غرب وزش درایو برای بازگشایی

اگر چه غرب وزش رانندگی در سینما رفت و تیره در سال گذشته با توجه به ضعیف حضور coronavirus همه گیر را برانگیخته

توسط NEWSWORLDS در 4 خرداد 1399

اگر چه غرب وزش رانندگی در سینما رفت و تیره در سال گذشته با توجه به ضعیف حضور coronavirus همه گیر را برانگیخته جدید علاقه, هوای آزاد, سینمایی, مشاهده. در پاسخ به تقاضای عمومی ، Goleta مشاهده فیلم محل خواهد بود بازگشایی در آینده نزدیک.

"خبر خوب برای طرفداران فیلم," شهرستان سرپرست گرگ هارت گفت KEYT روز جمعه "درایو-در سینما مجاز است برای باز کردن در زیر آخرین بهداشت عمومی به منظور. من ایمیل فرستاده که اخبار به اپراتور بعد از ظهر جمعه. من تا به حال شده است در این کار با او برای روز."

غرب وزش Drive-Ins است که بخشی از Syufy شرکت در حال حاضر استخدام از طریق ZipRecruiter. "ما در حال حاضر به دنبال دوستانه و خروجی افراد به کار در بخش خدمات مشتریان ما که شامل صندوقدار امتیازات همراه, اطلاع رسانی, بازاریاب و ترافیک/دروازه همراه موقعیت" می خواند" پست.

تابستان جزء اصلی برای خانواده ها و نوجوانان برای نزدیک به یک دهه در درایو بسته به ظاهر خوب — در سال 2019 پس از آن میزبانی یک مشتری قدردانی شب که ویژه یک گروه زندگی می کنند و دو ویژگی How to Train Your Dragon 3 و Aquaman.

تاریخ دقیق که Goleta درایو را بازگشایی برای عموم نیست اعلام کرد که از این نوشتن. در ارتباط باشید!

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن