آنچه شما باید بدانید در مورد وام مسکن معکوس

یک نوع از وام در دسترس به صاحبخانه سالخورده 62 و بالاتر وام مسکن معکوس اجازه می دهد تا مردم را به قرض گرفتن پو

توسط NEWSWORLDS در 9 مرداد 1399

یک نوع از وام در دسترس به صاحبخانه سالخورده 62 و بالاتر وام مسکن معکوس اجازه می دهد تا مردم را به قرض گرفتن پول بر اساس ارزش خانه های خود. بر خلاف وام های دیگر بدهی ندارد بلافاصله با توجه. به جای پرداخت به تعویق افتاده است تا زمانی که وام گیرنده یا می میرد و یا فروش خانه در آن نقطه بدهی می آید از املاک خود را و یا فروش.

"در شرایط مناسب وام مسکن معکوس می تواند واقعا خوب چیزی که برای مالکان در بازنشستگی گفت:" تام Kronen یک مشاور متقابل اوماها را منتکیتو دفتر که دارای تخصصی در این نوع وام برای تقریبا 20 سال است. او اغلب آثار متعدد اعضای خانواده و نیز ترجیح میدهد به یک مشاور مورد اعتماد درگیر آیا یک وکیل حسابدار یا مشاور مالی. "این است که بسیار بیشتر از یک رابطه کسب و کار از یک سنتی بین کارگزار و مشتری گفت:" Kronen.

وام مسکن معکوس دیده نمی شود باید به عنوان یک گلوله نقره ای برای بقای مالی و Kronen نمی کند نشان می دهد با استفاده از آن به عنوان یک "محصول مستقل." او توضیح داد: "بنابراین شما با استفاده از عدالت خانه, اما بهتر است اگر شما استفاده از عدالت خانه در هماهنگی با بازنشستگی درآمد و دارایی های دیگر."


دریافت خبرها در صندوق پستی خود را با ثبت نام به صورت روزانه ما عضویت در خبرنامه ایندی امروز.


اما می توان آن را یک ارزش ابزار در طول زمان دشوار است. "زمانی که بازارهای مالی واقعا فرار و به خصوص اگر شما در حفظ و زیان در این بازار که یک زمان خوب به جلو و پول خود را پس انداز و حساب های سرمایه گذاری" گفت: Kronen. "شما می توانید با استفاده از وام مسکن معکوس برای تکمیل درآمد خود را و شما انجام بیش از تا بازار دوباره بجای اول برگشتن."

بسیاری نگران هستند که این ترتیب تداخل با توانایی خود را به ترک پول به خانواده خود را هنگامی که آنها رفته اند و وجود این حقیقت که. "میراث چیزی که واقعا مهم است و این چیزی است که ما همیشه در این گفتگو به دلیل آن را واقعا می تواند بر تصمیم گیری" گفت: Kronen. "اما یک وام مسکن معکوس گاهی اوقات می تواند حتی بهتر است برای میراث; آن را فقط در مورد وضعیت بستگی دارد. چیزی که ما می خواهم به می گویند در کسب و کار ما است: وام مسکن معکوس است و بهترین زمانی که آن را استفاده نمی شود به عنوان آخرین چاره. بهتر است اگر از آن استفاده می شود پیش از آن در دوران بازنشستگی و به عنوان بخشی از یک طرح هماهنگ."

شما می توانید در واقع استفاده از وام مسکن معکوس برای تامین مالی خرید یک خانه جدید است. "اگر یک زن و شوهر بازنشسته و یا فردی است که کوچک سازی یا rightsizing به یک خانه جدید از خانه های قدیمی خود را, آنها می توانند با استفاده از وام مسکن معکوس دقیقا مانند آنها می توانید یک وام مسکن در یک خانه جدید," او گفت:. "اما شما موظف به پرداخت وام مسکن که در خانه جدید است. شما در حال رفتن به برای قرار دادن پول بیشتر در بانک."

تام Kronen متقابل از اوماها (روباز انتخابی) در رفسنجان: mutualreverse.com/tom-kronen
منابع اضافی: reversemortgage.org


هر روز کارکنان سانتا باربارا مستقل کار می کند سخت به مرتب کردن حقیقت از شایعه و نگه داشتن شما را آگاه از آنچه اتفاق می افتد در سراسر سانتا باربارا جامعه است. در حال حاضر وجود دارد یک راه به طور مستقیم فعال کردن این تلاش است. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن