چه محدودیت در محل ؟ چه انتظار می رود در شهر اقیانوس به ساحل مرور بازگشایی

کلی قدرت Salisbury ایسنامنتشر شده 2:29 PM EDT مه 5 سال 2020OCEAN CITY, Md.— تکان خوردن فرستاده شد هر چند مریلن

توسط NEWSWORLDS در 17 اردیبهشت 1399

OCEAN CITY, Md.— تکان خوردن فرستاده شد هر چند مریلند به عنوان اقیانوس شهردار ریک Meehan اعلام کرد این شهر برنامه ای برای بازگشایی آن مرور ورودی پارکینگ و سواحل به عموم مردم این شنبه, مارس 9.

روز آخر هفته بازگشایی شمار هیچ چالش مستقیم به رژیم صهیونیستی است. لری هوگان اقامت در خانه که محدودیت حرکت به سفر ضروری و تحمیل 14 روز قرنطينه خارج از کشور مسافران و یا شهر دیگر اضطراری اعلان.

پس چه می تواند مردم انتظار دارند اگر آنها را به سفر به هر حال ؟

زمينه و هدف: اقیانوس شهر شروع می شود و مرحله به مرحله بازگشایی با ساحل boardwalk روز آخر هفته

می توانم اجاره یا هتل ؟ می توانم غذا ؟

یک مارس 16 اعلام مدنی اضطراری دارای بسته غیرضروری کسب و کار در شهر و خواسته رستوران تنها به ارائه carryout یا خدمات تحویل اگر آنها را انتخاب کنید برای باز بماند. همان درست است در سطح ایالت تحت رژیم صهیونیستی. لری هوگان اجرایی سفارش.

Meehan هشدار داد ممکن است 5 است که بسیاری از مرور کسب و کار بسته بودند پس آنها غیر ضروری.

کمبود برخی مواد غذاییمانند مرغ و سایر گوشت انتظار می رود. تجهیزات برای تمیز کردن و دیگر موارد مشترک نیز ممکن است در حال اجرا پایین به این بیماری همه گیر است منجر به بیش-خرید و زنجیره تامین مسائل.

بیشتر: می توانید در ساحل, شهرهای متوقف دوم صاحبان خانه از بازدید در طول COVID-19? یک دادگاه فدرال تصمیم خواهد گرفت

شهر سفارشات نیز اعمال می شود به هر, هتل, متل, یا اجاره ملک در این شهر محدود است که نمی تواند قبول رزرو از غیر ضروری ساکن — از جمله کسانی که اجاره به طور مستقیم توسط مالک و یا از طریق شخص ثالث شرکت. کسانی که محدودیت تعیین شد به پایان می رسد اما Meehan به تازگی تمدید این قوانین از طریق مارس 22.

چه فعالیت های در حال بسته در اقیانوس شهرستان ؟

بخشهایی از این شهر اظهارات منوط به تغییر حتی با دوباره باز کردن. ایالت محدودیت بیش از حد اجتماعی فاصله باقی مانده اجباری و تجمع بیش از 10 نفر ممنوع باقی می ماند.

بیشتر: آنچه ما می دانیم درباره اقیانوس ساحل شهر, boardwalk بازگشایی میان coronavirus

بسیاری از برنامه های تفریح و سرگرمی باقی می ماند به حالت تعلیق کسب و کار بسته شده است. Ocean City playground سازه باقی می ماند بسته شده است. عقاب فرود گلف باقی مانده بسته (گلف بسته شد فرماندار). اقیانوس کاسه اسکیت پارک باقی می ماند بسته شده است.

تقریبا تمام آینده شهر حوادث لغو شده یا دوباره داده.

بیشتر: COVID-19 نیروهای OC نمایش هوایی به reschedule; سازمان امید به پیدا کردن جدید تابستان, تاریخ,

چه محدودیت های مسافرتی در دولت و خارج از دولت ؟

در خط با فرماندار اقامت در خانه سفارش اقیانوس شهر می گوید: هیچ کس نباید به سفر خارج از دولت مگر اینکه سفر چنین است "کاملا ضروری است."

کسانی را که آیا یک مریلند ساکن یا نه نیز دستور داد به خود قرنطینه برای 14 روز.

آیا من نیاز به پوشیدن یک ماسک صورت?

هر گونه برنامه ریزی برای مکرر Ocean City موسسات نیاز به یاد داشته باشید برای پوشیدن ماسک یا دیگر پوشش صورتبه عنوان دستور هوگان در 15 آوریل.

اجرایی خود را سفارش نیاز به پوشیدن ماسک یا پوشش صورت که در داخل موسسات خرده فروشی در فروشگاه های مواد غذایی و یا هنگامی که سوار هر شکل از حمل و نقل عمومی در مریلند است.

"هیچ الزامی در دولت به پوشیدن ماسک در حالی که (در خارج) در این زمان" Meehan گفت. "ما قطعا تشویق مردم اگر آنها احساس می کنید راحت تر اما این یک تصمیم شخصی است. این چیزی است که ما را تشویق کنند."

بیشتر: مریلند اقامت در خانه سفارش توضیح داده شده 3 امتیاز

بیشتر: رژیم صهیونیستی است. هوگان دستورات ماسک صورت در فروشگاه های مواد غذایی دیگر فضاهای عمومی در مریلند

نقض حقوق بشر در اقیانوس شهر معنی جریمه و بزه اتهامات

در اوایل ماه آوریل یک اجرای فرمان تصویب شد در شهر ساحلی برخورد با بیماری همه گیر.

تحت این به اتفاق آرا تصویب فرمان کسانی که در نقض شهر اضطراری سفارشات می تواند به اتهام بزه و مجازات های تا 500 دلار جریمه نقدی و/یا سه ماه زندان محکوم کرد.

فرمان اجازه خواهد داد که این شهر به اجرای اضطراری اعلان آن را تصویب تا کنون در طول COVID-19 بیماری همه گیر.

در یک اصلاح دکوراسیون مارس 28 Meehan گفت noncompliance "می تواند موضوع را به مجازات های مدنی یا جنایی و یا تاثیر یک کسب و کار و اجاره مجوز است."

هر چند شهردار گفت: پلیس نمی خواهد مانیتور پلاک و یا اعمال محدودیت های مسافرتی اجتماعی فاصله مقررات به اجرا گذاشته خواهد شد.

"پلیس خواهد گشت زنی به مرور" Meehan گفت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن