آنچه در آن می خواهم برای رفتن به کمپینگ در حالی که به لحاظ اجتماعی فاصله

کمپینگ یک راه عالی برای لذت بردن از ماه های تابستان و خارج از منزل بزرگ. آن را نیز می تواند شامل یک فضا و یک ح

توسط NEWSWORLDS در 3 مرداد 1399

کمپینگ یک راه عالی برای لذت بردن از ماه های تابستان و خارج از منزل بزرگ. آن را نیز می تواند شامل یک فضا و یک حمام با چند غریبه است. این باعث می شود آن را دشوار است به لحاظ اجتماعی از راه دور و ایمن ماندن در این بیماری همه گیر. اقدامات احتیاطی باید گرفته شود اگر شما می خواهید به امن تجربه کمپینگ. آن را هنوز هم ممکن است هر چند به هم سرگرم کننده با وجود تلاش اضافی مورد نیاز است. حداقل آن را هنوز هم زمانی بود که من رفت و کمپینگ آخر هفته گذشته حتی با اقدامات احتیاطی اضافی.

چیز خوب در این است که به لحاظ اجتماعی فاصله در حالی که کمپینگ تغییر نمی کند زیاد است. معمولا یک اردوگاه متعدد جداگانه سایت های کمپینگ, که یکی از آنها شما یا رزرو جلوتر از زمان و یا گرفتن زمانی که شما می رسند (بسته به اردوگاه). این سایت های کمپینگ باید مقدار زیادی از اتاق را بنابراین شما لازم نیست که به نگرانی در مورد بیش از حد نزدیک به مردم در سمت راست سایت در کنار شماست. برای بسیاری از سفر کمپینگ خود را, شما احتمالا نمی خواهد که به نگرانی در مورد اجتماعی فاصله. این می تواند یک راه خوب برای فراموش کردن در مورد این بیماری همه گیر و اجتماعی فاصله استرس حداقل برای در حالی که کمی.

شما باید به یاد داشته باشید که وجود یک بیماری همه گیر در رفتن هر چند هنگامی که شما را به استفاده از دستشویی. دلیل این است که تقریبا هر اردوگاه دارای حمام و سرویس بهداشتی است که به اشتراک گذاشته شده توسط چند campsites و یا به جای مردم ماندن در آن campsites. تمام کسانی که غریبه ها را لمس خواهد شد همان دستگیره های درب و صندلی توالت که آیا در برخواهد داشت خطر است. بنابراین لازم است برای ایمنی گام جلوتر از زمان مانند استفاده از مواد ضد عفونی کننده دستمال مرطوب به سطوح تماس و یا با استفاده از دستکش. آن را نیز ایده های هوشمند به استفاده از ضد عفونی کننده دست بعد از استفاده از دستشویی اما این یک ایده خوب برای هر سرویس بهداشتی بدون جایی برای شستن دست های خود را حتی زمانی که وجود ندارد یک بیماری همه گیر در جریان است.

آن را نیز ایده خوبی است به پوشیدن ماسک در حالی که رفتن به دستشویی. ممکن است مردم در مورد راه رفتن در اطراف اردوگاه و یا فقط نزدیک به مسیر خود در اردوگاه. این همان منطق که چرا شما می خواهم به پوشیدن ماسک در حالی که در حال رفتن به یک پیاده روی در خارج از. این ماسک کمک خواهد کرد که شما و محافظت از آنها را فقط در مورد شما بیا نزدیک تر از 6 پا و به طور کلی.

من و خانواده ام در زمان همه این اقدامات ما در سفر کمپینگ در کوه پینس. آن محل را با مقدار زیادی از درختان, آسمان های تاریک در شب و خشک هوای پاک اگر هیچ کس تا به اردو می رویم. این سفر یک مثبت است. فقط بودن در کوه بود که یک تغییر خوب سرعت از پناه در محل در خانه است. این نیز روشن است که خانواده من تنها کسی نیست که با این ایده. اردوگاه ما در آنجا ماند تقریبا به طور کامل پر احتمالا چند صد نفر پراکنده در سراسر. این همه به این دلیل بیشتر به مراقب باشید در مورد اجتماعی فاصله و اقدامات احتیاطی دیگر.

چیزی است که آرامش بخش در مورد نشستن در سایه و خواندن یک کتاب با وجود همه چیز است. در این غوغای پرندگان و گاه به گاه کوه نسیم کمک به کمک به آرام کردن جو است. بزرگترین نگرانی می شود این واقعیت است که در عرض نیم ساعت به سایه منتقل شده اند و شما خواهید بود در خورشید دوباره. وقتی که خود را بزرگترین نگرانی آن را واقعا احساس می کند مانند یک تعطیلات تابستان.

به آسمان های تاریک شد و یکی از نکات برجسته اصلی این سفر است. در شب وجود دارد بنابراین بسیاری از ستاره قابل مشاهده است که آن را به من طول می کشد نفس خود را دور. حتی کهکشان راه شیری قابل مشاهده بود کشش در سراسر آسمان است. با یک پیاده روی کوتاه از اردوگاه ما ستاره دنباله دار Neowise بود و قابل مشاهده برای چشم غیر مسلح. آن را یک نقطه نور در بالای تپه با یک جریان از محو شدن نور ساخت آن دم. اگر شما هرگز در یک محل است که می شود واقعا تاریک در شب و نگاه کردن به ستارگان, شما از دست رفته بر باور نکردنی و شگرف را تجربه کنند.

کمپینگ می تواند یک تجربه لذت بخش است که تغییر نکرده حتی اگر وجود دارد یک بیماری همه گیر. با این حال شما تصمیم به صرف این تابستان انجام بهترین خود را به نگه داشتن خود و دیگران امن است. انجام تحقیقات خود را, اقدامات احتیاطی مناسب و سرگرم کننده صرف نظر از اینکه شما در خارج از منزل و یا هنوز هم پناه در خانه.

تماس با زکریا نش در [email protected] .



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب