راه واقعا تجربه dead هفته در قرنطینه

قرنطینه? مرده هفته ؟ راستش تفاوت چیست ؟ ما به سرانجام رسیده و شروع RRR هفته یا بیشتر معروف شناخته شده به عنوان

توسط NEWSWORLDS در 16 اردیبهشت 1399

قرنطینه? مرده هفته ؟ راستش تفاوت چیست ؟ ما به سرانجام رسیده و شروع RRR هفته یا بیشتر معروف شناخته شده به عنوان dead هفته. به عنوان من نشسته بود در خانه ما همه باید من reminisced هیجان مرده هفته شد و بسیار غم انگیز است که ما قادر نخواهد بود به زندگی از طریق جلال مرده هفته این ترم. خداحافظی به کشیدن متوالی همه nighters در معروف اصلی پشته. خداحافظی به زندگی کردن کافئین برای کل هفته. خداحافظی برای عبور دانش آموزان در محوطه دانشگاه و با دیدن چیزی جز خستگی در چشمان خود را. مرده هفته در قرنطینه فقط نمی رسید همان.

به عنوان من فکر کردم در مورد جنبه فوق العاده dead هفته است که ما را از دست این ترم من شروع به فکر می کنم از راه های ما می تواند تجربه واقعی سبک مرده هفته اما در قرنطینه. در اینجا پنج روش شما می توانید تقلید مرده هفته در خانه!

اصلی پشته

هیچ کس نباید از دست خود semesterly سنت کشیدن متوالی همه nighters اصلی در پشته. راه اندازی میز کار خود را در آرامترین و تاریک ترین اتاق در خانه خود را, و پوشش در تمام ویندوز با مقوا برای جلوگیری از نور از ورود به اتاق. شما باید قادر به بگویید که چه زمان از روز است. گاهی اوقات بازی های صوتی از کسی که راه رفتن پایین راهرو و انعکاس صدای حرکت صندلی. شما در حال حاضر دست خود را از نسخه اصلی پشته.

تنها کافئین موجود در جریان خون خود را

شما قطعا نیاز به کافئین برای زنده ماندن همه nighters شما کشیدن در اصلی پشته. نوشیدن حداقل پنج فنجان قهوه در روز است. اما فراموش نکنید که هیچ غذا یا نوشیدنی های مجاز اصلی در پشته. بنابراین شما فقط می توانید خود را در قهوه اگر در آن پنهان شده در کوله پشتی خود را و شما فقط می توانید آن را بنوشید زیر میز. خود بگویید پدر و مادر یا خواهر و برادر به بررسی کنید در شما گاهی اوقات و اگر آنها هر غذا یا نوشیدنی در اتاق شما باید به پرتاب آنها را در یک بزرگ سیاه و سفید کیسه زباله.

محرومیت از خواب

پنج ساعت خواب در روز است و همه شما را دریافت کنید. کاملا بدون چرت زدن در راحتی از تخت خود را. شما فقط می توانید چرت زدن در میز کار خود را. اگر شما لازم نیست که محافل تاریک و کیسه های زیر چشم خود را تا پایان مرده هفته شما در حال انجام dead هفته اشتباه گرفتن راه خواب بیش از حد.

برهنه اجرا

برهنه اجرای یک بخش ضروری از مرده در هفته است. آن اتفاق می افتد هر ترم و شما نمی توانید اجازه دهید گیر بودن در قرنطینه جلوگیری از اتفاق می افتد. اگر شما نمی توانید متقاعد کردن مردم شما در زندگی با شما را مختل تحصیل در رشته های در حال اجرا در اطراف شما و فریاد obnoxiously برای حداقل دو دقیقه پس از تماشای برهنه اجرا در یوتیوب برای دریافت کامل تجربه.

مطالعه با دوستان

یکی از بهترین چیزها در مورد مرده هفته است که به صرف وقت با کیفیت زمان مطالعه خود را با دوستان است. برنامه مطالعه تاریخ از طریق زوم! به تجربه واقعی مطالعه در طول تاریخ مرده در هفته شما باید تنها سازنده 40% از زمان و یا حتی کمتر. بقیه هم باید صرف میشه و شکایت در مورد چگونه پشت شما بچه ها در هر یک از کلاس های خود را.

با تشکر از مسدود کردن شما هنوز هم قادر خواهید بود به تجربه یاد حوادث مرده هفته در حالی که در گیر بودن در قرنطینه!

تماس با کلی Fong در [email protected].



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن