چه خواهد شد به ساختمان های اداری ؟

هنگامی که ما فکر می کنیم از شهرهای ایالات متحده ما معمولا تجسم یک افق بالا افزایش ساختمان های اداری مکان های ک

توسط NEWSWORLDS در 9 مرداد 1399

هنگامی که ما فکر می کنیم از شهرهای ایالات متحده ما معمولا تجسم یک افق بالا افزایش ساختمان های اداری مکان های که در آن کارگران یقه سفید جمع برای اجرای اقتصاد ما. این برج ارائه خانه به کسب و کارهای کوچک و بزرگ, که در آن کارگران و لذت بردن از مزایای استفاده از نزدیکی: سهولت همکاری را شنید مکالمات است که منجر به یک ایده بهتر حس رفاقت و کار به سمت یک هدف مشترک است.

امروز وجود دارد حدود چهار میلیارد فوت مربع از فضای اداری در ایالات متحده این ساختمان حدود 29 درصد از تمام املاک و مستغلات تجاری در کشور ما (بقیه در آپارتمان ها و هتل ها و خرده فروشی و صنعتی ساختمان ها). آنها به ارزش حدود 1.7 تریلیون و آنها شده اند کمک به محلی مالیات ملک پس از ساخت و ساز خود را. تمام ساختمان اداری جدید constructioncontributes به سمت بالا از 150 میلیارد دلار در هر سال نزدیک به یک درصد به ایالات متحده آمریکا تولید ناخالص داخلی در سال 2018 است.

در این لحظه از COVID-19 قرنطينه بسیار littleof ما چهار میلیارد فوت مربع از فضای اداری است که اشغال شده است. اکثر کارگران یقه سفید هستند و در خانه های خود با استفاده از شگفت انگیز نرم افزار جدید است که اجازه می دهد تا آنها را به راحتی به اشتراک گذاری اسناد و برقراری ارتباط "چهره به چهره" جلسات.


دریافت خبرها در صندوق پستی خود را با ثبت نام به صورت روزانه ما عضویت در خبرنامه ایندی امروز.


اما چه اتفاقی می افتد پس از همه گیر زمانی که ما پیدا کردن آن را بی خطر است برای بازگشت به این دفاتر? خواهد همه کارمندان می خواهند به وجود 40 ساعت در هفته به عنوان قبل از ؟ با ما ماه از عمل با کنترل از راه دور کار می کنند و نیاز برای شرکت ها به کمربند خود را سفت, من شک دارم که بسیاری از شرکت ها را در آغوش کار از خانه به عنوان کارآمد و مقرون به صرفه راه برای حمل و کارکنان خواهد لذت بردن از کاهش زمان رفت و آمد. برخی از شرکت ها ممکن است به مشترک دفتر فضای در دسترس نباشد و عمل به عنوان "دفاتر مجازی"; بسیاری از ممکن است تشویق پاره وقت کار از راه دور و در نتیجه کاهش منشی مربع مورد نیاز است.

اگر و هنگامی که این تغییر اتفاق می افتد وجود دارد خواهد بود یک تقاضا از فضای دفتر خالی و کمتر نیاز برای ساختمان های اداری جدید. چه خواهد شد به این ساختمان و اموال خود را مالیات سهم و سپاه از معماران و مهندسین و سازندگان است که آنها را به اتفاق می افتد ؟ در پاسخ به احتمال زیاد است که آنها را انتقال به مسکن. با توجه به ملی آپارتمان Association, U. s. نیاز 4.6 میلیون واحد آپارتمان تا سال 2030. برخی از این نزدیک به چهار میلیارد فوت مربع مسکن جدید که مورد نیاز می توان از تبدیل تازگی مازاد فضای اداری.

صنعت ساخت و ساز را مهار می شود به این انتقال. آن را به خلاقیت معماران به نوبه خود این ساختمان به جذاب زندگی در فضاهای با نور خوب و تهویه و بهره وری انرژی. وجود خواهد داشت موانع فنی اما همه آنها قابل حل; "استفاده مجدد تطبیقی" در جریان بوده است با خرده فروشی ساختمان برای سال. تبدیل تمام یا بخشی از ساختمان های اداری به مسکن در مرحله و به تازگی به افزایش تمایل بسیاری از مردم به زندگی پر جنب و جوش downtowns و ساکنان جدید به کمک این صحنه. به جای خالی کردن خیابان ها در شب و در تعطیلات آخر هفته downtowns با بیشتر ساکنان تر خواهد متحرک, کمک به افزایش کسب و کار برای رستوران, خرید و سرگرمی. به عنوان یک پاداش کسانی که زندگی در مرکز شهر خواهد شد و دیگر مجبور به تحمل رفت و آمد طولانی.

وجود دارد بالقوه برای پیروزی در اینجا. ما می تواند استفاده از فن آوری به دفتر بهبود بهره وری و کاهش رفت و آمد. ما می توانیم به روز رسانی و ساکن استفاده نشده ساختمانهای اداری حفظ پایه های مالیاتی و افزایش جنب و جوش downtowns. هر کسی که می خواهم به زندگی می کنند در گرانادا ،

معماری زبان نوشته شده است توسط اعضای موسسه آمریکایی معماران' سانتا باربارا فصل.


هر روز کارکنان سانتا باربارا مستقل کار می کند سخت به مرتب کردن حقیقت از شایعه و نگه داشتن شما را آگاه از آنچه اتفاق می افتد در سراسر سانتا باربارا جامعه است. در حال حاضر وجود دارد یک راه به طور مستقیم فعال کردن این تلاش است. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن