Wedded در زمان COVID

Conn آبل منتظر بود مسالمت آمیز در Santa Barbara County Courthouse غرق باغ زیر آبی, چادر, سایه بان و پشت یک پلا

توسط NEWSWORLDS در 14 خرداد 1399

Conn آبل منتظر بود مسالمت آمیز در Santa Barbara County Courthouse غرق باغ زیر آبی, چادر, سایه بان و پشت یک پلاستیک روی صفحه نمایش. زن و شوهر بعد با یک قرار ملاقات با معاون عمران کارمند کمیساریای از ازدواج نزدیک با احتیاط بیش از چمن کارین در پاشنه و دوست داشتنی مروارید-رنگ لباس, حمل گلدار گل سرخ, دیوید در یک ماسک و یک کت و شلوار تیره. آنها می آیند از هزار اوکس به ازدواج و پرسید: اگر یک عبور خبرنگار خواهد ذهن خود تصویر.


سانتا باربارا مستقل ارائه تمام coronavirus داستان به صورت رایگان
به طوری که همه خوانندگان برای دسترسی به اطلاعات حیاتی در طول این زمان.
دریافت خبرها در صندوق پستی خود را با ثبت نام به صورت روزانه ما عضویت در خبرنامه ایندی امروز.


بسیار دوست داشتنی مقصد برای این نامزد این دادگاه شاهد بوده است 30 مراسم عروسی یک هفته بر روی چمن سبز به سمت شمال غربی اسپانیا-احیای پر زرق و برق گفت: هابیل که ازدواج افراد برای چند سال گذشته. او سهام وظایف با دیگر "قضات دیوان عالی صلح" و اعضای کارمند-ضبط ،

عکس: ژان Yamamura

COVID-19 مجبور درهای خود را به نزدیک در 17 مارس گفت: ملیندا گرین که معاون کارمند-recorder. باز کردن آن را دوباره دشوار است, او گفت:: "در آن ساخته شده بود ، ما شمارنده ساخته شده از چرم و ما بسیاری را برای دیدار با جدید سلامتی و مقررات است." برای جبران, رسمی, خدمات ضبط شده توسط ایمیل و یا فکس اما صبر کنید لیست راه اندازی شد برای ازدواج. این رشد به حدود 500 درخواست گرین گفت: همانطور که مردم از سراسر اعمال کرده بود به ازدواج می شود در تاریخی دادگاه است.

برای رزرو ایمیل Clk-RecHelpDesk@co.santa-barbara.ca.usو یا تماس بگیرید (805) 568-2251. فروشنده می پرسد که مشغول به عرضه نام هر دو نفر یک شماره تلفن و آدرس ایمیل و یا نه وجود یک اولویت فوری — "و لطفا صبور باشید."


در سانتا باربارا مستقلکارکنان ما در حال کار در سراسر ساعت برای پوشش هر جنبه ای از این بحران — مرتب سازی حقیقت از شایعه. ما خبرنگاران و سردبیران در حال پرسیدن پرسش های دشوار ما مقامات بهداشت عمومی و گسترش این کلمه در مورد چگونه همه ما می تواند کمک به یک دیگر. جامعه ما نیاز دارددر حال حاضر بیش از هر زمان — و ما به شما نیاز دارید به منظور حفظ و انجام این کار مهم انجام می دهیم. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن