غیر معمول اولیه در PA: ماسک تشویق کرد. بسیاری از در حال حاضر رای دادند.

کیم قوی York Daily Recordمنتشر شده 7:54 AM EDT Jun 2, 2020یکی از غیر معمول ترین انتخابات مقدماتی در پنسیلوانیا

توسط NEWSWORLDS در 13 خرداد 1399

یکی از غیر معمول ترین انتخابات مقدماتی در پنسیلوانیا تاریخچه آغاز شده در 7 صبح امروز به صف رای دهندگان در حوزه های رأی گیری — کسانی که تا به حال در حال حاضر رای داده است.

اولیه در پنسیلوانیا در اصل برنامه ریزی شده برای مارس 28 نقل مکان کرد و در 35 روز به دلیل جهانی coronavirus بیماری همه گیر.

پانزده کشورهای دیگر به تاخیر افتاد مقدماتی خود را به عنوان به خوبی و چندین متحده تا به حال پست الکترونیکی-در برگه های رای تنها. پنسیلوانیا گسترش آن پست الکترونیکی-در رای گیری برای این, اصلی, به طور معمول محدود به افرادی که دارای معلولیت یا بیماری است که باعث می شود آنها را قادر به رای دادن در فرد یا افرادی خواهد بود که از منطقه در روز انتخابات. این بار پیشنهاد به همه ثبت نام رای دهندگان به عنوان یک راه برای تشویق رای گیری بدون خطر بهداشت عمومی.

که تمام است که باعث می شود این اصلی غیر معمول یک. برای اولین بار رای دهندگان را تشویق به پوشیدن ماسک در حوزه های رأی گیری. همه نظرسنجی کارگران نیز خواهد شد با پوشیدن ماسک.

بیشتر: نمی توانید پست الکترونیکی خود را-در رای گیری در زمان ؟ در اینجا چگونه شما هنوز هم می توانید رای دادن.

بیشتر: نیویورک و آدامز سر به پای صندوق های رای امروز اولیه 2020 رای گیری

مسابقات

اولیه که مجموعه صحنه را برای انتخابات عمومی در ماه نوامبر است چند مسابقه در پنسیلوانیا است.

انتخابات ریاست جمهوری است که در حال حاضر تعریف شده است. رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن است به دنبال انتخاب مجدد در جمهوری بلیط و دموکرات جو بایدن در حال حاضر به دنبال یک همسر در حال اجرا.

نامزدها برای مجلس نمایندگان ایالات متحده خواهد بود در انتخابات همراه با دولت دادستان کل حسابرس کل خزانه دار و دولت سناتورها و نمایندگان.

پست الکترونیکی-در برگه های رای بودند فرستاده شده توسط county انتخابات ادارات در ماه قبل از این انتخابات است. کسانی که می تواند از طریق پست و یا کاهش یافته است در مکان های خاص تا 8 بعد از ظهر امروز. پست الکترونیکی-در برگه های رای قابل قبول نخواهد بود و در حوزه های رأی گیری.

برخی از حوزه های رأی گیری منتقل شده و یا تثبیت این اولیه نیز هست. نمی دانم در مورد رای گیری خود را ، وزارت امور خارجه دارای یک راه آسان برای شما برای پیدا کردن پاسخ.

پست الکترونیکی-در برگه های رای

نیویورک شهرستان دفتر انتخابات فرستاده خواهد شد بیش از 54,000 انتخابات رای به ثبت نام رای دهندگان که یک درخواست با توجه به شهرستان سخنگوی علامت والترز. کسانی که باید بازگردانده می شود توسط 8 بعد از ظهر امروز. رژیم صهیونیستی. تام گرگ دوشنبه امضا فرمان اجرایی تمدید مهلت انتخابات شهرستان, دفاتر, در, Allegheny, Dauphin, دلاور, Erie, Montgomery و فیلادلفیا شهرستان برای دریافت غایب و یا پست الکترونیکی-در برگه از طریق پست به 5 p. m. 9 ژوئن 2020. که فرمت نمی شود به نیویورک و آدامز شهرستانهای استان است.

در اینجا این است که چگونه به آنها را رها کردن بین 7 صبح و 8 بعد از ظهر:

  • درایو تا در مقابل نیویورک شهرستان مرکز اداری 28 E. بازار خیابان نیویورک. بکشد تا به متر پارکینگ خواهد شد که صعود کردن خط راست از بازار
    خیابان.
  • در راه رفتن به لابی نیویورک شهرستان در Pleasant Valley Road, 2401 Pleasant Valley Rd, York.

رای دهندگان که درخواست absentee ballot اما قادر به بازگشت به آن را می توانید به خود بگوئید به بازیگران موقت رای گیری که پس از آن خواهد متقابل بررسی می شود تا اطمینان حاصل شده است وجود دارد هیچ تکراری.

رای غایب نمی تواند پذیرفته شود که در مکان های رای گیری.

ممکن است تاخیر در گزارش نتایج انتخابات به عنوان یک نتیجه از حجم بالایی از رای غیابی برای این اولیه والترز گفت.

بررسی برای به روز رسانی در طول روز است.

کیم قوی را می توان در رسید kstrong@ydr.com.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن