بینندگان انتخاب مسیر خود به تفریحی در "Unbreakable Kimmy Schmidt: Kimmy در مقابل کشیش'

درجه: 4.0/5.0 زمانی که Netflix عرضه اولین تعاملی ویژه با "آینه سیاه: Bandersnatch" در سال 2018 این جریان هنوز

توسط NEWSWORLDS در 29 اردیبهشت 1399

درجه: 4.0/5.0

زمانی که Netflix عرضه اولین تعاملی ویژه با "آینه سیاه: Bandersnatch" در سال 2018 این جریان هنوز هم به نظر می رسید پیدا کردن جای پا خود با استفاده از فن آوری های آنلاین خلاقانه و قاطعانه. "Bandersnatch" جالب بود اگر نه به طور کامل قانع کننده استفاده از را انتخاب کنید-شما-خود-تجربه ماجراجویی, مجموعه ای در جهان از تلویزیون را امضا تیره, هیجان انگیز. جالب است که Netflix بکشد تصمیم بعدی بهترین نشان می دهد به استفاده از فرمت های تعاملی خواهد بود آن گل سرسبد طنزهای — "Unbreakable Kimmy Schmidt."

اگر چه "Unbreakable Kimmy Schmidt" به این نتیجه رسیدند با فصل نهایی خود را در سال 2019 آن جدیدترین تعاملی ویژه زیرنویس "Kimmy در مقابل کشیش" است که فوق العاده سرگرم کننده خاتمه به سری. در حالی که "Bandersnatch" با هدف به چالش و فشار بینندگان خارج از محدوده آسایش خود "Kimmy در مقابل کشیش" استخدام تعاملی فرمت شمار کمدی و داستان سرایی اهداف است. در نتیجه مهم نیست که انتخاب های شما را خاص پر شده با مقدار زیادی از درگیر شدن plotlines و باهوش شوخ طبعی است.

"Kimmy در مقابل کشیش" تا چند ماه پس از انعقاد سری. عنوانی قهرمان Kimmy (Ellie Kemper) یک زن نجات از ایندیانا روز قیامت فرقه و در حال حاضر زندگی در شهر نیویورک مشغول به bumbling شاهزاده انگلیسی به نام فردریک (دانیل رادکلیف) و شروع به آماده شدن برای عروسی خود را. پس از کشف یک را انتخاب کنید-شما-خود-ماجراجویی کتاب در کوله پشتی خود را از روز قیامت, پناهگاه, Kimmy متوجه می شود که می تواند وجود داشته باشد دیگر زنان بودند که ربوده شده در حال حاضر در زندان کشیش ریچارد Wayne گری وین (Jon Hamm) باقی می ماند و در اسارت. بسته به یک انتخاب ویژه را آغاز Kimmy مجموعه های خارج برای بازدید کشیش در ایندیانا و پیدا کردن پاسخ برای کمک به زنانی که هنوز هم ممکن است به زور از جامعه پنهان است.

در کنار Kimmy سفر چند فاکتور فرعی در ویژه اجازه می دهد تا بینندگان را به تصمیم گیری برای حمایت از شخصیت های. برای مثال ژاکلین (جین رسمی) کار به عنوان یک مدیر و نماینده شرکت-بازیگر موفق تیتوس Andromedon (Tituss بورگس) است که در یک مجموعه فیلم پوشش برای عدم حضور خود را به عنوان او سر به حمایت Kimmy در سفر خود را. در حالی که بسیاری از این فیلم صرف با Kimmy و تیتوس در سفر خود با کشیش و یک تعداد انگشت شماری از شخصیت های جدید این کرت های فرعی اجازه می دهد تا طرفداران نشان می دهد به صرف زمان با برخی از standout حمایت از شخصیت های از سری.

با وجود آن کارتونی saccharine تن اصلی "Unbreakable Kimmy Schmidt" همیشه ته تاریکی با توجه به موضوع آن ماده ایجاد یک امضای طنز حس شوخ طبعی است که به طول انجامید و در طول اجرا. "Kimmy در مقابل کشیش" درک این قدرت نشان می دهد و آن را به ارمغان می آورد جلو و مرکز تشکر در بخش بزرگی به آن لوده اما متمرکز اسکریپت. ویژه به ارمغان می آورد نویسندگان مختلف از جمله سازندگان و تولید کننده اجرایی Tina Fey and Robert Carlock و مدیریت می شود از یک قطعه با این سری از نظر اجرا شوخی و طنز در حالی که بازی تا آن طنز به طور خاص طراحی شده به طور موثر از طریق آن فرمت جدید.

به جای تکیه بر تعاملی قالب به سادگی به سوق دادن طرح خود را — که می تواند در سراسر آمده به عنوان نه غلط انداز آن را به عنوان اغلب در "Bandersnatch" — "Kimmy در مقابل کشیش" با استفاده از آن به عنوان یک وسیله نقلیه برای آن کمدی. در اوایل خاص برای مثال انتخاب ژاکلین به جای تیتوس به همراه Kimmy در سفر خود منجر به هوشمندانه صحنه اشاره به ژاکلین دخالت در سال 2019 پذیرش کالج رسوایی.

چندین تصمیم گیری ممکن است منجر به کاملا مجزا و به طور بالقوه کشنده نتایج جستجو برای قهرمانان, اما به جای وادار کردن بینندگان به راه اندازی مجدد ویژه به طور کامل "Kimmy در مقابل کشیش" با استفاده از بینندگان' اشتباهات به شکستن دیوار چهارم, ترکیب تکه و هدایت طرح بازگشت به مسیر درست. این شاید بزرگترین بهبود در Netflix بکشد تعاملی قالب پس از "Bandersnatch."

"Kimmy در مقابل کشیش" است که به عنوان متمایز از "آینه سیاه" جهان به عنوان یکی می توانید دریافت کنید. در حالی که استفاده از آن از فرمت های تعاملی ممکن است به عنوان یک شگفتی آمده, آن outdoes سلف خود و موفق به عنوان یک سری خاتمه از آنجا که از قدرت خود اسکریپت. اگر فرمت های تعاملی است که Netflix امید را بیشتر در پروژه های آینده "Kimmy در مقابل کشیش" مطمئنا مجموعه نوار برای موفقیت, سرگرم کننده قابل تنظیم از ویژگی های.

تماس با Anagha Komaragiri در [email protected]. صدای جیر جیر خود را در @aaanaghaaa.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب