دانشگاه کالیفرنیا حذف پذیرش آزمون مورد نیاز

دانشگاه کالیفرنیا اتفاق آرا تصمیم گرفت در ماه مه به مرحله SAT و ACT تست استاندارد الزامات مورد نیاز برای همه ج

توسط NEWSWORLDS در 25 خرداد 1399

دانشگاه کالیفرنیا اتفاق آرا تصمیم گرفت در ماه مه به مرحله SAT و ACT تست استاندارد الزامات مورد نیاز برای همه جدید دانشجوی سال اول متقاضیان از طریق 2024.

"من فکر می کنم این باور نکردنی است گام در مسیر درست به سمت هماهنگی با ما پذیرش با سیاست های گسترده مبتنی بر ارزش های این دانشگاه گفت: John A. Pérez که صندلی UC حاکم هیئت مدیره.

تصمیم اتحاد گسترده مفاهیم: 10 پردیس دانشگاه سیستم دریافت بیش از 200 ، 000 برنامه های کاربردی در هر سال بسیاری از آنها از کالیفرنیا مدارس بالا است. ده ها تن از مدارس در سراسر کشور باید چشم پوشی SAT/ACT مورد نیاز به طور موقت با توجه به کروناویروس اما تنها چند حذف نیاز در دسترس نباشد.

UC پنج سال برنامه ریزی شروع می شود با دو سال "آزمون-اختیاری" پذیرش است که اجازه خواهد داد — اما نیاز نیست — متقاضیان برای ارسال نمرات آزمون. پس از آن دانشگاه های دیگر در نظر SAT/ACT نمرات برای پذیرش. 2025 UC خواهد شد یا راه اندازی یک جدید UC خاص آزمون استاندارد یا قراضه تست استاندارد مورد نیاز به طور کامل.

سیاست جدید تاثیر می گذارد هزاران کالج امیدوار در سانتا باربارا Unified School District.

"SAT/ACT آزمایش تاریخی است که یک مانع برای ما کم-درآمد اول-نسل دانش آموزان گفت:" سوزی, سنگ, co-سر مشاور در دوس Pueblos دبیرستان. "خانواده خود را فقط تمایل به نمی شود به عنوان لوپ به آن. آزمون آمادگی می تواند صدها تا هزاران دلار است."

اما اضافه کردن یک آزمون استاندارد می تواند مشکلات مطرح از آنجا که اکثر دانش آموزان "نه فقط اعمال UCs" سنگ گفت. "اگر آنها در حال استفاده از یک UC مدرسه و سپس دانشگاه های دیگر که هنوز هم با استفاده از SAT, ACT — سنتی تست استاندارد — من فکر می کنم 'وای که فقط یک تست برای یک دانشجو که به'" سنگ گفت.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن