چه می آید بعد از COVID-19?

.ad-border-bottom { display: none; } .ad-center { display: none; } .sd-content { display: none; } .padding-

توسط NEWSWORLDS در 22 خرداد 1399

چه می آید بعد از COVID-19?

سانتا باربارا رهبران و متفکرین تأمل در این منطقه پس از همه گیر آینده

توسط Indy کارکنان | منتشر شده در 11 ژوئن 2020

عکس: Daniel Dreifussنمای هوایی از سانتا باربارا دادگاه است.

یک ماه پیش, Santa Barbara Independent ایمیل فرستاده شده یک بررسی ساده به بیش از 100 منطقه را بالا متفکران و رهبران و متفکرین از دانشگاهیان به هنرمندان و سیاستمداران به کارآفرینان است.

و اشاره کرد که آن را بیش از حد اوایل خیلی بیشتر از حدس و گمان خالص در این کم سابقه نامشخص عصر ما خواسته سه چیز است: آنچه به اعتقاد آنها اتفاق می افتد زمانی که جهان ظهور از COVID-19 گیر چه آنها امیدوار بود نتیجه و چه آنها بیشتر می ترسید. بیش از سه ده پاسخ ارائه روشنگری افکار در آینده می شود.

فقط در چهار هفته — یک calendrically کوتاه و در عین حال به طور تجربی کشش طولانی — بسیار تغییر کرده است برای ایالات متحده و جهان در بزرگ. تظاهرات در اطراف مینیاپولیس پلیس خفگی جورج فلوید را گریبانگیر ما جمعی توجه هل دادن همه گیر واقعیت کمی به پشت رایتر حتی به عنوان ویروس همچنان به کشتن بسیاری از سراسر جهان است.

هنگامی که ما در نهایت داستد کردن این نتایج نظر سنجی هفته گذشته به وجود آمده است که نگرانی آنها می شود از رده خارج که وضعیت تکامل یافته بود به طوری که پاسخ خواهد بود فاقد gravitas. به جای توجه به این که بسیاری نگران نابرابری است که بسیاری از ابراز خوشبینی برای تغییر مثبت بررسی طنین انداز تقریبا بیشتر با صدای بلند.

در هفته آینده مستقلما خواهد بود منعکس کننده عمیقا در ژوئن 19 تعطیلات Juneteenth که جشن پایان آمریکا برده داری و مدرن گرفتاری های آمریکایی های آفریقایی تبار و مردم از رنگ در سانتا باربارا. برای این هفته ما اجازه رهبران ما منعکس در آینده برای همه ما بدون توجه به نژاد و عقیده و یا وضعیت.

آنچه در زیر انتخاب پاسخ از ما پس از بررسی همه گیر.
—مت Kettmann


جویس Dudley District Attorney
جویس دادلی

من معتقدم که ما را به آرامی به یادگیری در مورد آنچه که مردم در حال حاضر تجربه. من معتقدم که ما در حال حاضر افزایش-خانه جرایم: خشونت خانگی; عروسی تجاوز به عنف کودک سالمند و سوء استفاده از حیوانات. من انتظار دارم که کارکنان خواهد شد کار سخت تر از همیشه در تلاش برای ارزیابی این موارد در جهت تضمین عدالت برای همه است.


برایان Cearnal معمار

من از ترس است که بدون تغییر مثبت ما بیش از حد بسیاری از وجودی خطرات مواجهه با انسان است. من از ترس یک سقوط جهانی که منجر به تنها بیشتر استبداد و ظلم و ستم. من از ترس خوشنودی است.


جورج Eskin بازنشسته برتر قاضی دادگاه
عکس: پل Wellman (فایل)George C. Eskin

یک قاضی رسیدگی می تواند تنها یک مورد در یک زمان و وکلای مشتریان خود و گواهان (به خصوص مأموران اجرای قانون) در حال حاضر به هدر زمان زیادی را در انتظار خود را به نام. الکترونیکی از راه دور روش باید اثر مثبت کاهش زمان هدر رفته.

من از ترس است که تعاملات اجتماعی ما را کشت مانند دست دادن و در آغوش گرفتن را ناپدید می شوند.


براندون Ristaino صاحب خوب شیر شاکر آسیاب آزمون آزمایشی

ما امیدواریم که که این بیماری همه گیر را سیستماتیک تغییرات در سیستم مراقبت های بهداشتی ما, ما مسری-بیماری آمادگی اضطراری و به نابرابری در دسترسی به مراقبت های بهداشتی در سراسر کشور ما است. ما همچنین امیدواریم که که ما رهبران جامعه خواهد شد استفاده از این به عنوان یک فرصت برای reforge هویت سانتا باربارا در تلاش برای صعود از این بیماری همه گیر در یک موقعیت اقتصادی و اجتماعی قدرت است.


Kostis Protopapas, هنری, مدیر, اپرا سانتا باربارا

من امیدوارم که جهان را کارآمد تر. ما اقتباس به انجام کسب و کار از راه دور و بدون سفر تا راه دور باقی خواهد ماند هنجار برای آن دسته از صنایع که می تواند که در راه است. بخش غیر انتفاعی کوچک خواهد شد با اصلح و ضروری ترین بازمانده.

من از ترس یک post-9/11 سناریو رهبری ترس و گنگ تصمیم گیری. قطب بندی سیاسی خواهد بود شتاب. بازیابی از COVID به شهر, شهرستان, شهرستان, شهرستان, دولت, توسط دولت است. بدترین چیزی که می تواند اتفاق می افتد این است که سعی کنید برای تحمیل یک اندازه متناسب با تمام راه حل های.


Zohe Felici صاحب Felici حوادث

من از ترس هیچ رویدادی در سال 2021 هیچ واکسن یک سال دیگر پایین تخلیه....


باب تنومند, مالک, Wildcat سالن

من از ترس است که 30 درصد از کسب و کار از کسب و کار اگر صاحبخانه نمی ببخش برخی از اجاره و یا تمدید اجاره با زمان حاضر deferrals. فضاهای خالی اتفاق می افتد. اجاره پایین آمده است. این اتفاق در 400 تا 600 بلوک از خیابان دولت در 1980s و '90s. بسیاری از کارآفرینان جوان شروع به رستوران ها و کافه ها وجود دارد چرا که اجاره شده بود نیمی از آنچه در آن بود بالای شهر. در حال حاضر 500 بلوک دارای 14 رستوران. 900 تا 1000 بلوک دارای چهار ترکیب شده است.


ارنستو Paredes, مدیر اجرایی, آسان بالابر

من امیدوارم که برای بیشتر بهداشتی جامعه و به رسمیت شناختن برای رفاه و سلامت خود نیاز دارد.


جف سبز, مدیر عامل شرکت SBCC بنیاد; صندلی S. B. اتاق بازرگانی

من باور دارم که 10 سال از ما عقب نگاه و صحبت از موج نوآوری که باعث شد توسط COVID-19 بیماری همه گیر. اگر روزی از اختراع این بیماری همه گیر شده است و مادر همه مادران. برخی از ما سازگاری مطمئنا چوب و تبدیل شدن به "روش عملیاتی استاندارد." دیگران دور سقوط خواهد کرد.

من امیدوارم که این اساسا تغییرات ملی ما بحث در مورد مراقبت از سلامت به عنوان یک حق انسانی جهانی با سرعت بالا دسترسی پهن باند به عنوان یک لازم عام المنفعه و این واقعیت است که ما مستند نشده همسایگان به عنوان اساسی کارگران است.

من از ترس است که اگر ما دست گرفتن لحظه ای به فشار از طریق سیاست گذاری اصلاحات معکوس است که در زمان چهار دهه روند افزایش نابرابری اقتصادی ما خواهد شد از دست دادن فرصت. هیچ رویداد دیگر در طول عمر من به ارمغان آورده است ما ناخالص اقتصادی برابری نژادی و حقوق صاحبان سهام شکاف به starker تمرکز از این بیماری همه گیر. در حال حاضر که هر کس می توانید ببینید که در آن ما نیاز به عمل به آن را تغییر دهید.


لوکاس Zucker, عدالت اجتماعی, مدافع, علت

من باور دارم که سنگین بیکاری در میان مهاجر کارگران خدمات خارج از شبکه ایمنی خواهد شد در نتیجه عمده مسکن جابه جایی پس از اخراج یخ آسانسور به خصوص در محلات در حال حاضر تحت gentrification فشار مانند Eastside و Westside.

من امیدوارم که این فشار را از شورای شهر به اقدام جسورانه در قیمت مسکن و کارفرمایان از کارگران خانگی و مهمان نوازی کارگران گام خواهد شد تا به نیازهای کارکنان خود را.

من از ترس این خواهد بود که نقطه اوج کل محله و صاحبخانه را ببینید این به عنوان یک فرصت به طور دائم تلنگر ساختمان های خود را از غذا به مهاجر با دستمزد کم کارگران خدمات به یقه سفید حرفه ای جوان


ویکتور Rios, دانشیار دانشکده علوم اجتماعی و استاد جامعه شناسی UCSB

من باور دارم که پس از همه گیر دوران را در مورد سیاست های جدید بهداشت و سواد سلامت در روزمره مردم است. قبل از COVID-19 نفر فکر نمی کنم بیش از حد در مورد مسائل مربوط به سلامت مگر اینکه آنها و یا عزیزان خود را بیمار شد. COVID-19 ارائه یک انگیزه برای اکثریت جمعیت برای تبدیل شدن به فعال در بهداشت و درمان.

پس از همه گیر شهروندان را به مصرف بیشتر ویتامین C و نگه داشتن دست خود را و محیط اطراف بررسی و پاک کردن و کار کردن به طور منظم در نرخ بالاتر از قبل است. رای دهندگان را پشتیبانی سیاستمداران که ترویج سلامت به عنوان یک اولویت در چهار نقطه سیستم عامل است. مدارس و کسب و کار و محل کار خواهد شد که به ارائه برنامه درسی و منابع و خدمات بیمه برای این تازه تکامل انسان که در حال انتظار برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سلامت و رفاه و خواستار آن است که خود را مراقبت از سلامت و رفاه نیازهای خطاب در یک روز به صورت روز. پس از همه گیر انسان را حرکت این جهان به دنبال کیفیت و قیمت مناسب و در همه جا حاضر سیستم های بهداشت و رفاه است.

من از ترس است که در دراز مدت اثرات منفی این بیماری همه گیر خواهد شد و منجر به تیره و تار روابط اجتماعی در جامعه ما است. حتی مدت ها پس از یک درمان برای COVID-19 ترس معطل خواهد شد در جامعه ما است. ما خواهد بود با ترس از صحبت کردن به یک دیگر می ترسم به خوش آمد می گوید هر یک از دیگر و ترس به جمع آوری در صمیمیت و همدلی. بیگانه ستیزی ترس از دیگر گروه های قومی به ویژه ترس از آمریکایی ها ممکن است به شکل یک ابر بر ما obfuscating توانایی ما برای دیدن هر یک از دیگر به عنوان همکار انسان است.

به عنوان مهم به عنوان آن را به مراقبت از خود ما قبایل آن را به همان اندازه مهم است برای آموزش خانواده های ما فرزندان و دوستان در مورد تاریخ سهم و مبارزات از همسایگان ما که از های مختلف نژادی و قومی. با کمک به ایجاد کاذب روایت از دیگران ترس estranges ما از خود ما و بشریت است.


سیلویا Perea مدیر UCSB هنر طراحی و معماری موزه

من امیدوارم که ما می توانیم ارز آغوش با ما کاربران به جای استفاده از ایمیل.


آلیسون Laslett مدیر عامل شرکت سانتا باربارا Vintners

من از ترس است که خلاقیت ما صنعت شراب برای پیدا کردن یک راه برای رسیدن به آن افراد اجازه داده نخواهد شد. ما می توانیم پور در پارکینگ خوردن زیر ستاره ها نشت به خیابان ها برای نگه داشتن هر یک از دیگر امن است. من از ترس است که ما راه تفکر را مانع راه حل های جدید ما.


اروین Appel, استاد و صندلی UCSB Dept. تئاتر و رقص

در حال حاضر هیجان انگیز و ایده های نوآورانه در حال بیرون آمدن از این زمان دشوار است. در حالی که قطعا ایده آل برای آنچه که ما انجام زوم پدید آمده است به عنوان یک رسانه جدید ترکیبی بین زنده و فیلم برداری عملکرد. من امیدوارم که در هر دو تئاتر دانشگاه و آموزش و پرورش ما ادامه خواهد داد به استفاده از این رسانه جدید برای رسیدن به مخاطبان در سراسر جهان. من در حال حاضر شده است یک سخنران مهمان در کلاس در چین و لهستان در شکسپیر است. من به دنبال به جلو به ایجاد ارتباطات بیشتر که نیست و ممکن است قبل از انجام این کار در سراسر جهان است.


جورج کوتاه, وکیل (Brownstein هایت Farber Schreck, LLP) فعال و غیر انتفاعی Boardmember

من که از ترس سیاسی, اجتماعی, فرهنگی و تفرقه در کشور ما و جهان خواهد بود تشدید نمی کاهش یافته است. من از ترس است که موسیقی زنده در صنعت و به خصوص سانتا باربارا کاسه و سوهو — هرگز همان خواهد بود.

من بدترین سناریو? در سانتا باربارا مستقلدر حال حاضر برخورد با اقتصاد روزنامه نگاری را نمی خواهد زنده ماندن ترک دیگر گویا گروهی از خبرنگاران در جامعه ما است.


سارا York, روبین, مدیر اجرایی, Santa Barbara County, دفتر فرهنگ و هنر

هنر و سازمان های فرهنگی خلاقانه pivoting خدمات مدل در فضاهای خود را به عنوان به خوبی به عنوان مکانهای غیر متعارف. من تصور عمومی, موسیقی, هنری, درس ها و فیلم گنجانیده شده ساخته شده است چشم انداز است.

در طول تاریخ هنر و فرهنگ در خدمت به عنوان یک آینه ارائه فرصت برای جامعه به روند منعکس کننده, بیان, یادگیری و رشد. من امیدوارم که هنرمندان را به رسمیت شناخته شده به عنوان ضروری رهبران چشم انداز و تحقق ما گام های بعدی. ما همیشه بهتر است برای مشارکت خود را و خود را به خارج از جعبه فکر کردن باز خواهد شد تا پویا آتی است که افزایش فرصت برای تعامل با جشن می گیرند و هر یک از دیگر.

ما در معرض خطر به طور دائم از دست دادن ضروری است نهادهای فرهنگی و مکانهای که روح بخشیدن جامعه ما و ارائه آن ریشه است. سهم خود را بی بها است و غیر قابل تعویض; بدون وسیع در مقیاس پشتیبانی از چشم انداز است که ما خیلی دوست دارم ممکن است کاملا تغییر برای همیشه لطفا برای.


Ashleigh Davis, جامعه, توسعه, سرپرست رفسنجان Bank & Trust

من معتقدم که همه ما پیدا کردن یک مولد و پایدار "طبیعی" است که به ارمغان می آورد جلو اولویت های جدید و دنیای نمایش. همه چیز متفاوت خواهد بود و در عین حال فقط به عنوان آن را به معنای بود. تعامل انسان خواهد شد و به احتمال زیاد هرگز همان خواهد بود و ما برای قدردانی از چیزهای کوچک و ساده در زندگی را بیشتر ماتریالیسم و حرص و آز. همه شروع از یک مربع و آن را به هر یک از ما برای پیدا کردن بهترین مسیر برای حرکت رو به جلو. نیاز به همکاری و درک بیشتر از همیشه!


Sigrid رایت, مدیر عامل, جامعه, محیط زیست شورای

به اعتقاد من این خواهد بود نهایی مرگ برای بسیاری از کسب و کارهای کوچک و رستوران ها و کشاورزان کوچک که به سختی بهبود از توماس آتش. بخش های اجتماعی رنج می برند تا حد زیادی درست زمانی که ما نیاز داریم بیشتر از خدمات خود را و بسیاری از سازمان های غیر انتفاعی را نیز به احتمال زیاد برابر شده است.

بدون شرکت و خلاق رهبری از دولت های محلی در همکاری با بخش کسب و کار و بخش های اجتماعی — منطقه ما را رنج می برند از لحاظ اقتصادی برای حداقل یک سال. این رهبری باید قادر به پرداختن به چند مشترک بحران در یک بار (بهداشت عمومی اقتصادی و زیست محیطی). من هم معتقدم که این را نمی خواهد ما بحران گذشته شاید حتی یکی از آخرین این سال ما به عنوان تجربه بیشتر اثرات تغییر آب و هوا (یعنی گرمای شدید تمدید آتش سوزی فصل).

من امیدوارم که ما می توانیم خلاق و استفاده از این فرصت را واقعا در توسعه پایدار منطقه — پایدار در تمام حواس کلمه است. این ممکن است به معنی کاوش بیشتر سیستم های غیر متمرکز برای نیازهای اولیه (غذا و انرژی و آب) ساختمان محله -- سطح ظرفیت و نقشه کشی در محلی بیشتر رهبری برای مقابله با چالش های طراحی. من امیدوارم که رهبری می تواند از ظهور متنوع تر جیب شهرستان در یک راه است که ناشی از صدای بیشتر و نه فقط تعداد انگشت شماری از مردم با منابع است.

من از ترس است که ما خواهید بود تا ضعف های آبشاری و با هم تداخل دارند مشکلات خواهد بود که ما در یک حالت ثابت از تریاژ قادر به انجام خیلی بیشتر از اعمال Band-ایدز است. من نگران است که بخش خاصی از جامعه را به تمرکز بر روی ساختمان خود را در قایق های نجات است و کسانی که بیشتر تحت تاثیر این هم تداخل دارند بحران را با کمترین مقدار از کنترل و یا صدای.

من نگران که ما آمده است از طرف دیگر از این داشتن خرد و کسب و کارهای کوچک farmworkers و رستوران و ما خواهید بود تا کنون بیشتر وابسته به Costco و آمازون به خوراک ما.


دیوید Fortson مدیر عامل/مؤسس مشترک, LoaCom

من از ترس بازگشت به "عادی" است که در درجه اول در خدمت ممتاز. من از ترس است که آغوش می خواهد در تامین کوتاه مدت برای مدت زمان طولانی. من از ترس قادر به رفتن به یک جشنواره یا موسیقی زنده با دیگر اعضای جامعه. من که از ترس ویرانی اقتصادی خواهد نامتناسب صدمه کمتر مزایای اعضای جامعه برای سال آمده است. من از ترس ما نمی خواهد به اندازه کافی جسورانه به پیشنهاد ایده های بزرگ و مخرب تغییرات است که در خدمت به بازسازی روابط ما به هر یک از دیگر و این سیاره است.


مایک McGrew بازنشسته پلیس گروهبان; مدیر عامل/کشیش در سهولت اولین پاسخ PTSD برنامه

مردم را مجبور معنوی بیداری و شروع به برخورد فضل خدا به عنوان آنها به دنبال تابآوری و مرمت در زندگی خود و زندگی از همسایگان خود است. هم افزایی کمک به یک دیگر ایجاد خواهد شد که ما تجربه این میوه ها از ارائه کمک برای هر یک از دیگر. شهادت قدرتمند از امید را به ارمغان خواهد آورد صلح و قدرت به جوامع و های دل ما بار و پیروزی ایجاد خواهد شد و قدرت درونی برای حرکت رو به جلو و با همدلی و مهربانی به یکدیگر.


بکی Barieau Wathen شرکت صاحب Foxen کارخانه شراب سازی

من معتقدم سفر خواهد بود متمرکز محلی سفر به S. B. منطقه از لوس آنجلس به جای خطرناک هواپیما سواری. که نشانه خوبی برای شراب سازی اتاق مزه اما همه ما حداقل به طور موقت تبدیل به قرار ملاقات فقط به کنترل تعداد در حال حاضر در یک زمان. برای wineries تجارت الکترونیکی منفجر شد. من فکر نمی کنم آن خواهد ماند به عنوان فعال آن است که در حال حاضر, اما آن را هرگز به بازگشت به سطح آن را در قبل از.


Salud کربجل نماینده ایالات متحده

من امیدوارم که ما یاد بگیرند از این بیماری همه گیر چالش قرار داده و در محل طرح های احتمالی برای مقابله بهتر با یک بحران مشابه در آینده است.


فرانک اوچوا وکیل/داور/میانجی; منطقه انتخابات عضو کمیته

من امیدوارم که زمان فاجعه خواهد شد و ما هم به عنوان یک نفر با یک هدف مشترک. دادگاه در نهایت بازگشایی اما مردم ممکن است با آن به دست آمده اند سالم و احترام برای آشتی جویانه حل اختلاف فرآیندهای.

Frank J. اوچوا

دانستن دادگاه می تواند مخرب و dehumanizing راه برای حل و فصل اختلافات. اگر undiscriminating تهدید برای همه ما منجر به گردان از واگن و باعث می شود ما را به نشستن و صحبت کردن به جای رفتن به مجازی battleaxes و broadswords از دادگاه ما تکامل یافته اند در مسیر ارام همزیستی.

من از ترس است که ما یاد بگیرند که هیچ درس. ما همچنان در خودخواه تفرقه مخرب مسیرهای. ما همچنان به رفت و آمد مکرر به نام تماس با خجالت و diminishment از دیگران که از متفاوت یا مخالف با ما.


شری Villanueva, مالک, اوج مهمان نوازی

من امیدوارم که جهان را به درس های ارزشمند است که این بیماری همه گیر به ما آموخته است به قلب و نه به سرعت آنها را فراموش کرده ام. اتصال مجدد با خانواده, طبیعت, تنهایی, صنایع دستی و سرگرمی ها تمام مزایای مثبت از خاموش کردن. من همچنین امیدوارم که جهان در حال حاضر در نهایت می داند که ما همه یکی هستند و مردم به هم پیوسته و وابسته به یکدیگر چه که در سطح جهانی و یا به سادگی در خود ما محله یا خانه. من امیدوارم که ما آموخته اند که چگونه می شود کودک نرمتر و مهربانتر با یکدیگر و با سیاره ما است. من امیدوارم که ما "طبیعی" است که به ارمغان می آورد همه ما نزدیک تر و دورتر.

من از ترس است که تاثیر اقتصادی صنعت رستوران خواهد بود بنابراین catastrophically مخرب است که تنها بازماندگان خواهد بود که شرکت های بزرگ زنجیره ای و مستقل رستوران کوچک می میرند برای همیشه لطفا برای. رستوران های مستقل را به شور و شوق و خلاقیت و نبوغ از جوامع که در آن زندگی می کنند. آنها پارچه از بسیاری از محله ها و اغلب تعریف شخصیت و روح بسیار از این محل که در آن زندگی می کنند. یک جا همگن, شرکت زنجیره ای تجربه است نه انعکاسی از طراوت و چالاکی از کشور ما است.

من هم که از ترس اتصال به کشاورزان سازان, مقطر ماهیگیران و دامداران خواهد شد از دست رفته در یک زنجیره غالب رستوران جهان و علاوه بر از دست دادن بسیاری از ما مستقل رستوران ما از دست دادن بسیاری از کسانی که صنعتگر و تولید کننده نیز هست. با هم آنها پاسداران میراث فرهنگی, فرهنگ و شور و فداکاری و غیر قابل توضیح تعهد به مهمان نوازی است که می آید از کارآفرینان و نه از دفتر شرکت در جایی دیگر.


دیوید لی آب و هوا, استاد, UCSB; حمل و نقل پایدار مدافع

مختلف گزارش آژانس و مطالعات پیش بینی شده است که جهانی دی اکسید کربن تولید گازهای گلخانه ای خواهد شد در حدود 6 درصد در سال 2020 خواهد بود که بزرگترین در یک سال افت تا کنون ثبت شده است. اما حتی با این افت در اثر فزاینده دی اکسید کربن تولید گازهای گلخانه ای است که چه چیزی باعث گرم شدن کره زمین خواهد بود بسیار متواضع است.

ممکن است بسته به ماهیت پست-همه گیر بهبود و سرعت decarbonization تلاش در حال حاضر در جریان است که 2019 را به صورت گذشته نگر تبدیل شدن به سال از قله های جهانی تولید گازهای گلخانه ای. اگر بنابراین است که می تواند قابل توجه و نقطه عطف و بسیار مهم تر از 2020 رها کردن به تنهایی است.

این بیماری همه گیر به عنوان بد آن را به عنوان فراهم می کند فرصت را برای تنظیم مجدد در رفتار و سیاست و همچنین accelerant برای برخی از جریانات که در حال حاضر در جریان است. این ممکن است شامل یک شتاب ساخت-از انرژی های تجدید پذیر بیشتر تکیه بر فعال حمل و نقل (به عنوان مثال پیاده روی و دوچرخه سواری) در جامعه ما و کار از راه دور و ویدئو کنفرانس در محل رفت و آمد و کسب و کار/کنفرانس سفر. در خاص وجود دارد فرصت های منحصر به فرد در حال حاضر به بازسازی مرکز شهر سانتا باربارا در راه است که اولویت مردم, مسکن, کسب و کار و فعال حمل و نقل بیش از اتومبیل. تصور کنید در یک خیابان دولت, برای مثال, که در آن ساکنان و بازدید کنندگان به طور یکسان می تواند زندگی می کنند, غذا خوردن بازی حضور در رویدادهای عمومی و راه رفتن و دوچرخه شاید در ارتباط با دیگر بخش هایی از مرکز شهر با (دست) رایگان خودمختار اتوبوسی.

بزرگترین دراز مدت اثرات منفی ممکن است: (1) یک حرکت از بالا-تراکم مسکن و شهرستانها به دلیل ترس از آینده بیماری های همه گیر با نتیجه رشد جوامع دور افتاده است که دیگر نیاز به رفت و آمد و هستند که به راحتی متمایل به یکی از دو مکان یا فعال حمل و نقل اجازه دهید به تنهایی جامعه-ساختمان; و (2) ترس از مکان های عمومی, مشترک حمل و نقل و هر گونه حالت جدید است که حرکت می کند به دور از مالکیت فردی; به عنوان مثال مشترک مستقل و/یا ناوگان وسایل نقلیه.

هر دو از این تغییرات خواهد آن را سخت تر برای کالیفرنیا برای کاهش خودرو شخصی استفاده از تراکم گازهای گلخانه ای و مایل خودرو سفر می روم اتومبیل های الکتریکی به عنوان یکی از معدود گزینه های باقی مانده برای کاهش تولید گازهای گلخانه ای.


کتی Janega-دایک, مدیر عامل شرکت, Visit Santa Barbara,

تاثیر coronavirus بی سابقه است برای صنعت گردشگری است. ایالات متحده در انجمن سفر برآورد اقتصادی خرید اینترنتی از این بحران خواهد بود نه بار بدتر از 9/11 حملات تروریستی است.

در محلی مقابل سانتا باربارا جنوب ساحل, هتل ها, رستوران ها, مزه کردن شراب, اتاق, خرده فروشی, فروشگاه, جاذبه ها و فعالیت های ارائه دهندگان همه reeling از اثرات. در واقع آن را چند سال برای بهبودی کامل. همه گیر و جامعه سازگاری فیزیکی فاصله ممکن است اساسا تغییر رفتار مصرف کنندگان و تنظیمات.

وقتی از سفر باز می شود تا ما انتظار سفر و اوقات فراغت را نگاه متفاوت است. برخی از این تغییرات خواهد شد در کوتاه مدت و دیگران طولانی مدت. ایمنی و بهداشت در حال رفتن به از برترین نگرانی حداقل در کوتاه مدت. منطقه کسب و کار مهمان نوازی را انطباق عملیات خود را برای فراهم کردن محیط امن برای حفاظت از نیروی کار و مشتریان از جمله ساکنان و بازدید کنندگان است.


سوزان Cassels, دانشیار جغرافیا دانشگاه UCSB

من از ترس است که این بیماری همه گیر را تشدید نابرابری های سلامت. حتی قبل از همه گیر مردم رنگ و ضعیف رنج می برد از تعدادی از بیماری های قابل پیشگیری نامتناسب. ما همان الگوهای بازی کردن با COVID-19. در دراز مدت هر دو به صورت محلی و در سطح جهانی و من که از ترس اقتصادی و آسیب های اجتماعی به خانواده ها خواهد مدت زمان طولانی گذشته و منجر به اضافی ذهنی و جسمی-سلامت بار برای جمعیت های آسیب پذیر.


جودی Egenolf فعال حقوق بشر; صاحب کسب و کار

من امیدوارم که ما صرف زمان کافی برای پناه گرفتن در جایی که تغییرات قبلی ما الگوهای دائمی هستند. ما یاد گرفته ایم برای استفاده کمتر ماندن بدون ماشین و انجام کسب و کار به طور موثر با استفاده از تکنولوژی به جای سوخت های فسیلی است. من امیدوارم که آماده سازی وعده های غذایی سالم جایگزین کمتر متفکر مصرف. ما می تواند بسیار انجام در این منطقی سرعت خوب برای سلامت ما است.


ژاک Gill, نوازنده
عکس: حسن نیت ارائه میدهدژاک Gill

من معتقدم که موسیقی زنده تجمعات واقعا شروع به گرفتن محل تا اواخر سال 2021 یا 2022. در این تابستان من فکر می کنم ما دیدن مردم و گروههای جمع آوری کوچکتر در باشگاه و یا در فضای تنظیمات اگر وجود ندارد بزرگ خوشه در موارد و سپس آن را ادامه خواهد داد به تدریج اما با توجه به اینکه تورهای رزرو شده به طور کلی تا یک سال به شش ماه پیش از آن نشان می دهد. من می خواهم آن را حداقل یک سال قبل از آن باز می گرداند.

امید من این است که با بسیاری از نوازندگان خانه و در دسترس از صفحه اصلی سیستم های ضبط برخی از موسیقی شگفت انگیز خواهد شد ساخته شده است. من همچنین فکر می کنم که هنگامی که ما در نهایت می تواند جمع آوری به شنیدن موسیقی زنده ذاتی آن سحر و جادو تمدید شد; ما نمی خواهد آن را برای اعطا. حداقل من نمی خواهد به عنوان یک بازیگر.

من از ترس ما از دست دادن برخی از کوچکتر باشگاه ها و سالن های تئاتر جهان, مکان هایی مانند سوهو و قرمز پیانو, آنها متعلق به صورت محلی و اجرا و آنها فوق العاده مهم برای پرورش و تاسیس و آینده استعداد های محلی. بسیاری از سالن های بزرگتر از جهان در ارتباط با زندگی ملت یا AEG آنها جیب عمیق تر به آب و این طوفان است. من می خواهم غم انگیز برای دیدن پایان های کوچک و صمیمی باشگاه است.


گیل هانسن, مالک, سوهو رستوران و باشگاه موسیقی

من اعتقاد دارم که زمانی که آن را امن تلقی به بیرون آمدن از افراد جوان خواهد بود که برای اولین بار به می شود با هم. من احساس می کنم آنها کمتر ترس و واقعا حسرت به اجتماعی با دوستان خود. اما من نمی دانم اگر در یک اتاق مانند ماست — که در آن به صورت ایستاده/رقص نشان می دهد هر کس آرنج به آرنج را از بین بردن توانایی ما در واقع این نوع را نشان می دهد. شاید حداقل در ابتدا ممکن است ما تنها قادر به انجام نشسته نوع را نشان می دهد.

من ترس از آن است که یک مدت زمان طولانی قبل از یک محل مانند سوهو قادر خواهد بود به صورت کاملا عملیاتی در آن گذشته ظرفیت. بودن محل برگزاری موسیقی, من معتقدم که ما به برخی از سخت ترین-آمار کسب و کار. بدون دانستن زمانی که و یا اگر به کتاب نشان می دهد ما خالی تقویم.

من از ترس است که آن را ممکن است مدت زمان طولانی قبل از بزرگ سالن می تواند بازگشایی شده است. من از ترس است که حتی اگر ما می تواند مردم را هنوز هم ترس به بیرون می آیند و با هم می شود. من از ترس مردم خواهد بود ترس به آغوش یکدیگر دوباره. من از ترس است که مردم را به پوشیدن ماسک برای همیشه لطفا برای. من از ترس ما خواهد شد کمتر احتمال دارد به نزدیکی غریبه. من از ترس زندگی در یک دنیای مجازی. من از ترس رهبران جهان ما.


کریستن میلر مدیر عامل شرکت Goleta و سانتا باربارا اتاق بازرگانی

من باور دارم که وجود خواهد داشت بیشتر از ادغام سازمان های کسب و کار و سازمان های غیر انتفاعی به منظور بهترین خدمت به جامعه است که باید زمان و پول کمتری برای گسترش منافع خود و منابع بین سازمان. من معتقدم که اتاق های بازرگانی در سه شهرستان — ونتورا سانتا باربارا و سان لوئیس اوبیسپو — را گرد هم می آیند برای همکاری منطقه ای در مورد اقتصاد و شغل. جدید سطح راحتی با جلسه مجازی نرم افزار مانند زوم و GoToMeeting را اجازه می دهد و ترویج بیشتر همسایگی ارتباطات و خلاقیت است که ما همیشه اما تا به حال یک زمان سخت در اجرای.

من امیدوارم که همه ما شروع به واقعا درک چگونه کسب و کار و جامعه به طور اجتنابناپذیری متصل می شود. دیگر کسب و کار در مقابل محیط زیست در مقابل دولت در مقابل جامعه آینده را در آغوش درک جدیدی که آنچه متصل به هر یک از این اشخاص است مردم — مردم ما را از دست ندهید که در نزدیکی در طول این بیماری همه گیر. کمتر تفرقه بیشتر همکاری; کمتر سیلوهای بیشتر اتصال; ترافیک کمتر بیشتر کارگران از راه دور; کمتر اتاق انتظار, بیشتر, پزشکی از راه دور; کمتر 9-به-5 downtowns بیشتر قابل سکونت downtowns.


در سانتا باربارا مستقلکارکنان ما در حال کار در سراسر ساعت برای پوشش هر جنبه ای از این بحران — مرتب سازی حقیقت از شایعه. ما خبرنگاران و سردبیران در حال پرسیدن پرسش های دشوار ما مقامات بهداشت عمومی و گسترش این کلمه در مورد چگونه همه ما می تواند کمک به یک دیگر. جامعه ما نیاز دارددر حال حاضر بیش از هر زمان — و ما به شما نیاز دارید به منظور حفظ و انجام این کار مهم انجام می دهیم. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب