غرب نیویورک مرد چهره از 1000 فقره در اختیار داشتن پورنوگرافی کودکان

صدفی Stallsmith York Daily Recordمنتشر شده 5:45 PM EDT Jul 8, 2020غرب نیویورک قصبه پلیس روز چهارشنبه به اتهام

توسط NEWSWORLDS در 18 تیر 1399

غرب نیویورک قصبه پلیس روز چهارشنبه به اتهام جاناتان اسمیت با بیش از 1000 فقره جنایت در اختیار داشتن پورنوگرافی کودکان.

پلیس با انجام یک جستجو در یک قصبه اقامت شنبه پس از راه اندازی یک بررسی در اواخر ماه ژوئن آغاز شده است که با یک cyber نکته. افسران یافت "هزاران نفر از تصاویر از کودکان درگیر در عمل جنسی" با توجه به گزارش پلیس.

انتشار اسمیت گفت: محققان گفت که او نه تنها دریافت, پورنو کودکان "اما همچنین فایل سهام تصاویر به دیگر کاربران اینترنت است."

اسمیت است که برگزار می شود در شهرستان نیویورک, زندان, پس از ناکامی در پست $100,000 به قید وثیقه. او متهم بود با 1000 فقره پورنوگرافی کودکان 11 فقره از انتشار عکس/فیلم کودک اعمال جنسی و 11 فقره جنایی با استفاده از ارتباطات.

همه اتهامات کلاس 3 جنایات.

بیشتر: بعد از 4 جولای ضرب وشتم در نیویورک, رییس آتش نشانی نشان می دهد لغو قانونی از آتش بازی

بیشتر: غرب نیویورک مرد, نوجوانان کلینتون از 19 ساله, پلیس می گویند

پلیس گفت: آنها با استفاده از پزشکی قانونی سایبر تکنولوژی و دستور دادگاه برای شناسایی اسمیت از طریق پروفایل های آنلاین. تصاویر مختلف بودند ره توسط اینترنت جنایات علیه کودکان فدرال ابتکار که منجر به چهارشنبه جستجو و دستگیری.

سرهنگ دیو Kahley led جستجو در آن متعدد رسانه های الکترونیکی دستگاه های ذخیره سازی و رایانه گرفته شده از اسمیت غرب فیلادلفیا خیابان محل اقامت.

"اگر چه آن را آسان به سادگی به گزارش" هزاران نفر از, تصاویر,' شما باید تشخیص دهد که ترجمه را به " هزاران نفر از کودکان بی گناه,' (بسیاری از بیش از حد جوان به حتی تشخیص بی گناهی خود را از دست داد) که قربانی شده توسط اسمیت و همچنان به این کثافت منتشر شد و دوباره و دوباره او را" غرب نیویورک رئیس پلیس مت Millsaps گفت.

اسمیت یک جلسه مقدماتی برای برنامه ریزی 1 p. m. در 22 ژوئیه در مقابل امرانه منطقه قاضی جنیفر J. P. Clancy.

صدفی Stallsmith یک روند خبرنگار نیویورک رکورد روزانه. او را می توان در رسید mstallsmith@ydr.com و یا به دنبال در توییتر @ShelStallsmith.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب