می خواستم بالتیمور قتل مشکوک شناخته شده است به سفر نیویورک, ایالت مریلند, پلیس می گویند

یاس Vaughn-سالن York Daily Recordمنتشر شده 9:20 AM EDT مارس 15 سال 2020مریلند پلیس ایالتی ایالات متحده خدمات م

توسط NEWSWORLDS در 26 اردیبهشت 1399

مریلند پلیس ایالتی ایالات متحده خدمات مارشال و نمایندگان از درچستر شهرستان کلانتر دفتر به دنبال می خواستم فراری که شناخته شده است به مکرر York.

جیمز آندره Reddick جونیور بالتیمور است می خواستم در ارتباط به قتل یک Baltimore County مرد مرده یافت در شهرستان Dorchester.

Reddick,29 عنوان یک آمریکایی آفریقایی تبار است که 6-پا-1 با چشم های قهوه ای, موهای سیاه و وزن آن 165 پوند است. او می خواست برای قتل درجه اول در میان سایر اتهامات جنایی.

پلیس بر این باورند Reddick نیز می رود توسط شین یا Dre' و او در نظر گرفته شده است مسلح و خطرناک است. Deontae Belcher از رزدیل شد شناخته شده به عنوان قربانی در یک منطقه پوشیده شده از درخت در درچستر شهرستان در مارس 1.

کالبد شکافی تایید کرد که 25 ساله و شیوه مرگ شد, قتل توسط زخم گلوله. بلچر شد گزارش از دست رفته خود را در تاریخ 18 آوریل سال 2020 است.

پلیس می گویند Belcher گذشته دیده می شد در آوریل 11, وارد شدن به یک سدان چهار درب با دو نفر دیگر.

این ایالت مریلند پلیس, قتل, واحد سرب در این بررسی است. کمک های اضافی ارائه شده توسط جنایی اجرای بخش فوقانی ساحل محققان در مریلند دولت دلهره تیم نمایندگان از درچستر شهرستان کلانتر دفتر Baltimore County Police بخش و شهرستان Dorchester وکیل دولت ، Maryland State Police crime scene تکنسین فرآوری شواهد موجود در صحنه.

یاس Vaughn-تالار یک روند خبرنگار در پنسیلوانیا مرکزی. او dishing از ترین-صحبت در مورد موضوعات امکانات و تاکو fandom. تماس با او در jvaughnhal@ydr.com, 717-495-1789 و او در توییتر دنبال کنید @jvaughn411.

بیابان برای cacti نه اخبار محلی پس از در نظر گرفتن ثبت نام برای اشتراک.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن