آب در غرب

من خواندن مقاله "سانتا باربارا مهر و موم 50-سال معامله به فروش آب به رفسنجان" که یک قطعه خوب از کار با تشکر از

توسط NEWSWORLDS در 5 مرداد 1399

من خواندن مقاله "سانتا باربارا مهر و موم 50-سال معامله به فروش آب به رفسنجان" که یک قطعه خوب از کار با تشکر از شما!

به عنوان یک مادام العمر زیست, من احساس می کنم که همه دانش آموزان و ساکنان در کشورهای غربی (نبراسکا در سمت غرب) باید به عنوان خوانده شده کادیلاک کویر (1986) توسط Marc Reisner. کتاب در مورد چگونه آب است که همه چیز در غرب و چه سیاست و طرح های زمین تحت تاثیر قرار داده اند که و که می شود آب و به چه قیمتی. منفی اثرات زیست محیطی مختلف پروژه های آب (به عنوان مثال ایالت کالیفرنیا پروژه آب) هستند سرسام آور! علاوه بر این مردم ذاتا خودخواه است که نشان می دهد در riparian حقوق (تاسیس در سال 1849 طلا راش) و حفاری خصوصی چاه به سفره های آب.

آب کالیفرنیا هیئت مدیره نشان می دهد که هیچ کس نمی تواند خود را از آب خود را, اما کسی حق استفاده از آن را در یک ملک. در اینجا یک نقل قول مستقیم از آب مدیره سایت توصیف زمین حقوق آب:

در بسیاری از مناطق کالیفرنیا پوشاننده صاحبان زمین ممکن است استخراج شوند percolating آب زمین قرار داده و آن را برای استفاده مفید بدون نیاز به تایید از هیئت دولت یا دادگاه. کالیفرنیا ندارد مجوز فرایند مقررات زمین و آب استفاده کنید. در چند حوضه اما آب های زیرزمینی با استفاده از مشمول مقررات مطابق با احکام دادگاه داوری زمین حقوق آب در حوضه.

دادگاه عالی کالیفرنیا تصمیم گرفت در سال 1903 مورد کاتز v. Walkinshaw که "استفاده معقول و منطقی" ارائه است که بر انواع دیگر از حقوق آب نیز به زمین آب است. قبل از این زمان, زبان انگلیسی, سیستم غیر قابل تنظیم زمین پمپاژ آب تا به حال تحت سلطه اما ثابت می شود نامناسب به کالیفرنیا آب و هوا نیمه خشک. دیوان عالی کشور مورد تاسیس مفهوم پوشاننده حقوق است که در آن به حقوق دیگران با زمین پوشاننده آبخوان باید به حساب گرفته شود. بعد تصمیم دادگاه ثابت شده است که زمین آب ممکن است مناسب برای استفاده در خارج از حوضه اگر چه appropriator حقوق وابسته به آن با پوشاننده حقوق.

یک مشکل عمده با خصوصی ولز است که آن را تبدیل به یک مسابقه تسلیحاتی در عمیق ترین و از عمیق ترین چاه را دریافت کنید در حالی که آب در مجاورت چاه خشک اجرا. قانون فوق قرار است به این آدرس و در عین حال دشوار است برای نظارت بر. در همان زمان تهاجمی آبخوان پمپاژ نیز می تواند باعث مسائل دیگر مانند نفوذ آب شور و آب شیرین آلودگی عنوان شده است اتفاق می افتد در دره سالیناس در نزدیکی شهرستان مونتری. علاوه بر این سطح در دره مرکزی بوده است غرق شدن در طول زمان به دلیل از تمام کشاورزان پمپاژ "رایگان" آب از آبخوان و هنگامی که خود را در چاه خشک اجرا آنها فقط به حفاری عمیق تر.

به دلیل بالا تمام مسائل مربوط به آب من طرفدار داشتن کارخانه نمک زدایی در اینجا در ساحل جنوبی; به خصوص بعد از این همه برق به اجرای آن خواهد بود از 100 درصد منابع تجدید پذیر.

S. B. Channelkeeper اجرایی مدیر Kira ردموند به نظر می رسد برای اعتراض به کارخانه نمک زدایی از اصل است که در آن یک تاثیر منفی در اقیانوس است. من نمی فهمم او نگرانی در مورد تاثیر در زندگی دریا و معتقدند که ما باید به شدت به گام تا آب استفاده مجدد. که گفت:, من به شدت توصیه می کنند که او بخوانید مارک Reisner کتاب که آن را واقعا روشن تمام اثرات منفی از آب لوله کشی از شمال کالیفرنیا (اوروویل سد) به ما و مشکل عمده مخازن (silting در طول زمان و تاثیر بر ماهی مهاجرت). کاهش استفاده ما از آب به عنوان آنجا که ممکن است اولین گام مهم و در عین حال آب اقیانوس می تواند و باید یک منبع اصلی آب آشامیدنی ما در نظر من است.

این یک مسئله بزرگ است که رفسنجان با استفاده از 85 درصد از آب آن برای آبیاری و گیاهان است. من از این آگاه نیست تا به حال. آن را حتما خوب خواهد بود اگر همسایگان ما می تواند به کاهش این کج استفاده از منابع کمیاب.

پس از خواندن کادیلاک کویر باید آن را روشن است که وجود دارد بیش از حد بسیاری از ما زندگی در بیابان ها و مناطق نیمه خشک در غرب است. از آنجا که هیچ کس می خواهد به کاهش جمعیت که در آن ما زندگی می کنند — حتی اگر آن را یک ایده خوب است — ما باید درک کنند که آب با ارزش تر از نفت و طلا و مواد معدنی دیگر و حتی برخی از آب تشنه محصولات کشاورزی. در عین حال ما باید امکان استفاده از این اقیانوس در درب خانه ما و این واقعا نیاز به یک توجه جدی به عنوان یک منبع آب برای هر جامعه در کالیفرنیا است که در عرض 50-100 مایل از اقیانوس.

من برای یک شی به بیشتر مخازن ساخته شده و وجابجا بیشتر رودخانه ها در Sierras یا دور شمال کالیفرنیا و جنوب اورگان و پس از آن لوله کشی آب تمام راه را به پایین در اینجا است. منفی و اثرات زیست محیطی آن دسته از منابع آب بیشتر از تاثیر منفی از کارخانه نمک زدایی در ذهن من است.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن