بازدید از موزه ها در سن COVID

به پلیس و نیشگون گرفتن و کشیدن یک کلیشه چه خواهد John Baldessari فکر می کنید ؟ تا به حال مشهور incurably هتاک

توسط NEWSWORLDS در 21 خرداد 1399

به پلیس و نیشگون گرفتن و کشیدن یک کلیشه چه خواهد John Baldessari فکر می کنید ؟ تا به حال مشهور incurably هتاک یا شخص مقدس حامی شخص از conceptualism زندگی می کردند به حال COVID-19 سن او گذشت در 2 ژانویه سال جاری) چه ممکن است او را در نظر بگیرید از artworld را مجبور به حرکت در داخل و آنلاین ؟ تا کنون هماهنگ به بازاندیشی و upending artworld ارزش ممکن است او را در آغوش گرفت و این فرصت را به خود sublimely pranksterist انگیزه — به زیبایی گذاشته در LACMA را در سال 2010 به صورت گذشته نگر زیبایی خالص — به عنوان یک دعوت برای تغییر شکل موزه اصول است. اضافه کردن به این لیست از سوالات بی شماری چرخش در ویروس-درگیرمی فرهنگی هوا.

فرهنگ ضرب و شتم گرفته و تعطیلات آن را دوست دارم یا نه, در این پناهگاه در محل عصر. آن را دردناک و تکان دهنده تغییر قطعا برای هنرمندان در تمام رشته ها (به خصوص در زمان واقعی در عرصه موسیقی و تئاتر) و همچنین انبوه که رشد و حتی چیزی از زندگی از گزارش/نقد در گفت هنر. که البته شامل هنرهای زیبا است که در مقدس خانه از فضاهای موزه ها و گالری ها توقیف شده اند.

آنلاین قائم مقام نمایشگاه تجربه با این حال در مقایسه با رنگ پریده و "کاهش" — به قرض گرفتن یک ترم جاری — تجربه حداقل به عنوان یک یادآوری و یک palimpsest از آنچه هنر را می توان به عنوان شفا و به چالش کشیدن محرک. به بوت این رسیده فرصت را به تور جهان هنر فضاهای با ماوس و نوشیدنی-از-انتخاب در آماده است. بسیاری از موزه ها باید متعهد به کاوش جدید آنلاین امکانات و گوگل "نمای خیابان" 3-D eyeballing طرح کافی است ما را به یک طعم و مزه در جای دیگر.

یک جای خوب برای شروع یک موزه مجازی اقامت با رفتن MoMA (موزه هنر مدرن) مکه فرهنگ در امریکا Covid-ویران فرهنگی کانون از شهر نیویورک است. بیشتر به طور خاص شروع به بازدید از ژان Tinguely را ادای احترام به نیویورک: A Self-ساخت و خود-از بین بردن اثر هنریحدود سال 1960. سوئیس جنبشی مجسمه سازی حقیقی فریبندگی و funkily اهل تفریح و بازی antics در موضوع پست ماشین-سن دسیسه هستند ارزش زیارت قبل از تعمق عمیق تر به انبوهي از منابع آنلاین.

یکی از این بیشتر باید-به-می شود-وجود فضاهای موزه در نیویورک, البته فرانک لوید رایت طراحی شده گوگنهایم منحصر به فرد طراحی مارپیچی و تقریبا تشریفاتی تجربه در هنر در راه رفتن و در سراسر فضا در مقابل هنر سنتی مطیع زمان مفتخر "شبکه گالری" سیستم. از طریق تور مجازی طرح از این داخل ساختمان "نمای خیابان" کوتاه از بحرانی طواف فرایند غربت و اسکرول ماوس می تواند اندکی اگر گیج و منگ تقریب وجود دارد. زیرچشمی نگاه کردن در آثار کاترین Opey متیو بارنی و Iván ناوارو را بی خانمان لامپهای آب پمپاژیک روشن سبد خرید با وهم آور طنین بی خانمان زندگی حدود دو ماه گذشته.

در اقیانوس اطلس چمن را متوقف عالی هنر مقصد است که در آمستردام Rijksmuseum و دیدار با ورمیر را 1660 شاهکار شیر,خدمتکار, یک شاعرانه مقاله درخشندگی رسمی سوسو زدن و خانوادگی — یک آیکون برای پناه-در-محل دوره. مجلل و جلال هلندی کارشناسی ارشد از جمله رامبراند را سازمان دیده بان شب و پرتره به عنوان پولس رسولمی سازد برای به طور موثر transportive تجربه, تحت شرایطی.

رها کردن به یک بار و آینده هنر hub پاریس: موزه لوور دارای استادانه درست شده آنلاین تور از آموزنده مونا لیزا (با "مشاهده" "درک" و "مقایسه" زبانه ها در زیر صفحه وب) به تورهای خاص گالری ها و نمایشگاه ها مانند تاسیس اسطوره از هرکول به پروفایل این کاربر Vader.

در بیشتر معاصر مسیر سرمایه گذاری در سراسر رودخانه سن به مرکز پمپیدو (با نام مستعار Beaubourg) که در آن آنلاین رفتار عبارتند از دانلود بازی Prisme 7, دعوت بازیکنان به "کشف اصول اصلی آفرینش هنری: رعایت یادگیری ساختارشکنی و ایجاد کنید."

Veering پشت یه به شیراز, ما به راحتی می توانید پاپ توسط مقصد های مورد علاقه در L. A., sans ترافیک و یا به طور بالقوه ویروسی جمعیت. مرکز گتی وجود دارد برای کلیک کردن/مشاهده — لذت بردن از هنر اما در اینجا به ویژه ما را از دست ندهید براق اسراف از "وجود" نظر آن-وقف دانشگاه. و LACMA این کرگدن محل برگزاری معجزه مایل خواند با یک سری از فیلم های دوره های آنلاین و سخنرانی, صوتی و خوانش و همچنین دسترسی گسترده به زمان را نشان می دهد و مجموعه دائمی. ما حتی می توانید پرداخت جهات به اواخر Baldessari از طریق LACMA منابع . بررسي فايلهاي مثلا او در سال 1988 حجاری استودیوبخشی از هنرمندان سری با چهره/هویت blotted توسط تک توپ, جدا طرح است که باعث می شود آن را به نظر می رسد یک آیکون مربوطه در عصر حاضر از جدا شدن.

Baldessari LACMA Art
عکس: حسن نیت ارائه میدهدBaldessari را 1988 حجاری, 'استودیو" در LACMA

ما ممکن است به شدت از دست وجود دارد و زندگی, احساس و نبض فرهنگ است. اما به لطف هنر آنلاین فضایی-رقص ما هنوز هم می توانید همکار به راز های ویندوز و پورتال به نحوه lurks در گالری ها و خزانه — و امیدوارم که در دسترس در زمان واقعی/فضای قبل از طولانی است.


در سانتا باربارا مستقلکارکنان ما در حال کار در سراسر ساعت برای پوشش هر جنبه ای از این بحران — مرتب سازی حقیقت از شایعه. ما خبرنگاران و سردبیران در حال پرسیدن پرسش های دشوار ما مقامات بهداشت عمومی و گسترش این کلمه در مورد چگونه همه ما می تواند کمک به یک دیگر. جامعه ما نیاز دارددر حال حاضر بیش از هر زمان — و ما به شما نیاز دارید به منظور حفظ و انجام این کار مهم انجام می دهیم. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن