ویدئوها نشان می دهد دعوا ممکن است گاز استقرار در شهر اقیانوس مرور

جولیا Rentsch Salisbury ایسنامنتشر شده 11:17 AM EDT Jun 14, 2020OCEAN CITY, Md. — فیلم نشان دعوا, دستگیری و اس

توسط NEWSWORLDS در 25 خرداد 1399

OCEAN CITY, Md. — فیلم نشان دعوا, دستگیری و استقرار یک ماده در هوا در اقیانوس شهرستان boardwalk را به دست آورد هزاران نفر از نمایش ها در رسانه های اجتماعی این آخر هفته.

در حالی که معلوم نیست دقیقا چه چیزی باعث این وقایع شب ویدئوها نشان می دهد جمعیت های بزرگ و مجادلات بین افراد جوان و پلیس که به نظر می رسد که جمعه شب رخ داده است.

هشدار: این فیلم ها شامل زبان صریح و روشن.

در 40 ثانیه تصویری ارسال به Facebook در ساعات اولیه صبح روز شنبه یک جمعیت فریاد می زند و اجرا می شود شمال در مرور به دور از پلیس. این ویدئو به ضرب گلوله از بالکن بالا شامل تفسیر از بالکن شاهد که می گویند پلیس منتشر شد گاز اشک آور.

یکی دیگر از ویدئو تنها پنج ثانیه طولانی و به ضرب گلوله از زمین به نظر می رسد برای نشان دادن زاویه دیگری از همان حادثه: پودری سفید ابر فوران بعدی به یک افسر پلیس سوار بر اسب. یک فرد عبور توسط افسر دنبال دو اضافی افسران دیده می شود در حال سقوط به عنوان ماده منتشر شده است.

دیگر تصویری و همچنین ارسال شده در اوایل صبح روز شنبه را نشان می دهد حداقل هفت مردان جوان جنگ در مرور به عنوان تماشاگران فریاد زدن برای آنها را متوقف کند. سه اقیانوس شهرستان ماموران پلیس پس از آن وارد و بازداشت افراد است.

بیشتر: OC پلیس بپرسید برای کمک به پس اخیر مرور ضرب و جرح با چاقو

بیشتر: Ocean City مرور اغتشاشات دستگیر شده در ویدئو آنلاین

روشن است که اگر این مبارزه و این حادثه که در آن یک تعلیق شد پراکنده بود و احتمالا مورد استفاده مرتبط هستند. این ویدئو از مبارزه نشان می دهد هیچ گاز اشک آور استفاده کنید.

اقیانوس اداره پلیس شهر بازگشته است خواستار نظر شنبه و یکشنبه.

در اوایل این هفته یکی دیگر از Facebook تصویری منتشر شده از یک نزاع و جدال شامل ده ها تن از مردم است.

آیا شما ببینید که چه اتفاق افتاده در اقیانوس شهرستان Boardwalk? محیط زیست دیده بان خبرنگار جولیا Rentsch را می توان در رسید jrentsch@delmarvanow.com.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن