"ما لازم نیست که پاسخ به:' ورزش های محلی می تواند بازگشت توسط county, اساس, اما نگه داشتن الگوی باقی مانده

مت Allibone York Daily Recordمنتشر شده 1:13 PM EDT 21 مه سال 2020منطقه 3 رئیس و ELCO مدیر ورزشی داگ Bohannon گ

توسط NEWSWORLDS در 1 خرداد 1399

منطقه 3 رئیس و ELCO مدیر ورزشی داگ Bohannon گفت: او می تواند بازنشسته این سقوط اگر او تا به حال یک دلار برای هر زمان او سوال پرسید.

خواهد high school sports بازگشت این سقوط ؟

جای تعجب نیست که برگزاری الگوی باقی مانده است.

"ما لازم نیست که جواب من نمی دانم که جواب هیچ یک از ما می دانیم که پاسخ" Bohannon گفت: در طول یک زوم جلسه برگزار شده توسط منطقه 3 مقامات پنج شنبه. "ما همچنان به دنبال جهت فرماندار و وزارت آموزش و پرورش و وزارت بهداشت و درمان است."

منطقه 3 برگزار شد و یک روز پس از PIAA مقامات ملاقات با زوم و داد خود را به روز رسانی در امکان ورزشی دبیرستان بازگشت این سقوط در طول coronavirus بیماری همه گیر.

PIAA مدیر اجرایی رابرت لومباردی گفت: high school sports تیم خواهد بود قادر به ادامه تمرین این تابستان اگر مدارس در شهرستانهای تلقی "سبز" توسط رژیم صهیونیستی است. تام گرگ. بنابراین از لحاظ تئوری بسیاری از تیم ها قادر خواهد بود برای شروع به آماده شدن برای یک پتانسیل های نجومی قبل از دیگران بسته به اینکه چگونه سخت خود را در شهرستان شده است برخورد با این بیماری همه گیر.

این PIAA قبلا گفتم هیچ تیم خواهد بود قادر به تمرین قبل از ژوئیه 1 در اولین اما در روز چهارشنبه گفت: تیم ها می تواند قبل از شروع است که بسته به اگر خود را به شهرستان داده شده بود تصویب توسط رژیم صهیونیستی. گرگ.

در حالی که بسیاری از پنسیلوانیا, شهرستان منتقل شده اند به رنگ زرد خیلی از بخش شرقی این دولت باقی مانده است ، گرگ دولت هنوز به بتن معیارهای استان ها برای رفتن از زرد به سبز است.

"ما واقعا نمی دانیم که در این مرحله گفت:" لومباردی که اضافه شده سقوط ورزش های نجومی می تواند نگاه بسیار متفاوت از گذشته است. "من نمی خواهم به مردم امید کاذب اما من خوشبین هستم که ما می تواند به جلو حرکت کند."

به عنوان برای, District 3, Bohannon گفت: لیگ بود "احتمالا هنوز هم" به دنبال در جولای 1, عنوان اولین تاریخ ممکن برای بازگشت به تمرینات است.

در حالی که برخی از بخش هایی از منطقه 3 مانند نیویورک, Adams, Cumberland و پری شهرستانهای هستند و یا به نقل مکان به زرد فاز دیگر قطعات مانند Dauphin, Lancaster, Berks, لبنان و فرانکلین شهرستان باقی می ماند ،

Bohannon گفت که او را نمی بینم شهرستان در منطقه 3 "رفتن به سبز قبل از ژوئیه 1 به هر حال."

"اگر یک بخش خواهد بود به رنگ سبز و به آنها اجازه داده شد به برخی از تمرینات در تابستان و مدرسه اجازه آن را و آن را مجاز توسط فرماندار جهت" Bohannon گفت. "آنها می تواند انجام دهد.

"این هیچ ربطی به با شروع فصل یا PIAA برگشتی. آن را اساسا در برخورد با offseason."

بیشتر: از طریق فروتنی و سختی مرکزی نیویورک, والیبال, ستاره می شود, بخش من بازیکن

بیشتر: هنگامی که ورزش دبیرستان بازگشت ؟ ملی دستورالعمل ارائه یک نقشه راه

فدراسیون ملی دولتی دبیرستان انجمنهای منتشر 16-صفحه سند سهشنبه که به تشریح دستورالعمل آن برای بازگشت امن به ورزش دبیرستان.

دستورالعمل شکسته به سه فاز مختلف ورزشی تلقی "پایین" "متوسط" و یا "عالی" خطر. حتی در فاز سه اجتماعی فاصله خواهد بود به شدت توصیه می شود و "بالاتر از خطر" ورزشی مانند فوتبال و کشتی و پسران چوگان سرپهن هنوز هم نیاز به نگه داشتن اصلاح شیوه های.

هر دو لومباردی در روز چهارشنبه و Bohannon روز پنج شنبه با اشاره به این که NFHS سند مجموعه ای از دستورالعمل ها است که می تواند تغییر به جای سخت مجموعه ای از قوانین بتن.

"من می دانم که آنها آن را به عنوان یک راهنما اما دستورالعمل ترساندن من" لومباردی گفت. "گاهی اوقات مردم آنها را تفسیر به عنوان چیزهایی که شما باید انجام دهید. من مطمئن هستم که فدراسیون قصد بود که حداقل گوش دادن به آنها.

"ما تا به حال نشده یک فرصت واقعا خوب برای رفتن بیش از آن به طور کامل وجود دارد مقدار زیادی از اطلاعات در آن وجود دارد. برخی فکر می کنم بسیار سوال برانگیز و واقعا نیاز به (فرستاده) به پزشکی ورزشی برای اولین بار."

دیگر خبری از PIAA جلسه

در اینجا یک لیست از اخبار قابل توجه از چهار جلسه.

این Delone کاتولیک دختران تیم بسکتبال خواهد بود ضربه تا از کلاس 3A به 4A فصل آینده است. این Squirettes برنده 2019 کلاس 3A دولت عنوان و رسیده بود در این سال یک چهارم نهایی زمانی که فصل لغو شد. این تصمیم به دلیل Delone آمار شش موفقیت نقاط در PIAA را "تعادل رقابتی" فرمول و مشخص شد که سه انتقال بازیکنان است.

Delone به دادگاه تجدید نظر این حرکت را دو بار با این استدلال بازیکنان در سوال اضافه کردن یک مزیت رقابتی زیرا آنها یا بیشتر به بازی JV یا به سادگی نمی بسکتبال بازی به عنوان دانشجویان سال اول.

این Squirettes خواهد آورد مجموعه ای قوی از juniors فصل آینده اما همه فارغ التحصیل-دولت گارد بروک وکیل.

PIAA کشتی است که انتظار می رود به حرکت از 14 وزن به 13 وزنه فصل آینده است. حرکت تصویب شد PIAA هیئت مدیره روز شنبه و در حال حاضر فرستاده شده به PIAA پزشکی ورزشی کمیته مشورتی برای در نظر گرفتن قبل از اینکه سازمان در ژوئن 15 جلسه.

نه وزن خواهد بود بدون تغییر (106, 113, 120, 126, 132, 138, 145, 152, 160) اما 182 پوند خواهد بود کاهش یافته و نهایی چهار وزن خواهد بود 172, 189, 215 و 285.

در حالی که شده است وجود دارد فشار را از برخی مربیان و کشتی گیران در مورد حرکت در نظر گرفتن فرصت های به دور از بچه ها فکر پشت این تصمیم به کاهش تعداد forfeits در دو دیدار و فرکانس وابسته مسابقات که نیاز به تصمیم tiebreakers.

بسکتبال رحمت قانون در حال تغییر: نقطه دیفرانسیل است که منجر به در حال اجرا یک ساعت کاهش یافته و از 40 امتیاز به 30.

مت Allibone یک خبرنگار ورزشی به صورت GameTimePA. او را می توان در 717-881-8221, mallibone@ydr.com و یا در توییتر @bad2theallibone.

لطفا کمک به ما در ادامه به ارائه این در عمق ورزشی محلی پوشش های اشتراک. در اینجا جاری پیشنهادات ویژه برای مشترکین جدید.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن