راه هایی برای کاهش مودبانه حلق آویز کردن با کسی در طول COVID-19

هر آن لحظه بی دست و پا و ناراحت کننده را تجربه کرده است که یکی از دوستان نزدیک می پرسد که آیا شما می توانید قو

توسط NEWSWORLDS در 13 شهریور 1399

هر آن لحظه بی دست و پا و ناراحت کننده را تجربه کرده است که یکی از دوستان نزدیک می پرسد که آیا شما می توانید قوانین دوری اجتماعی خود را فقط برای آنها شکستن و شما چپ احساس لنگ با هر آنچه شما پاسخ به عقب. خب، ترس نه: ما در Clog در اینجا برای کمک به شما مودبانه کاهش حلق آویز کردن با کسی در طول COVID-19. در واقعیت حتی نباید به بهانه ای نیاز داشته باشید چون می گویید از نظر اجتماعی از خود دور می کنید باید کافی باشد. با این حال ، اگر شما می خواهید به مودبانه رد دعوت از یکی از دوستان خود را که در حال مرگ شده است به صرف یک در یک زمان با شما -- و نه برای پیک نیک اما برای sleepover در خانه خود را بدون ماسک -- و شما نمی دانید که چگونه می گویند "نه" سادگی ، در اینجا برخی از راه های شما می توانید انجام دهید که.

با تشکر از آنها

به دوستت اطلاع بده که اونقدر ممنوني که اونا باهاشون تماس گرفتن و خيلي دلت براش تنگ شده با این حال ، به دلیل COVID - 19 ، شما احساس ناراحتی آمدن بیش از ، و شما می خواهید به چک باران. اما به آنها اطلاع دهید که شما دوست دارم برای گرفتن از طریق FaceTime یا زوم. تشکر از آنها برای فکر کردن به شما می گوید بسیاری در مورد شخصیت خود را و کمک می کند تا به آنها اطمینان دهد که شما قدردانی اما آماده برای بیرون رفتن در حال حاضر نیست.

صادق باشید

گاهی اوقات این ساده ترین راه برای رد کردن کسی است. گفتن به آنها که شما پروتکل های دوری اجتماعی را جدی می گیرید و آنها هم باید مهم باشد. مودبانه کاهش در این راه همیشه راه درستی برای رفتن است و شخصا ً این بهانه ای است که من برای همه دوستانم که نزدیک من در برکلی زندگی می کنند استفاده می کردم.

يه چيزي براشون بفرست

به آنها بگویید که شما بسیار bummed شما قادر به ملاقات در فرد نیست ، اما که به بهترین وضعیت ، شما باید هر دو ارسال چیزهای دیگر. اول از همه، U.S. Postal Serviceاین کمک می کند تا خدمات پستی ایالات متحده - که همیشه پاداش اضافه شده است، و آن را نیز بسیار سرگرم کننده برای دادن ودریافت چیزهایی است. برای همه شما "دوستان" طرفداران، جوی توضیح می دهد "دادن و دریافت" بهترین: "این یک عشق بر اساس دادن و دریافت، و همچنین داشتن و به اشتراک گذاری است. و عشقی که می کنند و دارند به اشتراک گذاشته و دریافت می شود. و از طریق این داشتن و دادن و به اشتراک گذاری و دریافت، ما نیز می توانیم به اشتراک بگذارید و عشق و دریافت کنید" (از قسمت 16 فصل هفتم).

برنامه ریزی چیزی در آینده

به آنها اطلاع دهید که شما با ملاقات در حال حاضر خوب نیست، اما یک دکتر گوگل که در آن شما می توانید همکاری و برنامه ریزی دقیقا همان چیزی است که شما می خواهید با هم انجام دهید یک بار همه چیز به حالت عادی بازگشت. این اجازه می دهد تا آنها بدانند که شما پایین به حلق آویز کردن در زمان بعد در حالی که دادن هر دو شما چیزی به مشتاقانه منتظر.

اساساً همیشه خوب و سپاسگزار باشید که کسی به شما فکر می کرد و می خواهد با شما وقت بگذراند. اما به دلایل آشکار، اگر در این مدت احساس ناراحتی می کنید، از برخی از این راه های محترمانه برای مستقیم و مودب بودن همزمان استفاده کنید. سعی نکنید برای هر بار که کسی از شما می خواهد که با هم بمونید بهانه درست کنید. که پیر می شود، و مردم می توانند از طریق خطوط بخوانید و در نهایت فکر شما آنها را خندق. در عوض صادق باشید، خودتان باشید و به یاد داشته باشید که کار درست را انجام می دهید. به دوری اجتماعی و حفاظت از خود و دیگران ادامه دهید.

تماس با ناتالیا بروسکو در [ایمیل محافظت شده].



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب