ویکتوریا خانه زیر یک درخت با شکوه

آدرس: 335 شرق Valerio خیابان C. سال 1884 از کی و فرانک استیونس, پوشیده, در نرم, سایه های از زرد و سبز و nestle

توسط NEWSWORLDS در 22 خرداد 1399

آدرس: 335 شرق Valerio خیابان

C. سال 1884 از کی و فرانک استیونس, پوشیده, در نرم, سایه های از زرد و سبز و nestled در برنده جایزه باغ (سانتا باربارا زیبا, مارس 2012). این استیونس در اینجا زندگی می کردند زیر سایه باستان کافور درخت در گوشه ای از Valerio و لاگونا خیابان از سال 1996. آنها تنها در خانه ششم ، ویکتوریا این خانه ساخته شده از ردوود با آن استادانه بای ویندوز ساخته شده بود توسط هنری و الیزا کلر. هنری بود cabinetmaker و داخلی چوب نشان دهنده توجه خود را به جزئیات.


دریافت خبرها در صندوق پستی خود را با ثبت نام به صورت روزانه ما عضویت در خبرنامه ایندی امروز.


با توجه به یک سال 1898 پرنده-چشم-مشاهده تصویری نقشه این بود که اولین خانه در بلوک. صفحه اصلی اموال کشیده 100 فوت طول Valerio و 225 پا همراه لاگونا. من چک Sanborn نقشه های آنلاین در موزه تاریخی را دارند کتابخانه سایت که نشان داد این خانه برای سال 1907, 1930 و 1950. من می توانید ببینید که چگونه خانه شد احاطه شده توسط خانه های جدیدتر در طول سال. یک چیز عالی جالب است که من از این نقشه است که وجود دارد outhouse در خانه, حیاط خلوت به عنوان اواخر به عنوان سال 1907. یکی از شگفتی هنگامی که صفحه اول بود و سرپوشیده ،

عکس: بتسی J. سبز

مشکل زمان

منبع دیگری از اطلاعات در مورد خانه های قدیمی است که روزنامه ها — که بسیاری از آنها در حال حاضر در حال حاضر. من کشف چندین مقاله در 19-در مورد ویلیام و لوئیس Pestor خانه سوم صاحبان. Pestor آلمانی به دنیا آمد و او را به دردسر در طول جنگ جهانی اول به دلیل ضد احساسات آلمانی که در آن زمان.

در سال 1917 Pestor کاربردی برای شهروندی ایالات متحده آمریکا. او اظهار داشت که او انجام این کار به نفع آمریکایی خود را که از دست داده بود او تابعیت ایالات متحده آمریکا هنگامی که او ازدواج او. (قبل از سال 1922 یک زن که ازدواج یک غیر شهروند خود را از دست داده وضعیت شهروندی.) وقتی پرسیده شد که در مورد نگرش خود را نسبت به ایالات متحده در جنگ جهانی اول او به برخی از پاسخ های که تلقی رضایتبخش.

درخواست خود را برای شهروندی محروم بود. از صبح مطبوعاتی اعلام کرد در 8 سپتامبر سال 1917: "ویلیام PESTOR وفاداری در شک و تردید. ... ویلیام Pestor محروم شده است پذیرش به تابعیت چون ... او نه حاضر به دادن کل وفاداری به کشور ما است." در سال 1920 Pestor و همسرش سانتا باربارا و اجاره خانه تا زمانی که آنها به فروش آن در سال 1944.

عکس: بتسی J. سبز

تاریخچه آمد ضربه زدن — دو بار

گاهی اوقات شما باید به دنبال تاریخچه; گاهی اوقات آن را به شما می یابد. حدود 15 سال پیش یک زن و شوهر از زنان زدم بر درب این خانه است. آنها توضیح داد که آنها تا به حال رشد در خانه در 1940s و '50s. آنها به ذکر است که خانواده خود را در اتاق خواب در طبقه اول از خانه که در طبقه دوم اتاق خواب بوده است اجاره به دختران مشغول به تحصیل در کالج در Riviera. این Stevenses بودند شگفت زده به شنیدن این که به عنوان بسیاری که نه دانش آموزان تا به حال زندگی می کردند در طبقه دوم های چهار اتاق خواب و یک حمام است.

یکی از دانشجویان سابق کاهش زمان دیگری به اشتراک گذاشته شده و داستان جالبی از دانشجويان hijinks در خانه است. دانشجویان با حضور در دانشگاه کالیفرنیا در سانتا باربارا کالج بود که در واقع آنچه در حال حاضر Riviera تئاتر و پارک ریویرا در المدا پدر سرا.

چه Stevenses خواهم در مورد خانه خود را? صفحه اصلی تاریخ است که در بالای لیست خود را. کی به من گفت: "ما خیلی خوش شانس بود که جزئیات خوب ... این یکی از قبلی خانه در این محله و به ما آن است که بسیاری از شخصیت. زمانی که مردم آن را برای اولین بار آنها خیلی تحت تاثیر قرار."

عکس: بتسی J. سبز

"همچنین ما مانند نزدیکی به مرکز شهر. معمولا این بدان معناست که راه رفتن به رستوران و فیلم. امیدوارم که دوباره اتفاق خواهد افتاد! به خصوص در حال حاضر ... هنگامی که ما لازم نیست که بسیار به کار ما را راه می رود و هر روز باید گزینه های بسیاری از مکان ها را کشف کنند."

چه توصیه های خود را برای مردم با توجه به خرید یک خانه ؟ "چیزی که واضح است این است که برای آگاهی از ... نگهداری آنها روبرو خواهد شد در آینده. لحاظ مالی آماده می شود و با برخی از انرژی به انجام آنچه لازم خواهد بود."

لطفا مزاحم نشوید ساکنان 335 شرق Valerio خیابان.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن