ما به انکار ورود به دانشجویان بین المللی به طور کامل با دوره آنلاین بارهای

ایالات متحده مهاجرت و گمرک, یا, یخ, کرد که ورودی دانشجویان بین المللی را نمی خواهد اجازه ورود به ایالات متحده

توسط NEWSWORLDS در 9 مرداد 1399

ایالات متحده مهاجرت و گمرک, یا, یخ, کرد که ورودی دانشجویان بین المللی را نمی خواهد اجازه ورود به ایالات متحده به دنبال به طور کامل دوره آنلاین بارگذاری.

اگر چه سیستم UC برنامه ریزی برای چالش یخ قبلی فرد در کلاس سیاست برای همه دانشجویان بین المللی یخ و گفت: در روز جمعه مطبوعاتی که مقامات مدرسه را به شماره فرم I-20 که غیرمهاجرتی دانش آموزان نیاز به درخواست برای ویزای ورود به ایالات متحده و درخواست برای مزایای.

UC برکلی سخنگوی جانت گیلمور گفت: در یک ایمیل که برکلی بین المللی یا زیستی است درخواست صدور مجدد I-20 اسناد و مدارک برای همه دانشجویان بین المللی جدید.

با وجود پردیس های اخیر اعلام به شروع ترم پاییز به طور کامل آنلاین دلیل افزایش COVID-19 موارد گیلمور گفت I-20 اسناد و مدارک صادر شد همراه با حاشیه نویسی با استناد به آن در نظر گرفته شده ترکیبی فرمت ترم پاییز.

به عنوان از مطبوعات وقت یخ نمی پاسخ به درخواست ها برای اظهار نظر در مورد این قانون در چارچوب ترکیبی فرمت.

ورودی پردیس دانشجوی سال اول Rijul Gupta برنامه ریزی شده بود برای حضور در دانشگاه برکلی پس از پذیرش خود را در ماه فوریه به عنوان یک رجنت محقق است.

گوپتا که مستقر در غنا گفت: پردیس صادر شده او را به یک فرم I-20 برای ترم پاییز حدود یک ماه پیش. گوپتا افزود که او نه امن ویزای دانشجویی میان چالش های دسترسی به سفارت آمریکا در غنا است که او گفت: بسته شده در ماه آوریل است.

در علاوه بر این به چالش های لجستیکی با دسترسی به سفارت گوپتا گفت که او احساس "نامشخص" توسط یخ قانون است.

"یخ حکومت بسیار نامطلوب" گوپتا گفت. "حتی اگر من بین المللی احساس می کنم که من به عنوان یک دانشجوی هنوز هم باید احساس امنیت در کشور است. از آن ساخته شده من احساس به عنوان اگر من نمی تواند در اولویت قرار گیرد."

در میان مسائل با دسترسی به یک دانش آموز ویزا و سفارت آمریکا خدمات گوپتا که ثبت نام در Rausser دانشکده منابع طبیعی گفت: او هنوز هم به عنوان حضور در ترم پاییز در فرد است.

گوپتا گفت: جدول زمانی اخذ ویزا لازم اسناد و مدارک جلوگیری کرد که امکان, اما.

"هنگامی که (پردیس) حتی اعلام کرد که مدل ترکیبی من خوب بود که با" گوپتا گفت. "من می دانستم که من نمی آمد — من محدود بود ویزا پیامدهای اینجا."

گوپتا گفت: او در حال حاضر به تصویب رسید "صبر کنید و تماشا" رویکرد به آینده سال اول.

با توجه به Gupta, به عنوان او در انتظار به رویکرد سفارت برای آغاز روند اخذ ویزا, او پیش بینی زیستی را فراهم خواهد کرد او را با یکی دیگر از فرم I-20 برای ترم بهار.

در میان همه گیر گوپتا افزود که او امیدوار است COVID-19 واکسیناسیون را بهار ورود به دانشگاه برکلی است.

"این است که نوع من تنها طرح" گوپتا گفت. "فقط امیدوارم."

تماس با هانا, Lykke در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @hannaathearstDC.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن