ما باید اعطای نمایندگی به همه نه بیشتر از آن مردم

بزرگترین عیب از استعمار اروپایی در میان بسیاری دیگر بود که آن را رابطه ناگسستنی با نژاد پرستی. مردم بومی بودند

توسط NEWSWORLDS در 20 تیر 1399

بزرگترین عیب از استعمار اروپایی در میان بسیاری دیگر بود که آن را رابطه ناگسستنی با نژاد پرستی. مردم بومی بودند به عنوان اسلاميست نیاز به سوی تمدن و نامناسب منجر به دولتها و نگه نمایندگی در سرزمین مادری. اما این به وضوح تمایلات نژادپرستانه نباید فرمان هر کشور تصمیم گیری امروز.

من اعتقاد ندارم که اگر اوگاندا گویان و یا هر یک از سرزمین های دیگر در استعمار امپراتوری بریتانیا برگزار شده بود کرسی در مجلس است که در قلمرو بریتانیا بیش از آن مناطق خواهد بود تا نفرت هر دو توسط مردم بومی و مدرن اعضای جامعه به دنبال بازگشت; هیچ چیز مانع از بهره برداری از یک نفر را به عنوان موثر به عنوان آنها را نگه داشتن قدرت سیاسی است.

اما من از ترس است که ایالات متحده در درمان ما از بقایای ما امپراتوری استعماری است پس همان مسیر به عنوان قدرتهای استعماری اروپا بود. اگر ما درست نیست البته ما توان توسط نسل های آینده به عنوان ستمگران بهره مندی از یک نژادپرستانه و غیر دموکراتیک سیستم فقط به عنوان استعمارگران قرون گذشته هستند.

بیش از 4 میلیون آمریکایی زندگی بدون نمایندگی در دولت خود در پورتوریکو, واشنگتن, دی سی, گوام, باکره جزایر ساموآ و جزایر ماریانای شمالی. این آمریکایی ها هستند که از پرداخت مالیات و خدمت در ارتش ایالات متحده جان خود را برای کشور خود و استفاده از زمین های خود را برای دفاع از آن. در عین حال این آمریکایی ها هستند و اجازه هیچ نماینده ای در کنگره و به غیر از واشنگتن ممکن است رأی در هر انتخابات ریاست جمهوری.

درمان ما از این سرزمین ریشه در همان ننگین نژاد پرستی به انگلیسی, اسپانیایی, فرانسه, بلژیک, آلمانی, هلندی, پرتغالی, ایتالیایی, درمان مستعمرات خود در آفریقا و آسیا و آمریکا بودند. این سیستم که ما را توسعه داده اند برای محروم کردن این آمریکایی ها از حقوق خود تاسیس شد توسط تعدادی از دیوان عالی کشور مورد در سال 1901 به اصطلاح منزوی موارد است.

این نظرات نوشته شده توسط همان عدالت Henry Brown — که همچنین نوشت: نظر اکثریت از Plessy v. فرگوسن (1896) در این مورد که مندرج تبعیض نژادی به قانون ایالات متحده — مشخص است که قانون اساسی ایالات متحده صدق نمی کند در این مناطق به این دلیل که "نژادها بیگانه" ساکن آنها ناتوان از درک "Anglo-Saxon اصول" قانون و دولت است.

در سال های پس, آمریکا, فرهنگ در بزرگ نقل مکان کرد اگر نه به طور کامل از ایده های منسوخ شده از "مرد سفید بار" و "وحشیانه مردم" است که به شکل نتیجه از این موارد است. اما ما درمان این سرزمین است.

چرا هاوایی — ضمیمه توسط ایالات متحده تنها یک سال قبل از پورتوریکو با کمتر از نیمی از پورتوریکو جمعیت — دولت در حالی که پورتوریکو است نه ؟ شاید این تصمیم مربوط به هاوایی قابل توجه جمعیت سفید تقریبا 32 درصد اعطا زمانی که استقلال در مقایسه با پورتوریکو بیش از 98 درصد هیسپانیک عمدتا اسپانیایی زبان جمعیت ؟ در حال حاضر حتی در سالهای اخیر ما را دیده اند نژادپرستانه استعارههای decrying افراد نالایق به حکومت خود کشیده برای توجیه محروم کردن اکثریت-اقلیت جامعه از نمایندگی.

اسپانیا و امپراتوری استعماری است نه بیشتر حل شده به نیستی. هلند بالا آن باقی مانده مستعمرات به مؤسسان کشور در برابر ایستاده با هلند در اروپا; دانمارک انجام داده است و همان. فرانسه ساخته شده است که بسیاری از مستعمرات سابق فرانسه, گویان, جزیره گوادلوپ, Mayotte و دیگران — به طور کامل تکامل یافته و برابر گروه فرانسه که در انتخابات شرکت و نمایندگی در دولت است.

در حالی که اروپا در بسیاری از موارد اصلاح اشتباهات گذشته خود و به رسمیت شناختن انسانیت از مردم زندگی در این سرزمین ایالات متحده را حفظ کرده است همان نژادپرستانه و غیر دموکراتیک سیستم که تاسیس شد در ارتفاع عصر امپریالیسم. اگر ما اجازه نمی دهد تا همه شهروندان ایالات متحده به حضور در دولت خود را, چگونه حال ما را بهتر از قدرتهای استعماری اروپا را دارد ؟

به منظور جلوگیری از ادامه سرکوب سیستم ما باید اعطای نمایندگی به این سرزمین. این می تواند تنها توسط کنگره و خوشبختانه برخی از مراحل و.... اخیرا مجلس نمایندگان تصویب HR 51 که اعتراف واشنگتن به عنوان یک دولت است. در ماه اکتبر گذشته در نیویورک تشکر. خوزه سرانو حمایت HR 4901 که اعتراف پورتوریکو به عنوان یک دولت است.

ما باید از این قدرت برای رفع این فاجعه از نماینده های طراحی. قانونگذاران قادر به هل دادن این قوانین از طریق باقی می ماند در دفتر تنها با تایید مردم است. بنابراین با نشان دادن حمایت از ما به این علت ما می توانید حرکت آنها را به عمل است. آن خدمتى به آن را حذف به ما سناتورها — که امیدوارم به زودی رای در ساعت 51 — و به نمایندگان ما — که هنوز رای دادند HR 4901 — که ما انتظار داریم آنها را به حق این وضعیت است.

یان استفن یک دانشمند علوم سیاسی, صاحب lucretiareport.com و مترقی فعال کار برای اوکلند-غیر انتفاعی بر اساس هیپ هاپ برای تغییر.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب