جستجو: Bold طرح رویایی رهبران

در پایان قرن 20th, بیل کلینتون صحبت در مورد ساخت یک پل به قرن 21 اما از آنجایی که ما وارد قرن 21 به نظر می رسد

توسط NEWSWORLDS در 9 تیر 1399

در پایان قرن 20th, بیل کلینتون صحبت در مورد ساخت یک پل به قرن 21 اما از آنجایی که ما وارد قرن 21 به نظر می رسد مانند ما شده ایم ساخت یک پل به قرن 14 با افزایش بنیادگرایی مذهبی, بیماری های همه گیر و جنگ و تهدید وجودی ساخته دست انسان و تغییر آب و هوا.

U. S. A., من می دانستم که به عنوان یک بچه (در حال رشد در انگلستان) معتقد بودند در حال پیشرفت و حرکت رو به جلو اجرای جسورانه پروژه های اجتماعی و علمی. مادر بزرگ من متولد شد و در سال 1887 در طول اسب کشیده حمل و عصر و در طول عمر خود او شاهد ظهور از موتور و ماشین و هواپیما و رادیو و تلویزیون و کامپیوتر; بسیاری از آنها اختراع شد و محبوبیت در آمریکا است. او زنده بود و در سال 1927 وقتی لیندنبرگ شد اولین پرواز انفرادی در سراسر اقیانوس اطلس و در سال 1969 42 سال بعد او شاهد آرمسترانگ قدم بر روی ماه.

ایالات متحده به نظر می رسید به یک محل که در آن هر چیزی ممکن بود جایی که در آن دانشمندان و مهندسین و پزشکان و رهبری راه و برگزار شد تا به عنوان قهرمانان. هنری فورد با ایجاد یک ماشین است که همه توان و امریکا رفت و به تولید اتومبیل و محصولات که حسادت از جهان است. از رکود بزرگ FDR ایجاد امنیت اجتماعی برای کمک به ارائه و برای محافظت از فقرا در جنگ جهانی دوم او به فرماندهی خودرو خطوط تولید و کارخانه ها برای ساخت هزاران هواپیما و تانک به شکست نازی ها و ژاپنی ها. پس از جنگ ترومن تحریک طرح مارشال برای بازسازی اروپا است. در 1950s آیزنهاور ساخته شده اتوبان سیستم. ناگهان مردم می تواند به مکان آنها هرگز مانند پارک های ملی بزرگ دیگری پررنگ آمریکا ایجاد شده است.

به پرداخت هزینه برای آن همه بالا و نرخ نهایی مالیات برای ثروتمندان بود 90 درصد است. اگر چه آنها آن را دوست ندارم ثروتمند جان سالم به در برد فقط خوب و یک طبقه متوسط ایجاد شد و با یک استاندارد بالاتر زندگی از همیشه قبل از. اختراعات جدید مانند خیط و پیت کردن توالت, جاروبرقی, یخچال و تهویه مطبوع و اتوماتیک ماشین ظرفشویی ساخته شده زندگی ما را آسان تر است. پیشرفت های بزرگ ساخته شده بودند در پزشکی و دندانپزشکی; واکسن وارد برای از بین بردن آبله, بیماری فلج اطفال سل و دیگر بیماری های کشنده. LBJ ایجاد مدیکر به نفع شهروندان ارشد امضا حقوق مدنی عمل می کنند. حتی نیکسون ایجاد سازمان حفاظت محیط زیست برای حفاظت از آب و هوا و مواد غذایی است.

البته این ها همه مثبت. من می دانم وجود دارد بسیاری از منفی به قرن 20 — هیتلر و استالین و مائو به نام اما سه; و اگر شما سیاه و سفید و یا یک زن و امریکا بود و یک محل عالی بود اما این نکته از این مقاله.

در جایی در امتداد راه ما از دست رفته در تصویر بزرگ. در حال حاضر به نظر می رسد بیشتر مردم در U. S. A. باور فرشتگان از ايمان علم است.

همه چیز شروع به رفتن اساسا اشتباه در 11 سپتامبر سال 2001 زمانی که 11 غیر عراقی اپورتونيست مسلح تنها با حیله گری ذهن برش جعبه و کارت های اعتباری آورده قدرتمند ترین در جهان ملت ایران را به زانو در. عربستان سعودی عاملان این حمله اجازه داده شد به رایگان و به مردم آمریکا دروغ گفته بودند به حمله به یک کشور است که تا به حال هیچ چیزی برای انجام با 9/11 حملات. خروج صدها هزار نفر کشته و آمریکا 3 تریلیون دلار در بدهی.

سپس در سال 2008 بانک ها سقوط سیستم و باعث رکود اقتصادی ، به جای قرار دادن banksters محاکمه و قفل آنها را حرص و آز برگزار نوسان. دولت در تبانی با وال استریت پاداش banksters توسط نجات آنها را با پول مالیات دهندگان را. یک عصر جدید از ریاضت گرفت; مردم خود را از دست داده و خانه و شغل خود را از طریق هیچ گسل از خود را.

ایمان در دولت به عنوان خادم مردم زوال یافت دور به نیازهای طبقه متوسط و طبقه کارگر بودند که منجر به انتخابات ما آخرین تجسم از یک رئیس جمهور. اشاره نمی کنم نام خود را به خاطر او می شود بیش از حد تبلیغ رایگان. او به قدرت رسید در زیر پرچم بودن یک تاجر نه یک سیاستمدار. معلوم می شود او نه. آن را نه همه اش تقصیر او را فقط یک جوش در جوش چرکین.

در حال حاضر در وسط یک بیماری همه گیر دولت دوباره bailed آن ثروتمند اهدا کنندگان مانند کروز دریایی با خطوط و شرکت های هواپیمایی که به جای قرار دادن پول کنار برای یک روز بارانی برای حفظ کارکنان خود را به کار استفاده می شود که پول به خرید سهام و غنی سازی خود را به سهامداران است.

همواره وجود دارد یک خط ضد روشنفکری در این کشور: "من جهل است فقط به عنوان خوب به عنوان دانش خود را." اما در حال حاضر زمان برای که مزخرف; آن زمان برای یک چشم انداز برای آینده است. ما نیاز به پیدا کردن رهبران مانند ما تا به حال در گذشته را پررنگ می کند برای حمل این کشور رو به جلو دوباره در غیر این صورت مانند امپراتوری روم و امپراتوری بریتانیا ایالات متحده امپراتوری را ورشکسته نجات بانک ها دوست صمیمی سرمایهداران و مبارزه با جنگ برای چه کمی روغن در سمت چپ در سراسر جهان است.

اجازه دهید راه اندازی مجدد یک سنت آمریکایی از تفکر بزرگ فکر کردن خارج از جعبه و قرار دادن مردم به کار بازسازی فاسد زیرساخت های این کشور, ترکیب سبز جدید مقابله سوئیچینگ انرژی ما از منابع محدود زغال سنگ و نفت به پاک و تجدید پذیر خورشیدی و باد و انرژی زمین گرمایی.

بیش از دو دهه پیش دانشمندان در درمان سوراخ در لایه ازن هنگامی که آن را کشف شد که شیمیایی fluorocarbons ساطع شده توسط آئروسل, اسپری, دستگاه تهویه مطبوع و یخچال و فریزر باعث شد آن را. یک پاسخ جهانی ممنوع کسانی که CFCs و ازن سوراخ تعمیر شد. برای چندین دهه دانشمندان هشدار داده اند از بیماری های همه گیر و بزرگترین تهدید برای موجودیت ما زندگی در این سیاره ساخته دست انسان تغییر آب و هوا. ما می تواند به حل این مشکل ما حل دیگر مشکلات عمده در گذشته است. ما می دانیم که چه باید بکنید. اما همدستی رسانه ها و گروه های لابی اسپانسر شده از طرف صنعت سوخت فسیلی استخدام فانتزی وکلا به انکار اجماع علمی — همان وکلای استخدام شده توسط صنعت دخانیات که به ما گفت که سیگار کشیدن برای شما خوب است که سرب در آب باعث بهبود عطر و طعم است که آفت کش ها بر روی محصولات خود انجام خواهد داد به شما هیچ آسیبی و آزبست در ساختمان های خود یک مشکل است.

ساخته دست انسان تغییر آب و هوا است نه یک مسئله چپ و راست. این یک زندگی یا مرگ موضوع است. و اگر C)2 در صورتی وجود دارد می تواند هیچ استدلال. آیا همه نمی خواهید پاک و نیالوده هوا, آب شیرین برای نوشیدن پلاستیک-رایگان اقیانوس شیمیایی-غذاهای? آن را نامعقول به فکر می کنم در غیر این صورت. اگر وجود دارد یک پوشش نقره ای به همه گیر آن را به ما نشان میدهد یک چشم انداز از جهان به عنوان آن می تواند بدون سوخت های فسیلی است. پرندگان و حیوانات در حال بازگشت به باغ ما آلودگی خفه کننده شهرهای ما در حال ذوب شدن دور قبل از چشم ما با توجه به کمبود هواپیما و ترافیک وابسته به وسايط نقلیه. من 100 ساله در انگلستان به من می گوید که حتی بلبل در حال بازگشت به جنگل.

بیایید حرکت امریکا است. بیایید در تاریخ با آن است. بیایید پیچ نیست بقیه قرن 21 چرا که اگر ما وجود دارد نمی توان یک قرن 22. ما فقط یک سیاره و من نمی خواهم به زندگی بر روی مریخ با Elon Musk.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب