پوشیدن ماسک

از روی کنجکاوی من شمارش تعداد زیادی از مردم با پوشیدن ماسک صورت بین 3:15 تا 3:45 p. m. در راه رفتن بین 10 بلوک

توسط NEWSWORLDS در 2 مرداد 1399

از روی کنجکاوی من شمارش تعداد زیادی از مردم با پوشیدن ماسک صورت بین 3:15 تا 3:45 p. m. در راه رفتن بین 10 بلوک از زولا و Gutierrez خیابان ها و پشت. من جمع آوری اطلاعات من در روز پنج شنبه از طریق شنبه, جولای 9-11 و روز شنبه, جولای 18. من از مطالعه حذف از تعداد مردم نشسته در جدول در رستوران فضای باز مناطق; کسانی که در دوچرخه و اسکیت تخته دونده مردم خوردن یا نوشیدن یک نوشیدنی در حالی که راه رفتن و کودکان است که نگاه به عنوان اگر آنها 10 سال یا کمتر. در حالی که اکثر ماسک عینک اعداد انجام نمی شد 118 در شنبه 122 روز جمعه 128 روز شنبه (جولای 9-11) و 155 زیر پنج شنبه (ژوئیه 18). بسیاری از کسانی که با پوشیدن یک چهره پوشش یکی بود در اختیار خود.

مراحل زیر می تواند به کاهش تعداد زیادی از مردم با پوشیدن یک ماسک صورت در بسیار عابر پیاده قاچاق بلوک از خیابان دولت. را نشانه بزرگتر بین Sola و هیلی خیابان های اطلاع رسانی به افرادی که پوشش صورت مورد نیاز است. مرکز شهر ماکو (شهرستان پرداخت کارکنان که پوشیدن پیراهن قرمز و در راه رفتن, جفت, همراه, مرکز شهر, خیابان دولت) و افسران پلیس می تواند مودبانه یاد مردم به پوشیدن یک ماسک صورت ارائه رایگان یکی اگر آنها یکی نیست و پس از آن حرکت می کند در مورد اینکه آیا یا نه این شخص پیروی. من اعتقاد دارم که اکثریت قریب به اتفاق کسانی که با پوشیدن ماسک های صورت را انجام خواهد داد یا بلافاصله یا بعد از زمان آنها در عابر پیاده تنها در خیابان های مرکز شهر.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن