"بسیار فعال-مجاور': شاعر تری Taplin اجرا می شود برای برکلی شورای شهر

خود توصیف عدالت مدافع و برکلی بومی تری Taplin در حال اجرا است به آینده منطقه 2 عضو شورای شهر. الهام برای اجرای

توسط NEWSWORLDS در 27 خرداد 1399

خود توصیف عدالت مدافع و برکلی بومی تری Taplin در حال اجرا است به آینده منطقه 2 عضو شورای شهر.

الهام برای اجرای با احساس است که منطقه در معرض خطر از دست دادن آن اقتصادی و تنوع فرهنگی Taplin می خواهد برای جلوگیری از همه گیر و بهبود مداوم بحران آب و هوا از افزایش نابرابری های اجتماعی است.

برای مبارزات انتخاباتی خود پلت فرم Taplin را با تمرکز عمومی ایمنی و فاجعه انعطاف پذیری اقدام آب و هوا و انعطاف پذیری و تحرک عدالت, مسکن, سهام و COVID-19 بهبود اقتصادی.

مطرح شده در غرب برکلی توسط خود مادر تنها Taplin شناسایی به عنوان یک همجنسگرا, working-class سیاه مرد و یک فارغ التحصیل از برکلی Unified School District شهرستان برکلی کالج سنت مری دانشگاه, با توجه به وب سایت خود را.

Taplin پس زمینه است که به طور عمده در نوشتن خلاق و دکلمه — که او خواستار یک "بسیار فعال-مجاور" تمرین — و او دارای سابقه سازماندهی جامعه.

پس از خدمت در هر دو کودکان و جوانان و تفریح کمیسیون و مدنی هنرهای کمیسیون Taplin در حال حاضر در صلح و عدالت در کمیسیون و نایب رئیس کمیسیون حمل و نقل.

Taplin نیز yearlong کارآموز سابق councilmember Kriss Worthington. در حال حاضر Taplin دولت مونتاژ منطقه 15 عضو وابسته به آالمدا کانتی حزب دموکرات کمیته مرکزی.

"تجربیات من ... من داده اند توانایی سنتز پیچیده اطلاعات عمومی برای مصرف واسطه پیچیده و متضاد نیازها و توانایی همدردی با درک و کار در کنار کسانی که از طیف متنوعی از پس زمینه ها و تجارب" Taplin گفت.

Sharla سالیوان یکی از Taplin داوطلب رهبران و جامعه نماینده امور در شرق خلیج شهرداری سودمند منطقه اظهار داشت که پس از جلسه Taplin او بلافاصله تحت تاثیر قرار با توانایی های خود را به گوش دادن آن را به عنوان یک مهارت ضروری در سیاست است.

Taplin اذعان کرد که بسیاری از برنامه های خود را تغییر داده اند در نور از اثرات مالی به بودجه شهر از COVID-19.

در این میان یک بحث ملی در مورد defunding پلیس Taplin گفت که او می خواهد به repurpose برخی از پلیس کمک های مالی برای ایجاد و گسترش عدالت ترمیمی و برنامه های سلامت روان و برنامه های مداخله در بحران.

"ترکیبی از قوی مترقی ارزش با تمرکز بر روی آجیل و پیچ و مهره ای برای بهبود زیرساخت ها و ساخت و ساز مسکن رایج در میان ما نسل جدید از نامزدها گفت:" آلفرد Twu یکی از Taplin سیاست مسکن مشاوران در ایمیل. "این نوع از تغییر بزرگ این است که چگونه برکلی و سایر شهرستانها می تواند به حل بسیاری از آن زمان چالش است."

شهر برکلی انتخابات عمومی برگزار خواهد شد Nov. 3. آخرین روز برای ثبت نام به رای است, Oct. 19 با توجه به شهر سایت.

تماس با کلر دالی در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @DalyClaire13.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن