دانشگاه آریزونا COVID - 19 آزمایش مجدد می یابد 15 مثبت کاذب در آزمایش از 1 روز

آدری جنسن آریزوناجمهوری منتشر شده 11:00 PM EDT سپتامبر 6, 2020بر اساس بیانیه ای که روز یکشنبه منتشر شد، سه روز

توسط NEWSWORLDS در 17 شهریور 1399

بر اساس بیانیه ای که روز یکشنبه منتشر شد، سه روز پس از آن که دانشگاه آریزونا از بالا بودن تک روزه ۱۲۶ مورد مثبت COVID-19 خبر داد، این دانشگاه اعلام کرد که ۱۵ مورد از موارد COVID-19 که پیش از این در دانشجویان گزارش شده بود، مثبت کاذب بوده است.

روز پنجشنبه، UA از بالا بودن تک روزه 126 مورد مثبت COVID-19 از 1520 مورد آزمایش شده در میان هیئت علمی، دانشجویان و کارکنان در محوطه دانشگاه خود در یک روز خبر داد.

به گفته رابرت رابینز، رئیس UA در یک کنفرانس مطبوعاتی در محوطه دانشگاه، مقامات دانشگاه گفتند که آزمایش های بیشتری در تلاش برای یافتن افرادی با موارد بدون علامت که با آزمایش فاضلاب تشخیص داده شده اند، در حال انجام است، اما آزمایش در پردیس بهداشت نیز شاهد بالا رفتن در موارد علامتی بود.

در میان برخی از موارد مثبت 13 دانش آموز- ورزشکار و 12 غیر ورزشکار بودند، اما پس از آزمایش مجدد نمونه ها، تنها 10 مورد از 25 مورد آزمایش مجدد برای COVID-19 مثبت آمد.

برای نمونه های دانشجویی و ورزشکار، مدیر خدمات پزشکی آریزونا دو و میدانی دکتر استفان پل گفت: اطلاعات متناقض، مانند گزارش تاریخ تماس حمایت ن کردن از نتایج آزمون مثبت پس از "یک پروتکل جامع تماس ردیابی" باعث آزمایش اضافی از نمونه ها، با توجه به بیانیه.

پل در این بیانیه گفت: «ما با تمام کسانی که تحت تاثیر قرار گرفته اند ارتباط برقرار کردیم و از این خطا عذرخواهی کردیم.» وی تصریح کرد: مثبتی که از این روند بیرون آمده تقویت تعهد ما به پروتکل های ردیابی تماس ما بوده است. به دلیل صداقت و تعامل شرکت کنندگان توانستیم مشخص کنیم که خطای بالقوه ای در روند ما وجود دارد. این نیز نشان می دهد تعهد توسط دانش آموزان و ورزشکاران به پروتکل در حال کار است."

در این بیانیه آمده است که آزمایشگاه که نمونه ها را آزمایش کرد، مثبت های کاذب را به یک خطای ابزار دقیق نسبت داد و قصد دارد ممیزی فرایندهای آزمایش خود را انجام دهد.

"همانطور که ما انجام آزمایش جامع تر، هر دو در محوطه دانشگاه و خارج، آن را در تیم ما به نمایش همان عزم و یکپارچگی است که منجر به این نتیجه است. من همچنین می خواهم به دانشجویان و ورزشکاران تاثیر گذاری شده اذعان کنم و از آنها و خانواده هایشان به خاطر این اختلال در زندگی شان عذرخواهی کنم.»

در این بیانیه آمده است که دانشجویان و ورزشکاران و کارکنان ورزشی در مورد این خطا مطلع شدند و از روی احتیاط، نمونه های دو و میدانی آریزونا روز سه شنبه برای آزمایش مجدد دوباره جمع آوری خواهد شد.

بر اساس این بیانیه، علاوه بر این، برنامه های ورزشی روز چهارشنبه فعالیت های عادی مجدد را از سر خواهند گرفت.

در این بیانیه آمده است که ۱۲ نفر که در ابتدا در پردیس بهداشت آزمایش مثبت کردند نیز یک آزمایش آنتیژن برای اعلام مجدد نتایج خود خواهند داشت.

تا ۳۱ ژوئیه در مجموع ۵۵۹ نفر از ۱۸۰۹۰ آزمایش انجام شده برای COVID-19 آزمایش مثبت کردند که این میزان ۳٫۱٪ پوزیتیویته است. اما مقامات دانشگاه همچنین گفته اند که بزرگترین چالش آنها چگونگی نظارت یا کنترل دانشجویان خارج از محوطه دانشگاه است که اکثریت موارد مثبت COVID-19 را تشکیل می دهند.

هیچ راهی برای اندازه گیری موارد در میان دانشجویانی که آزمون خارج از سیستم دانشگاه را انتخاب کرده اند وجود ندارد. مشارکت این دانشگاه با شهر و کشور برای به اشتراک گذاشتن داده ها و آزمایش ها برای آن کلیدی است، به گفته دکتر ریچارد کارمونا که ریاست کارگروه مجدد دانشگاه را بر روی دست دارد.

فرح الهامی خبرنگار جمهوری در این داستان سهیم بود.

به خبرنگار در ساعت Audrey.Jensen@arizonarepublic.com یا در توییتر در ساعت @Audreyj101.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن