Washington Township می تواند جدا از دوور منطقه مدرسه منطقه خودگردان. دادگاه تجدید نظر قوانین

دیلن Segelbaum York Daily Recordمنتشر شده 4:53 PM EDT Jun 9, 2020Washington Township می تواند جدا از دوور منطق

توسط NEWSWORLDS در 20 خرداد 1399

Washington Township می تواند جدا از دوور منطقه مدرسه منطقه و پیوستن به شمال York County School District, پنسیلوانیا دادگاه تجدید نظر حکم داد و مارک و چه چیزی می تواند پایان یک سال نبرد قانونی.

در 38 صفحه نظر مورخ در ژوئن 4, کشورهای مشترک المنافع قاضی دادگاه Kevin P. Brobson نوشت پانل از سه قاضی که ایالتی پنسیلوانیا, تخته, آموزش و پرورش نادرست تفسیر استانداردها و باید تایید انتقال. این تغییر تاثیر می گذارد حدود 250 دانش آموزان و تنظیم شده است برای رفتن به اثر در 2021-22 سال تحصیلی.

بخوانید: فشار برای انتقال شمال نیویورک مساحت شهرستان به مدرسه جدید در منطقه را تکذیب کرد

"مردم خوب Washington Township باید در غالب یک مردمی آموزشی جنبش ما برای آینده بلند مدت نیاز دارد گفت:" رالف مک گرگور رئیس جمهور از Washington Township, آموزش و پرورش, ائتلاف, در بیانیه ای. "بالاخره مردم سختکوش می توانید سرمایه گذاری در منطقه یک مدرسه است که مقداری از بازگشت به Washington Township جامعه است."

مک گرگور در مصاحبه ای گفت که آن طراوت بود چه دادگاه حکم در تجدید نظر شود. او اشاره کرد که 1,406 از 1,929 مالیات دهندگان — و یا در حدود 73% — امضا طومار برای انتقال. سوئیچ او گفت: حدود فعلی و آینده دانش آموزان است.

در سال 2012 Washington Township, آموزش و پرورش ائتلاف ثبت دادخواست در نیویورک دادگاه از موضع مشترک با استناد به عوامل از جمله بهتر نمرات آزمون های استاندارد.

این ایده به دست آورده حرکت پس از دوور منطقه مدرسه منطقه بسته Kralltown مدرسه ابتدایی در واشنگتن شهرستان است که در بخش شمال غربی شهرستان نیویورک.

بعدها در سال 2014 اقدام, پنسیلوانیا, وزیر آموزش و پرورش کارولین Dumaresq یافت که آموزشی شایستگی به درخواست. اما ایالتی پنسیلوانیا, تخته, آموزش و پرورش بارها و بارها رای دادند در برابر انتقال اخیرا در 2019.

"ما البته خوشحال است که آن را در نهایت باید بود" گفت: Daniel Fennick, the Washington Township, آموزش و پرورش ائتلاف وکیل. "این یک مزیت واقعی به خانواده ها در واشنگتن گرفته است."

Fennick گفت: هر دو دولت گفته اند که آنها با هم کار کنند به جای دانش آموزان بودند که در یک برنامه درسی که ارائه شده در مدرسه دیگر منطقه است.

مرتبط: شمال نیویورک شهرستان, خانواده تقسیم در مدارس

دوور منطقه مدرسه منطقه مخالف این انتقال است.

مدیر کسب و کار جنیفر Benko شهادت دادند که منطقه مدرسه می تواند از دست دادن $2.3 میلیون دلار در درآمد و پیش بینی شده است که انتقال خواهد نیاز به افزایش مالیات بر املاک furloughing کارمندان و کارکنان و تغییر برنامه درسی. اما او گفت: مدرسه منطقه به حال انجام یک تحلیل جامع در مورد چگونه به کاهش هزینه ها با توجه به نظر.

معلوم نیست اگر منطقه مدرسه و یا دیگر احزاب تجدید نظر این تصمیم به دادگاه عالی پنسیلوانیا که باید به توافق برسند به شنیدن در مورد.

براد پرکینز یک سخنگوی دوور منطقه مدرسه منطقه نمی تواند رسید.

همچنین علاقه: رشد دوور منطقه مدرسه منطقه باز می شود با بلند پروازانه, دبیرستان, دبیرستان, برنامه

هالی Feeser یکی از بنیانگذاران ما را در دوور مدارس یا K. I. D. S که مخالف این انتقال گفت: او heartsick در مورد تصمیم گیری.

"به عنوان پدر و مادر ما بسیار نا امید" Feeser گفت. "فرزندان ما صادقانه دل شکسته."

Feeser گفت: او دارای سه فرزند در مدرسه منطقه که در حال رفتن به ششم نهم و 11th نمرات به دست آمد. کودکان او گفت: بهره مندی از یک سطح یکنواخت از آموزش و پرورش است. او گفت: آن را ناعادلانه برای دانش آموزان به پاره پاره از مدارس خود که در آن آنها به توسعه روابط با همسالان و مربیان و مربیان است.

او تعجب که چگونه انتقال می تواند تاثیر کلاس بندی و دو و میدانی. و او ابراز نگرانی در مورد چگونه به سوئیچ را از نظر مالی و عاطفی تحت تاثیر قرار دوور جامعه است.

Feeser گفت که او معتقد است که اکثر خانواده ها در Washington Township, با کودکان در مدرسه مخالفت با سوئیچ و فشار برای انتقال یک تلاش برای کاهش مالیات است.

"ما بسیار کوچک صدای" او گفت:. "اما ما باید همه چیز را از دست بدهد."

تماس با دیلن Segelbaum در 717-771-2102.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن