وزن در سانتا باربارا در آتش سوزی طرح حفاظت از

سانتا باربارا مقامات در حال بسته بندی تا اولین دور از نظر عمومی در یک جامعه جدید آتش سوزی طرح حفاظت از (CWPP)

توسط NEWSWORLDS در 9 خرداد 1399

سانتا باربارا مقامات در حال بسته بندی تا اولین دور از نظر عمومی در یک جامعه جدید آتش سوزی طرح حفاظت از (CWPP) این راهکار که از شهر محافظت از خود را از همیشه در حال حاضر و به عنوان تغییرات آب و هوا, همیشه در حال رشد خطر آتش سوزی. آخرین طرح ایجاد شد و در سال 2004 و زمان و تلاش است که بودجه توسط a $310,000 کمک مالی دولت.

در حالی که در سال 2004 برنامه ریزی انجام شده بسیاری آن مجموعه کدها و استانداردهای پوشش گیاهی و مدیریت و کاهش زمان پاسخ از موتور شرکت مجددا این شهر هشدار سیستم شناسایی مناطق پر خطر و پس از سال دخالت ناچار آورده جدید و عوامل مختلف را در نظر بگیرید.


سانتا باربارا مستقل ارائه تمام coronavirus داستان به صورت رایگان
به طوری که همه خوانندگان برای دسترسی به اطلاعات حیاتی در طول این زمان.
دریافت خبرها در صندوق پستی خود را با ثبت نام به صورت روزانه ما عضویت در خبرنامه ایندی امروز.


به روز شده در CWPP هنوز در پیش نویس فرم طول می کشد را به حساب, چگونه, زمانی که و که در آن آتش سوخته در طول دهه گذشته و نیم و توصیه بیشتر به روش های فعلی سوخت کاهش. این همچنین شامل تحقیق تازه در "ساختاری ignitability" و یا چگونه به احتمال زیاد یک ساختمان است که برای سوزاندن در آتش کمک خواهد کرد که مالکان در wildland-شهری رابط حفاظت بهتر از خواص خود را. در سال 2004 کتاب راهنما را کمی فراتر از پرداختن به دفاع فضایی.

شاید مهمتر از پیش نویس CWPP توصیه گسترش چه تلقی سانتا باربارا بالا خطر آتش سوزی مناطق که می تواند به افزایش نرخ بیمه برای ساکنان زندگی در آن مناطق. این طرح بر اساس مدل سازی است که پیش بینی آتش رفتار توسط مقاطعه در توپوگرافی سوخت تراکم و تاج پوشش درخت در طول شرایط آب و هوایی شدید که سطح رطوبت بسیار پایین و sundowners در حال زوزه کردن کوه در 60 مایل در ساعت.

به طور بالقوه گسترش مناطق برجسته در صورتی در نقشه بالا شامل Bel Air محله زیر Elings پارک بسته از آلتا مسا منطقه یک نوار زیادی از oceanfront ساکنان غرب Hendry ساحل امید در مزرعه یک بخش از ماموریت دره عمیق و باریک است که اجرا می شود به خیابان دولت, بخش هایی از سن رقو کریک که در آن پوشش گیاهی رشد کرده و یک تکه از زمین های اطراف تعامل بزرگراه 154 و 192 در میان تعداد انگشت شماری از مکان های دیگر.

کل CWPP و همچنین مفید بخش پرسش و پاسخ و ضبط شده از این دو مکان جلسات برگزار شده در این موضوع را می توان در اینجا یافت نشد. این شهرستان در پذیرش نظرات عمومی تا 5 بعد از ظهر روز جمعه, ژوئن 5. مهلت تمدید شد با در نظر گرفتن coronavirus بیماری همه گیر. بیشتر ورودی های عمومی گرفته خواهد شد هنگامی که پیش نویس این طرح به اتمام است. که انتظار می رود اتفاق می افتد بعد از این سال با آن و سپس رفتن به کمیسیون برنامه ریزی و شورای شهر برای تصویب مدتی در 2021.


در سانتا باربارا مستقلکارکنان ما در حال کار در سراسر ساعت برای پوشش هر جنبه ای از این بحران — مرتب سازی حقیقت از شایعه. ما خبرنگاران و سردبیران در حال پرسیدن پرسش های دشوار ما مقامات بهداشت عمومی و گسترش این کلمه در مورد چگونه همه ما می تواند کمک به یک دیگر. جامعه ما نیاز دارددر حال حاضر بیش از هر زمان — و ما به شما نیاز دارید به منظور حفظ و انجام این کار مهم انجام می دهیم. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب