چه انتخاب خود را در صورت ماسک می گوید در مورد شما

با پوشیدن یک ماسک صورت کنونی هنجار در تلاش برای کند کردن گسترش coronavirus. با این لازم و لوازم جانبی در کمد ل

توسط NEWSWORLDS در 9 خرداد 1399

با پوشیدن یک ماسک صورت کنونی هنجار در تلاش برای کند کردن گسترش coronavirus. با این لازم و لوازم جانبی در کمد لباس تمام عرصه های مختلف باز شده است ، ما روزانه محله راه می رود ما در مسدود متوجه شده اند که این نوع ماسک صورت انتخاب یک فرد برای پوشیدن می تواند آشکار گفتن برخی از جنبه های شخصیت خود را. در اینجا ماسک های مختلف به عنوان شخصیتی به انواع.

مقاله فروشگاه خرید ماسک

این که آیا آن یک N95 یا فقط یک کاغذ ساده, ماسک, کسی که ورزش این گزینه آماده شد برای خرید این ماسک را قبل از آنها به فروش می رسد. شاید آنها حتی پیش بینی کرد که ما همه نیاز به ماسک جلوتر از زمان. اگر چه یکبار مصرف در طبیعت از این ماسک معنی آنها نمی ترین گزینه سازگار با محیط زیست این فرد هنوز ایمن ماندن!

پارچه فروشگاه خرید ماسک

افرادی که انتخاب می کنید به پوشیدن پارچه فروشگاه خرید ماسک مانند امن و مطمئن است. شاید آنها در حال حمایت از کسب و کار محلی و یا شاید آنها ندارد و این پارچه را از یک ماسک خود را. هر چه انگیزه خود را است یک چیز برای مطمئن شویم که: آنها اعتماد کسی دیگری را به خود ماسک بسیار بیشتر از آنها اعتماد خود را.

ساده ماسک های خانگی

ساده در خانه ماسک ساخته شده است تا یک مستطیل از پارچه با برخی از الاستیک متصل به آن امن است. افرادی که پوشیدن این ماسک هستند که لازم نیست یک تن از دوخت تجربه و یا زمان به سر و صدا بیش از آن اما هنوز هم می خواهید به ورزش پایدار گزینه است.

پیچیده ماسک های خانگی

این خیال باف طرح را می توان کشف شده توسط خود را به الگوهای پیچیده است که در نتیجه در یک جا امن تر در اطراف صورت. کسانی که به پوشیدن این ماسک یا نرم افزار سورس انتظار در سایه برای وقت خود را به درخشش یا تازه فاضلاب که هیجان زده با چشم انداز تسلط بر مهارت های جدید است. آنها یا باید مقدار زیادی از زمان را صرف ساخت ماسک و یا با استفاده از این به عنوان یک شکل از مولد تعویق.

با استفاده از یک دستمال یا شال

اگر شما به سادگی بستن یک دستمال یا شال در اطراف سر خود را برای پوشش بینی و دهان خود را, شانس هستند شما تا حدودی گذاشته پشت و سازگار با محیط زیست آگاه است. شاید شما نمی خواهید برای رفتن از طریق تلاش از خرید یک استاندارد ماسک و یا امیدوار هستند سازگار با محیط زیست و قابل استفاده مجدد گزینه است. بنابراین شما رفت برای بهترین چیز بعدی: دنبال چیزی است که شما در حال حاضر به عنوان یک ماسک. شما می توانید هر چیزی کار خود را با ایده های صرفه جو.

هر کدام سبک از ماسک شما را انتخاب کنید برای پوشیدن ما در مسدود تحسین شما برای حفاظت از خود و دیگران!

تماس با بئاتریس آرونسون در [email protected].



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب