ما باید به مبارزه در برابر ظلم و ستم از هر کدام/یا تفکر

نظرErec اسمیت انتشار: 10:54 AM EDT Jun 2, 2020آن را دشوار است به یاد داشته باشید بار بیشتر فرار از این. از صدم

توسط NEWSWORLDS در 13 خرداد 1399

نظر

آن را دشوار است به یاد داشته باشید بار بیشتر فرار از این. از صدمات جهانی همه گیر موثر بر هر دو ما روانی و رفاه مالی به شورش ناشی از چند عمل نژادپرستی و خشونت به گارد ملی پتانسیل استقرار در سراسر کشور جمعی ما رفاه تست شده است و ما صبر رانده شده و به آستانه.

در چنین شرایطی فکر کردن به وضوح ممکن است یک چالش است. اما تفکر واضح است که دقیقا آنچه که ما باید انجام دهید اگر ما می خواهیم برای استفاده از این انرژی برای بهبود جامعه و به طور موثر حرکت به سوی ضد نژادپرستانه جهان است.

بنابراین ما باید برای متوقف کردن بیماری همه گیر یا/و یا طرز فکر.

اگر شما در حال بررسی دقیق رسانه های اجتماعی در حال حاضر شما در حال دیدن بسیاری از آنچه که به نام یا/یا مغالطه: تمایل به فکر می کنم در essentialisms. این سیاه و سفید فکر کردن (عفو جناس) چاله مطلق در برابر مطلق با مطلقا هیچ اتاق را برای متن و نکات دقیق وظریف. سیاه و سفید اجازه نمی دهد برای خاکستری است. بنابراین پلیس تبدیل شدن به یک یکپارچه ، غارتگران تبدیل شدن به اصلی بازیکنان در تظاهرات علیه خشونت پلیس در هنگام صلح آمیز معترضان تعداد آنها قابل ملاحظه است. جمهوریخواهان طرف صمیم قلب با اقتدار در حالی که دموکرات ها چیزی جز اهریمن جلوه دادن که قدرت. این همه ساده انگاری بیش از توضيحات اما آنها را برای تئاتر بزرگ و اسکریپت بسیار ساده تر برای ما برای نوشتن بر روی چشم انداز از ما برداشت.

چند نفر صرفا قهرمانان و خائنانی. این می تواند سخت به شنیدن و اغلب می تواند احساس مانند اخراج از تجربیات و احساسات اما حداقل سرگرم کننده بسیار مهم است به تفکر انتقادی است. این است که می گویند که برخی از چیزهایی که در واقع برش و خشک و سیاه و سفید فکر کردن است و نه مشروع در زمان (برای مثال درک چوین به وضوح مرتکب قتل شده و باید با آن برخورد درآمده) اما از آن است که به می گویند که ما باید به استقبال ظریف تفکر ما قبل از آمدن به نتیجه گیری.

وجود دارد یک اسطوره و یک روایت ارزش به همه از این. ما به عنوان افراد و یا گروه تمایل به بازیگران خودمان را به عنوان شخصیت های اصلی در فیلم است. بیشتر استارک تضاد بین "پسر خوب" و "پسر بد" به درک بهتر ما از خودمان در جهان است. ما بیشتر احساس صالح و با اعتماد به نفس زمانی که ما احساس می کنیم ما در حال مبارزه با افرادی که "به وضوح" در اشتباه است. به فکر کسانی که به مخالفت با ما به عنوان متنوع افرادی که ممکن است برخی از نقاط خوب ضعیف قهرمانانه حس خود که یا/و یا فکر کردن را تقویت می کند. ما نیاز به این کنتراست بدانند که ما که هستیم. محکومیت, توسط, تعریف, ثابت, با کیفیت. این است که نمی تواند آغوش خود را قهرمانی اگر آنها را در خود بیش از حد بسیاری از مشترکات خود را آشکار دشمنان است. روایت باید برای زنده ماندن و یا/و یا فکر کردن استفاده می شود به تقویت آن است.

بیشتر چه, یا/و یا فکر کردن در می رود دست در دست با پدیده های اجتماعی مانند تایید تعصب و انگیزه استدلال; اگر شما می خواهید برای توجیه عقاید خود چشم پوشی از تمام اطلاعات است که می آید از راه دور و نزدیک برای رد کردن این اعتقادات. تفکر انتقادی — یک توانایی به اذعان و در نظر گرفتن داده های مختلف قبل از آمدن به نتیجه گیری بر اساس آن داده ها — تضاد یا/و یا تفکر و کمبود تفکر انتقادی زیادی باعث اخیر نزاع. تفکر انتقادی با این حال لازم است اولین گام به سمت تبدیل این ظروف سرباز یا مسافر ما تماس 2020 به تغییرات مثبت اجتماعی است. اگر ما حاضر به انتقادی فکر می کنم ما ممکن است تلویحا امتناع به جهان را به مکانی بهتر است.

پس چه می تواند ما را به درمان این بیماری یا/و یا فکر کردن ؟ کنار رفتن تمایل به زندگی می کنند زندگی ما از طریق روایات است واقع بینانه نیست; روایت به عنوان جدایی ناپذیر به تجربه انسانی به عنوان تنفس. شاید ما می تواند نوشتن نکات دقیق وظریف به روایت ایجاد بیشتر پویا و چند بعدی قهرمانان و دشمنان ما و نه مردم اما باورها مانند, می گویند, یا/و یا تفکر. اگر ما آنتاگونیست باید تجسم شاید ما می تواند این نقش را به عنوان به خوبی.

بسیاری از درخشان متفکر گفت: فتح خود مطمئن ترین راه برای روشنگری. می تواند ما را در تسخیر خود ما گرایش به سمت تایید تعصب و انگیزه استدلال? می تواند ما را در jettison ما گریزی به نکات دقیق وظریف زمینه و جزئیات ؟ می تواند ما را در گسترش گروه ما وابستگی به طوری که اگر ما باید قبیله ای بود که قبیله جهانی است?

این است که دشوار اما لازم کار است. ریسک تبدیل شده اند بیش از حد بالا است. حرکت رو به جلو مولد ممکن است دشوار برای بسیاری از. بسیاری از ما نگه اعتقادات ما آنقدر عزیز است که به آنها از دست دادن احساس می کند مانند یک تراژدی حتی اگر ما می دانیم که آنها نادرست هستند. اعتقاد من این است که یکی از بزرگترین موانع برای تغییر مواجه هستیم. جالب اینجاست که من تا پایان این مقاله با یک یا/و یا بیانیه ای: ما هر دو با هم ایستاده و یا در حال سقوط از هم جدا.

Erec اسمیت استادیار فصاحت و بلاغت در دانشگاه پنسیلوانیا دانشیار مدیر موسسه مدنی هنر و علوم انسانی و گذشته از صندلی های نیویورک YWCA نژادی و عدالت اجتماعی کمیته.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن