تماشا کنید: نیویورک شهرستان, دانش آموز, مربا به Stevie Wonder آهنگ با نیروی هوایی ایالات متحده گروه

مت Allibone York Daily Recordمنتشر شده 9:20 PM EDT مارس 19 سال 2020نیویورک و حومه مدرسه, دانشجو, Austin استرن

توسط NEWSWORLDS در 31 اردیبهشت 1399

نیویورک و حومه مدرسه, دانشجو, Austin استرن فقط برنده کاملا یک فرصت است.

گریدر هشتم انتخاب شد به عنوان برنده از نیروی هوایی ایالات متحده گروههای دونفری ابتکار که اجازه می دهد تا دانش آموزان عملا بازی یک آهنگ با نیروی هوایی ایالات متحده نوازندگان.

14-year-old استرن برنده برای عملکرد خود را از Stevie Wonder را "آقا دوک" در گیتار باس. خود را تسلیم این آهنگ بخش باس شد و سپس زوج با کیبورد و درامز توسط نوازندگان با نیروی هوایی ایالات متحده گروه است.

در این ویدئو از عملکرد پست شده توسط نیروی هوایی ایالات متحده گروه فنی Sgt. هارون Trasatt که نقش صفحه کلید در duet, قدردانی استرن برای عملکرد خود را و آهنگ انتخاب است.

"Austin برای تلفن های موبایل خیلی خوب در این مسیر" Trasatt گفت: در این ویدئو. "و آن اتفاق می افتد به یکی از مورد علاقه ما است."

این آهنگ که رفت به شماره 1 در U. s. Billboard Hot 100 در سال 1976 برجسته است در تعجب مشهور, آلبوم, آهنگ در کلید زندگی است. تعجب تبدیل 70 سال در هفته گذشته.

"این آهنگ فقط یک خوش بین, مثبت, آهنگ, و با این زمان دشوار در جهان در حال حاضر همه ما می تواند استفاده از برخی مثبت در زندگی ما" استرن در نوشت خود را ارسال. "هر زمان که من بازی و یا گوش دادن به موسیقی من احساس پر انرژی, هیجان زده و مثبت! Stevie Wonder آواز می خواند در این آهنگ موسیقی است که جهان درون خود را با یک زبان همه ما درک می کنیم... " در این جهان ما در حال رفتن را از طریق بار دشوار اما موسیقی یک فرار بزرگ را به یک جهان متفاوت است که ما همه می توانند درک کنند."

سازمان دیده بان ویدیو از استرن بازی با نیروی هوایی ایالات متحده گروه زیر.

مت Allibone یک خبرنگار ورزشی به صورت GameTimePA. او را می توان در 717-881-8221, mallibone@ydr.com و یا در توییتر @bad2theallibone.

لطفا کمک به ما در ادامه به ارائه این در عمق ورزشی محلی پوشش های اشتراک. در اینجا جاری پیشنهادات ویژه برای مشترکین جدید.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن