخنگوی پنسیلوانیا ماهی و قایق کمیسیون گفت که در طول دهه گذشته قایقرانی دیده است یک افزایش ناگهانی در محبوبیت در سراسر کشور.

"ما فقط شاهد تعداد paddlers منفجر سراسر پنسیلوانیا," او گفت:.

و با شروع این بیماری همه گیر کوروناویروس که به طور موثر بسته بسیاری از اشکال دیگر از سرگرمی و ورزش و مردم ضربه شده است تا پارک دولت در droves, او گفت:.

پارکر گفت که گاهی اوقات کسانی که با کمی به هیچ تجربه گاهی اوقات دیدن دیگران را با داشتن سرگرم کننده در آب و خود به خود را خرید در کایاک و یا قایق رانی. می توان آنها را در آب بسیار به سرعت.

بیشتر: 'دست کشیدن تمام دندان های خود را' Jilted سابق ربوده زن در خانه, پلیس می گویند

نه تنها این, اما شروع ممکن است به معنای پایان دولت آب سرد دوره خدمت به عنوان غیر رسمی شروع به فصل تابستان قایقرانی پارکر گفت.

"بسیاری از مردم نگاه کنید که در آن تاریخ و به آنها بگو: من قصد دارم برای شروع قایقرانی تا زمانی که ممکن است," او گفت:. "ما یک زن و شوهر واقعا گرم روز و آنها خارش است."

در راه آسیب است

نجات کسانی که در موقعیت های آسیب زا همراه با آن یک معضل خطرناک برای کسانی که انجام می دهند نجات — آنها اغلب خود قرار داده و در همان خطر به عنوان کسانی که آنها در حال تلاش برای صرفه جویی در.

می توان آن را بسیار خسته کننده زمانی که آن شرایط می تواند اجتناب شده است به راحتی.

زیر یکشنبه, نجات عقاب, معاون رئیس جمهور, Steve Trott در زمان خود را به شرکت در Facebook صفحه اصرار boaters به دقت و توجه.

"لطفا درک کنید که وجود دارد هیچ دلیلی برای شما به قرار دادن ما و دیگر ایستگاه های انسانی در معرض خطر با توجه به تصمیم گیری که در چشم سرگرم کننده تفریح و سرگرمی" Trott نوشت. "BeSafe (sic) در تمام که شما باید انجام دهید و لطفا تصمیم درست قبل از شما قرار دادن زندگی خود را در معرض خطر و زندگی کسانی که به نجات خود را در خطر!"

بیشتر: هانوفر مرد سعی در قربانی حمله با کارد بزرگ و سنگین, پلیس می گویند

در طول روز یکشنبه حادثه در شرق منچستر شهرستان به عنوان پدر و فرزند او در ساحل نجات خدمه یک قایق جستجو برای قایق رانی. کیسه های ضد آب بستن به قایق رانی شامل مرد و کلید و کیف پول و تلفن.

پس از آن تبديل به قایق رانی تا به حال خمرهای شکل پایین نهر از طریق کلاس 3 رپیدز.

"آنها (نجات خدمه) گفت: رفتن را از طریق وجود دارد قایق رو ضرب و شتم بسیار خوب" بوش گفت.

در روز جمعه نجات شمال شرقی منطقه ای رئیس پلیس برایان ریزو تقدیر از اقدامات افسران شان سالیوان و اسکات جورج که بدون توجه به زندگی خود را عمل بلافاصله.

"من ستایش آنها را به خطر زندگی خود را برای نجات بچه ها," او گفت:.

بیشتر: مرد مست می خواهد به اخراج زن و شوهر قوچ ترمز لودر به اتاق خواب, پلیس می گویند

نکات ایمنی

در اینجا ایده های در مورد چگونه به امن بهار و تابستان در آب از پارکر:

  • نظارت بر خدمات ملی آب و هوا و آب و هوا خدمات. دانلود نرم افزار و اجازه می دهد هشدار بر روی تلفن همراه خود را.
  • می دانیم که آب در آن شما خواهد شد قایقرانی است. باید یک ایده از چگونه بالا آب است که به طور معمول پس از آن مرجع است که با آن سطح بعد شما می خواهید به سر برای اطمینان از سطح در یا در نزدیکی جاری شدن سیل در سطح.
  • قبل از رفتن در آب ببینید که چگونه boaters دیگر در حال حاضر در آب هستند مراتب. آیا آنها نگاه مانند آنها با داشتن سرگرم کننده و آسان ؟ اگر شانس شما خواهد شد بیش از حد.
  • بررسی آب را دید و سرعت. اگر آب در حال اجرا است سریع و غیر منتظره ای تیره است و یا گل آلود آن را احتمالا امن را وارد کنید. دید کم آب می تواند پنهان کردن موانع مانند شاخه و دیگر باقی مانده است.
  • اگر شما بی تجربه رسیدن به کسی که دارای تجربه بیشتر و از آنها بخواهید برای اصول اولیه. سر را به www.fishandboat.com و بر "قایق" در گوشه سمت راست بالا برای کسب اطلاعات بیشتر.

تد چک چند پلت فرم جرم/اورژانس با روزنامه نیویورک دیلی رکورد. او را می توان در رسید tczech@ydr.com در 717-771-2033 و یا در توییتر @TedCzechYDR



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن