آنچه ما می دانیم (و نمی دانم) در مورد شرق COVID-19 سفر قرنطینه اثر

دیوید رابینسون ایالت نیویورک تیممنتشر شده 7:13 PM EDT Jul 30, 2020مسافرت هوایی در حال کاهش است در برخی از شمال

توسط NEWSWORLDS در 9 مرداد 1399

مسافرت هوایی در حال کاهش است در برخی از شمال شرقی ایالات متحده است که مورد نیاز قرنطينه برای مسافران از دیگر نقاط ایالات متحده ویران اخیر COVID-19 موج, نشان می دهد دستورات در حال کمک به محدود کردن coronavirus خطرات داده های جدید نشان می دهد.

در واقع چندین شمال متحده تا به حال بزرگترین کاهش در سراسر کشور در پرواز در ماه جولای نسبت به سال گذشته با توجه به شرکت های هواپیمایی برای امریکا صنعت اطلاعات ارائه شده به ایالات متحده آمریکا امروز شبکه.

نیویورک خروج برنامه ریزی شده کاهش یافته و نزدیک به 69 درصد بیشترین افت در کشور است. آن را از نزدیک دنبال نیوجرسی پایین 67% و رود آیلند پایین 61%. از میانگین کشوری پایین بود حدود 50 درصد است.

معیارهای برای رزرو آینده برای پروازهای داخلی نیز پایین به طور قابل توجهی در سراسر کشور در هفته های اخیر به معنی ریزش های بیشتر دراز پیش رو این داده ها نشان می دهد.

اما تهدید رانندگان حمل و نقل این ویروس در آمریکا جاده نامشخص باقی مانده به خطر انداختن تلاش ها در شمال شرق متحده به شدت به دنبال حفظ کم COVID-19 عفونت نرخ در حالی که این بیماری همه گیر بدتر سراسر کشور است.

در ضمن مسافران از 34 متحده, واشنگتن d. C. و پورتوریکو در حال حاضر به خود قرنطینه برای 14 روز پس از ورود به نیویورک نیوجرسی و کانکتیکات پس از ایالات تر اضافه شد به منطقه ای قرنطینه لیست پنج شنبه.

در عین حال گزارش ها از خارج از کشور مسافران حضور در گردهمایی تابستان در شمال و سوخت رسانی جدید COVID-19 نقاط داغ بر چالش های اجرای قرنطينه.

"اگر شما از این ویروس که در دیگر نقاط کشور آن را تقریبا اجتناب ناپذیر است که آن را به یک اثر" نیویورک رژیم صهیونیستی است. اندرو کومو روز دوشنبه گفت:.

پایگاه داده: ببینید که چگونه نزدیک به دولت است که برای پیوستن به نیویورک و نیوجرسی و CT را قرنطینه سفارش

تا کنون سفر قرنطينه و بهداشت عمومی اقدامات در حال کار برای محدود کردن ویروس' گسترش در نیویورک کومو اضافه شده اشاره کرد و آن "نمی شود از جنگل کاملا در COVID تا COVID موجود در سراسر کشور اگر نه در سطح جهان است."

آنچه کارشناسان می گویند در مورد شرق COVID-19 سفر قرنطينه

کارشناسان بهداشت عمومی اما ابراز وخیم نگرانی هایی است که مربوط به سفر شیوع بیماری می تواند خنثیسازی شرق اودیسه از همه گیر کانون این زمستان به کشور, آخرین سنگر و استحکامات در برابر COVID-19.

"مهم نیست که چه کار می کنیم هیچ راه مناسب ما در حال رفتن به تصرف هر کسی که حرکت به عقب و جلو به شرق" گفت: دکتر کوروش Shahpar از حل و فصل به صرفه جویی در زندگی عامه ابتکار.

بیشتر: آنچه رفت را اشتباه طی اولین COVID سنبله و چگونه غرب در حال آماده شدن برای یکی دیگر از

بیشتر: COVID-19 نزدیک به تصرف نیویورک سیستم مراقبت های بهداشتی. چگونه آن را فرح بخش دوم آمار

"از آنجا که شما می دانید که شما نمی توانید کنترل آن را به طور کامل, شما باید آماده به پاسخ" وی افزود: پرداختن به اهمیت بهبود COVID-19 تست و تماس با ما-ردیابی برنامه های برای مهار شیوع بیماری.

دکتر Amesh Adalja ارشد پژوهشگر در دانشگاه جانز هاپکینز مرکز سلامت و امنیت توصیف چشم انداز بسیاری از مسافران به شدت quarantining به محض ورود در غرب به عنوان غیر واقعی با استناد به بدون کنترل جاده سفر و آمریکا محدود اجرای ظرفیت.

به جای آن دولت در سطح, سفر, محدودیت ممکن است به اثبات موثر در دلسرد برخی ایالتی سفر در طول همه گیر است.

"مردم سفر به مکان هایی مانند تگزاس و کالیفرنیا را به ارمغان آورد virus" به شمال Adalja افزود قرنطینه لیست "به عنوان توجه کنید که این مکان ها امن ترین مکان برای رفتن."

چگونه COVID-19, قرنطينه نهفته مسافرت هوایی

دامنه COVID-19 سفر بی میلی منعکس شده است در صنعت هواپیمایی داده ها نشان داد که تاریخی کاهش سفر هوایی تقاضا در میان اوج stay-at-home سفارشات صادر شده در بهار امسال.

"در پایین ترین نقطه آن در اواخر ماه آوریل مسافر حجم پایین 96% به یک سطح دیده نمی شود پس قبل از طلوع آفتاب از جت سن (در 1950s) گفت:" کاترین Estep سخنگوی گروه صنعت.

سپس در ماه مه متحده تحت فشار قرار دادند گسترده re-دهانه مسافرت هوایی و رزرو به آرامی علامت تا دوباره قبل از به تاخیر انداختن در اواسط ماه ژوئن به عنوان خوشه در COVID-19 مورد یافت در سراسر کشور.

نیویورک نیوجرسی و کانکتیکات تحمیل سفر منطقه ای محدودیت در ژوئن 24 و شمال شرق دیگر کشورها تحمیل مشابه محدودیت های مسافرتی.

اما این رویکرد به اجرای سفر قرنطینه سفارشات متنوع به طور گسترده ای در میان متحده است.

برای مثال نیویورک مورد نیاز مسافران هوایی به پر کردن پرسشنامه یا جریمه نقدی از $2,000. نیوجرسی انتظار مسافران هوایی به طور داوطلبانه با پر کردن یک فرم مشابه و کانکتیکات سیاست شامل 1000 خوب برای قرنطینه موارد نقض.

بیشتر: Q&A: آنچه که در مورد قرنطینه اگر سفر به نیویورک و نیوجرسی و CT

بررسی: Coronavirus NJ: سخت-آمار خانه های سالمندان موفق کنترل عفونت نیروی انسانی | تحقیق

تا کنون نیویورک وزارت بهداشت جمع آوری شده بیش از 102,000 مقاله پرسشنامه اشکال از مسافران هوایی به همراه حدود 52,000 دیجیتالی ثبت فرم جیل گفت: Montag یک سخنگوی آژانس. او کاهش یافته است به ارائه اطلاعات در مورد اینکه آیا جریمه صادر شده است.

در مقابل سفر قرنطینه سیاست در نیوجرسی اساسا با این نسخهها کار بر روی سیستم افتخار.

"این است که با تکیه بر مسئولیت پذیری شخصی. افراد باید ترک محل قرنطینه تنها به دنبال مراقبت های پزشکی درمان و یا برای به دست آوردن غذا و دیگر اقلام ضروری" کمیسیون بهداشت و درمان جودیت Persichilli گفت: ژوئیه 17.

"بسیار مهم است که افراد از سفر به شدت تحت تاثیر متحده همکاری, بنابراین ما می تواند به جلوگیری از ایجاد جامعه از شیوع بیماری در کشور ما," او اضافه شده است.

در پاسخ به سوال در مورد قرنطینه اجرای نیوجرسی وزارت بهداشت اشاره کرد محلی مقامات بهداشتی انجام تحقیقات مثبت COVID-19 نفر و شیوع بیماری.

"این (بهداشت) بخش دریافت نکرده گزارش از هر شیوع بیماری های مربوط به افرادی که از سفر متحده در قرنطینه لیست" پس از سفارش در زمان اثر سخنگوی آژانس سحر توماس نوشت: در یک ایمیل.

در پنسیلوانیا رژیم صهیونیستی است. تام گرگ گفت: مسافران خواهد بود انتظار می رود به طور داوطلبانه خود قرنطینه برای 14 روز پس از ورود به دولت است.

"است که به هر فرد...شما آن را مدیون خودتان به خانواده خود را به شما عزیزان به خود و همکاران خود به قرنطینه" گرگ گفت.

'ماسک': گرگ Levine می گویند COVID-19 موج بیش نیست در Pa. در طول WellSpan بازدید

به قید وثیقه: رژیم صهیونیستی است. Wolf: کنگره برای حمایت از رستوران ها عمل & قید وثیقه صنعت مهمان نوازی

صنعت هواپیمایی داده اما پیشنهاد نیویورک بیشتر پرقدرت رویکرد ثابت کرده است منحصر به فرد موثر در منع سفر هوایی.

از ژوئن 24 قرنطینه سفارش آژانس مسافرتی رزرو برای پروازهای داخلی در نیویورک بودند روند نزولی بیشتر به طور پیوسته از کشورهای دیگر داده ها نشان می دهد.

همانطور که از جولای 21, نیویورک هواپیمایی رزرو متریک پایین بود 88 درصد نسبت به سال گذشته در این زمان. نیوجرسی پایین بود 78% و بقیه متحده بود پایین 74 درصد نشان می دهد.

"به عنوان ملتی است که شاهد افزایش در COVID-19 موارد رزرو برای سفر آینده بار دیگر کاهش متحده به عنوان اجرای جدید محدودیت های مسافرتی و دوباره قصد دارد به بازگشایی" Estep گفت.

"به عنوان یک نتیجه داده ها نشان می دهد که در میان تمام ایالات متحده و سرزمین های نیویورک دیده می شود بزرگترین کاهش در پروازهای," او گفت:.

اما نیویورک که شامل برخی از تاریخی شلوغ ترین فرودگاه در جهان است که هنوز هم از دیدن کل پروازهای برنامه ریزی شده از نیوجرسی کنتیکت و رودآیلند صنعت داده ها نشان می دهد.

برای مثال نیویورک بود 3,224 برنامه ریزی پروازهای مسافری بین جمعه و اوت. 4 از جمله حدود 2,700 پروازهای داخلی, داده ها نشان می دهد.

نیوجرسی بود 1,506 فتح کرد گرفته شد مسافر پروازهای برنامه ریزی شده در طول همان هفت روز و کنتیکت و رودآیلند به حال 301 و 166 مسافر پروازهای برنامه ریزی شده بود.

اما تعیین تاثیر کامل از سفر قرنطينه باقی مانده است دشوار است چرا که صنعت هواپیمایی آمار را منعکس نمی کند لغو شد.

اخیر فدرال داده است از زمانی که خطوط هوایی ایالات متحده انجام شده 89 درصد کمتر خدمات برنامه ریزی و مسافران از در مارس 2019 با توجه به داده های ثبت شده با اداره حمل و نقل آمار.

آنچه ما می دانیم درباره COVID-19 و بین رانندگان

در ژوئن 25, AAA پیش بینی آمریکایی ها را 700 میلیون سفر در تابستان امسال از جمله 683 میلیون سفر خودرو بر اساس شاخص های اقتصادی و آمریکا دوباره باز کردن برنامه.

اما پس از آن COVID-19 موارد نگه داشته و در حال افزایش در سراسر کشور. و بسیاری از ایالت ها متوقف و یا معکوس دوباره دهانه بالا بردن سوال در مورد دقت و ملی گروه روش های سنتی برای ردیابی و پیش بینی سفر در جاده های آمریکا.

"بسیاری از آنچه که ما تجزیه و تحلیل است که با آمار اقتصادی خانوار, ارزش خالص درآمد قابل تصرف, نرخ بیکاری, همه آن چیزهایی که به آن بازی گفت:" رابرت سینکلر جونیور, AAA غرب, سخنگوی.

"با این اعداد فقط به صورت اریب با همه که رفتن در آن فقط حس را ندارد آن را انجام," او گفت:, و اضافه کرد AAA قصد دارد برای انجام سفر طرح نظرسنجی و تحقیقات برای تعطیلات مانند ژوئیه 4 و روز کارگر scrapped.

"ما احساس یکبار مصرف': NJ پرستاران اتحادیه به نقل از عدم حمایت در طول بیماری همه گیر کوروناویروس

COVID در کد پستی: مسابقه درآمد می تواند دو برابر شانس خود را از گرفتن بیمار در نیوجرسی

بیشتر بسیاری از آمریکایی ها بودند به تأخیر انداختن برنامه سفر تا آخرین لحظه ممکن است با توجه به عدم اطمینان به طور معمول تصمیم گیری بین دو تا هفت روز قبل از سفر AAA نظرسنجی ها یافت می شود.

در عین حال برخی از نشانه های ثبتشده از کاهش سفر در جاده های آمریکا وجود دارد از جمله کاهش تقاضا برای بنزین کمک به درایو پایین قیمت به سطح گذشته دیده می شود پس از سال 2008 بحران مالی سینکلر گفت.

اما به نظر می رسد بی شماری گمنام در این بیماری همه گیر را چگونه پیش بینی آمریکا سفر عادات تغییر خواهد کرد در هفته های آینده تقریبا غیر ممکن است.

"تنها یک فرد با یک توپ کریستال می تواند پاسخ این سوال" سینکلر گفت.

دولت های محلی و مقامات بهداشت در نیویورک را متعهد به نگه داشتن در تلاش برای اطمینان حاصل کردن از دولت رانندگان به دنبال قرنطینه قوانین است که می تواند جریمه تا $10,000 برای تکرار موارد نقض.

"اگر دولت یا بخش بهداشت محلی آگاه ساخته شده است از رانندگان ورود آنها تماس گرفته خواهد شد برای اطمینان از انطباق" Montag گفت.

پشتیبانی محلی نگاری

ما پوشش داستان از New York State Capitol و در سراسر نیویورک است که مهم ترین را به شما و خانواده خود را. لطفا در نظر حمایت از تلاش های ما با یک اشتراک به نیویورک انتشار نزدیکترین شما. اتمام آخرین پیشنهاد.

دیوید رابینسون است که دولت مراقبت های بهداشتی با خبرنگار ایالات متحده آمریکا امروز شبکه, New York. او را می توان در رسید drobinson@gannett.com و به دنبال در توییتر: @DrobinsonLoHud



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن