تاریخ مجازی ایده های خود را ادامه داد و اجتماعی فاصله

اجتماعی فاصله می تواند احساس منزوی. شما گیر در خانه با خانواده خود را که مایل شما می توانید صرف زمان با دوستان

توسط NEWSWORLDS در 27 تیر 1399

اجتماعی فاصله می تواند احساس منزوی. شما گیر در خانه با خانواده خود را که مایل شما می توانید صرف زمان با دوستان خود و یا دیگر قابل توجه است. تماس های ویدئویی را می توان یک جایگزین مناسب و معقول اما آنها می توانند تکراری. در اینجا برخی از ایده ها برای آنچه که شما می توانید به صورت مجازی تاریخ (با یک دیگر قابل توجه و یا فقط با دوستان خود را).

همان وعده غذایی

داشتن شام با هم کلاسیک تاریخ فعالیت است. اجتماعی فاصله و در شخص ناهار خوری بسته شده و می توان آن را سخت برای به اشتراک گذاشتن یک وعده غذایی. یک راه عالی برای دریافت در اطراف این (و چیزی جدید یاد بگیرند به طبخ وعده غذایی بیش از یک تماس تصویری. که راه شما و دوستان خود را (و یا دیگر قابل توجه) می توانید طبخ و لذت بردن از وعده غذایی مشابه با هم. شما می خواهید به اویختن و به اشتراک گذاری در برخی از (امیدوارم) غذای خوب است. آنچه را دوست دارید ؟

تماشای یک فیلم با هم

عالی ببخشید به اویختن با دوستان خود (و یا بیرون رفتن در یک تاریخ) در حال تماشای یک فیلم است. این است که هنوز مورد در اجتماعی فاصله. این که آیا آن را با کلیک کردن بر روی دکمه بازی در همان دوم و یا پیدا کردن یک راه برای به اشتراک گذاشتن صفحه نمایش وجود دارد راه برای تماشای یک فیلم با دیگران است. آن ممکن است کمی کار بیشتر از در فرد, اما شما هنوز هم می توانید لذت ببرید و آن را با دوستان خود و یا تاریخ.

یک بازی با هم

چند نفره بازی های ویدئویی مناسب برای اجتماعی فاصله. این یک راه شما می توانید انجام کاری با دیگران بدون نیاز به هر نقطه در نزدیکی آنها. این که آیا آن را یک بازی است که شما یا نفرت خود را از دوستان و یا مجسمه نیم تنه یک خنده روده و یا یک بازی رقابتی که در آن شما بازی به صورت جویدن ناخن برنده میشم می توانید مقدار زیادی از سرگرم کننده و برخی از خاطرات. نیز وجود دارد نسخه های دیجیتال از بازی کلاسیک تخته اگر شما واقعا دست بودن عصبانی در دوستان خود را در انحصار است.

طرح چه باید بکنید هنگامی که اجتماعی فاصله بیش از

اگر هیچ کدام از گزینه های بالا به شما درخواست تجدید نظر همیشه وجود دارد گزینه ساخت برنامه های آینده برای زمانی که این بیماری همه گیر است. آن را نمی ممکن است اجتماعی فاصله گرفتن هر چه سریعتر اما حداقل وقتی که همه چیز امن است برای بازگشایی مجدد شما و دوستان خود را (و یا دیگر قابل توجه شما) به آمار زمین در حال اجرا است. فقط به یاد داشته باشید به آمده تا با هر سخت خرما به عنوان آن را خواهد خورد اگر اجتماعی فاصله طول می کشد طولانی تر از شما فکر می کنید این امر باعث خرابی برنامه های خود را.

بنابراین دریافت که چت تصویری و صرف برخی از وقت با کیفیت با مردم است که خانواده خود را. امیدوارم با این مجازی ایده های تاریخ, شما برخی از پاپ و در این تابستان احساس می کند کمی کمتر منزوی.

تماس با زکریا نش در [email protected] .



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب