راه متحده منطقه خلیج ولز فارگو ایجاد اجاره صندوق کمک

ابتدا با کمک مالی از ولز فارگو, United Way منطقه خلیج و یا UWBA ایجاد یک اجاره صندوق امداد به ارائه کمک های پو

توسط NEWSWORLDS در 27 تیر 1399

ابتدا با کمک مالی از ولز فارگو, United Way منطقه خلیج و یا UWBA ایجاد یک اجاره صندوق امداد به ارائه کمک های پولی به مبارزه مستاجرها.

پول توزیع خواهد شد از طریق UWBA موجود SparkPoint مراکز که ارائه مشاوره مالی در مکان های از جمله منابع خانواده, مراکز, مدارس و کالج ها. هر کسی که توان پرداخت اجاره بها را واجد شرایط خواهد بود تا سه ماه اجاره, کمک, همراه با تعهد است که آنها را به شرکت در یک مالی مربیگری برنامه مانند SparkPoint.

"الهام بخش بود واقعا در مورد جلسه نیاز است که در خارج وجود دارد و انجام این کار در راه است که رفتن برای کمک به بسیاری از مردم گفت:" کلی Batson رئیس جامعه تاثیر افسر در UWBA.

ولز فارگو است از حامیان دیرین از UWBA با آن جمع آوری کمک های مردمی مشارکت رفتن تقریبا 100 سال به UWBA موسس است.

همراه با $750,000 کمک مالی از San Francisco-بر اساس بانک UWBA برنامه ای برای افزایش اضافی $2.5 میلیون دلار برای صندوق از طریق آن شبکه های موجود از سرمایه گذاران.

"با منطقه خلیج اجاره بودن خیلی بالا بود واقعا صدمه زدن در طول بیماری همه گیر در این منطقه خاص" گفت: اریکا Trejo, جامعه, روابط مدیر ارشد در ولز فارگو. "ما سه رکن است که ما واقعا تمرکز بر روی به عنوان یک بانک ... قیمت مسکن, کسب و کار کوچک در رشد و سلامت مالی پس از این بود که واقعا ما کوچه."

هر دو UWBA و ولز فارگو با اشاره به این که قیمت مسکن شده است مسئله ای در منطقه خلیج پس از مدتها قبل از بیماری همه گیر.

Batson گفت: حدود یک سوم از ساکنان منطقه خلیج در حال حاضر اجاره-بر دوش قبل از COVID-19 معنی آنها پرداخت حدود 30% از درآمد خود را به اجاره.

رکود اقتصادی است و تشدید این موضوع است. با توجه به Batson حدود 1,100 مشتریان آمده اند به SparkPoint مراکز مبارزه با اثرات اقتصادی از COVID-19 بیماری همه گیر.

"این چیزی است که ما می توانیم تاثیر را بر روی ما می تواند کمک بسیاری از خانواده" Batson گفت.

ساخته شده در سال 2008 رکود UWBA را SparkPoint مربیگری ارائه می دهد یک در یک آموزش و پرورش در مباحث اعتباری بدهی, درآمد و پس انداز.

UWBA و ولز فارگو هر دو امیدواریم که در ترکیب پولی کمک مالی برنامه های سواد آموزی ارائه خواهد شد کمک به مستاجرها که به آن نیاز دارید.

"ما واقعا به طور خاص به دنبال رسیدن به کسانی که بیشتر vulnerably تحت تاثیر این بیماری همه گیر" ترجو گفت. "متاسفانه که تمایل به ما در کمترین درآمد جمعیت که در جوامع مختلف, بنابراین من فقط می خواهم به جای تاکید بر اهمیت این کمک هزینه برای رسیدن به کسانی که بیشترین نیاز."

تماس با کلر دالی در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @DalyClaire13.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب