که نشان می شود مخدوش

به عنوان کلانتر جدید نمایندگان یا بازداشت نمایندگان شروع حرفه خود را با سانتا باربارا کلانتر, آنها باید رسما س

توسط NEWSWORLDS در 14 خرداد 1399

به عنوان کلانتر جدید نمایندگان یا بازداشت نمایندگان شروع حرفه خود را با سانتا باربارا کلانتر, آنها باید رسما سوگند به حمایت و دفاع از قانون اساسی ایالات متحده و قانون اساسی ایالت کالیفرنیا است. در طول سوگند-در مراسم ما ترکیب نشان سنجاق است که معمولا انجام شده توسط یک دوست. من همیشه به یک سخنرانی در مورد نشان که هر یک از ما می پوشد و یا حمل به عنوان یک افسر اجرای قانون. بسیاری از اجرایی فرمان و حمایت از کارکنان شنیده ام که سخنرانی ده ها اگر نه صدها بار اما به اعتقاد من این یک پیام است که خرس تکرار.

من توصیه به تازگی ضرب نمایندگان که نشان مهم ترین accoutrement آنها باید به عنوان یک افسر صلح. نماد نشان, که آیا آن یک ستاره شکل یا یک بیضی است که همیشه همان. آن را نشان دهنده یک جنگجو باستان را سپر سپر حفاظت. نماد دو برابر نمایندگی حفاظت ما با ارائه به جامعه و حفاظت است که جامعه را فراهم می کند به ما از جمله در افزایش مجازات برای کسانی که می خواهند به ما آسیب برساند. هفت ستاره اشاره کرد شکل ما نشان یک نماد باستانی است که برخی می گویند نشان دهنده خوبی بر بدی است. هر یک از هفت امتیاز در ستاره مربوط به حروف در کلمه S-او-R-اگر-F و مخفف یک مقدار ما باید در تلاش برای در کار روزانه ما: خدمات, افتخار, اخلاق و احترام و صداقت و انصاف و وفاداری و یا وفاداری است. پایان نشان طلا, نمایندگی چیزی ارزشمند است.

مهمتر از همه من به این پلیس جدید که مدالها آنها در حال دریافت هستند جدید براق و untarnished. من همیشه نصیحت آنها را که نشان باید انجام شود و فرسوده با افتخار. این یک نماد عمومی ایمان ما ایمان است که ما انجام خواهد داد ما مسئولیت بزرگ كارش. من هم به آنها بگویید که این نشان را نمی توان ایشان برای همیشه لطفا برای. وجود خواهد آمد زمانی که آنها در حال رفتن به باید به تصویب است که نشان به کسی دیگری را به جای خود. زمانی که آنها آن را ضروری است که نشان براق باقی می ماند اگر آنها هر چیزی را به لکه دار کردن آن هم در حالی که روشن یا خاموش-وظیفه — آنها نه تنها لکه خود را نشان بلکه نشان از همه ما در کلانتر و از هر عضو از اجرای قانون حرفه ای.

متاسفانه آنچه که ما شاهد اتفاق می افتد در مینیاپولیس در روز یادبود مخدوش همه ما مدالها.

من معمولا وزن در یک نظر که بلافاصله پس از استفاده از زور توسط اعضای کلانتر دفتر و یا دیگر آژانس های اجرای قانون به دلیل, به ناچار تمام حقایق و شرایط از این رویداد نیست ، هر گونه استفاده از زور بدون توجه به چگونه توجیه آن ممکن است زشت است به سازمان دیده بان. تهدیدات منظر و نقاط برتری ممکن است آشکار در اولین نگاه و اطلاعات است که اغلب کشف شده و یا توسعه یافته در طول یک بعدی بررسی است که می تواند کاهش و یا توجیه نوع و مقدار نیروی است که مورد استفاده قرار گرفت.

در صورتی که تمرکز فعلی ما ملی گفتگو وجود دارد هیچ توجیهی برای یک افسر زانو در غیر مقاومتی فرد گردن برای بیش از 8 و نیم دقیقه. شاهد آقای جورج فلوید را غیر انسانی دردناک و غیر ضروری مرگ هولناک و روده غم انگیز برای من است. من هم بلافاصله متوجه شدم که حتی اگر این سزاوار سرزنش عمل رخ داده است 2000 مایل از ما دور آن را تحمیل آسیب در روابط بین کالیفرنیا بسیاری از سازمان های اجرای قانون و جوامع از رنگ.

من تشخیص خشم که ما آفریقایی-آمریکایی برادران و خواهران در سراسر کشور احساس می کنید به عنوان یک نتیجه از این وحشتناک و غیر قابل توجیه قتل یک مرد دستگیر و به یک سطح پایین جرم و جنایت است. آن را خوب بود عصبانی است. من خودم منزجر هستم عمیقا متاثر و عصبانی در مورد آنچه که من دیدم. من می خواهم در مورد هر کسی که نیست عصبانی در مورد آنچه اتفاق افتاده است.

تعداد زیادی از تظاهرات مسالمت آمیز در سراسر کشور ما استقبال می شود. آزادی بیان حق درخواست دولت برای جبران نارضایتی و آزادی بیان در همه تضمین شده تحت ایالتی و فدرال قانون اساسی است که ما در اجرای قانون و سوگند هستند برای حمایت و دفاع کند. من موافق نیستم با برخی از التهابی حرف من شنیده ام در برخی از کسانی که در تظاهرات. من نمی پوشی برخی از تصاویری که من دیده ام مانند علائم تحمل بی حرمتی شعار علیه پلیس و یا قطع و خونین سر خوک در حال انجام با یک معترض. من فکر می کنم این نوع اقدامات صدمه دیده معترضین' علت و من آرزو می کنم من شنیده ام بیشتر رهبران جامعه و سازمان صحبت کردن به محکوم کردن آنها. اما مهم نیست که چقدر من ممکن است مخالف با جنبه های خاصی از اعتراضات من همیشه حمایت و دفاع از حقوق مردم را به بیان خود را در آن و راه های دیگر.

چه خوب است این بی قانونی گسترده است که مقصر مذکور خشم. اعمال آتش سوزی خرابکاری و غارت و ضرب و شتم از صاحبان فروشگاه. تیراندازی و آتش و بمب گذاری و تشدید حملات علیه صلح افسران. این فعالیت می تواند هرگز نمی تواند توجیه یا عذر آنها را به مخاطره اندازد جوامع ما آنها تضعیف ما شکننده اقتصاد در حال حاضر به شدت آسیب دیده توسط COVID-19 همه گیر و آنها را خرد امید و زندگی از صاحبان کسب و کار کوچک. افرادی که مرتکب این جنایات ما حمله آمریکا راه زندگی و آنها عمیقا بی احترامی حافظه جورج فلوید.

به عنوان یک ملت و به عنوان یک مردم ما نباید تلفیق این دو گروه از افراد است. ما باید تشخیص تفاوت بین صلح آمیز معترضین و کسانی که به اصطلاح "معترضان" که غارت محو کردن و سوزاندن محله در سراسر امریکا است. به همان اندازه مهم است که ما تشخیص تفاوت بین اکثریت قریب به اتفاق از پلیس خوب — که شجاع هستند و مردم نجیب مایل به قرار دادن خود را در راه آسیب است برای محافظت از دیگران بدون توجه به نژاد و عقیده و یا رنگ و بسیار کوچک درصد از افسران پلیس که سوء استفاده از قدرت خود را و درگیر در رحم و یا در غیر این صورت غیر قانونی رفتار است.

همچنین مهم است برای هر کس به درک چگونه نادر کشنده درگیری بین پلیس و اعضای عمومی در واقع هستند. این را در نظر بگیرید. در حالی که مرگ و میر در دست پلیس در حال معمول مرگ و میر غیر مسلح مردم نادر است. با توجه به اف بی آی و واشنگتن پست, 1,004 نفر کشته شدند توسط ماموران اجرای قانون در ایالات متحده در سال گذشته است. اکثریت قریب به اتفاق کسانی که مرگ و میر شد قابل توجیه قتل مرتکب شده توسط افسران دفاع از زندگی خود را و یا زندگی افراد دیگر است. از کسانی که 1,004 کشته و 41 (4 درصد) بودند غیر مسلح. از کسانی که 41, 19 سفید و 9 بودند ، (13 های باقی مانده بودند یا اسپانیایی یا "دیگر" از جمله آسیایی ها و آمریکایی های بومی.)

لطفا من را دریافت نمی اشتباه. فقط به خاطر موارد مانند غیر قابل توجیه قتل جورج فلوید نادر معنا نیست که ما نباید نگران آنها یا نباید کار به جلوگیری از آنها را. کاملا برعکس ما باید همه چیز ما منطقی می توانید انجام دهید برای جلوگیری از هر کسی از پس از مرگ بی معنی و بی ارزش در آینده است. اقداماتی که می توان در راستای این هدف عبارتند از: افزایش اجرای قانون و آموزش در زمینه های گوناگون به خصوص در یک افسر وظیفه به مداخله اگر افسر دیگر این است که استفاده بیش از حد و/یا نیروی غیر ضروری. پلیس و اعضای تمام جوامع باید به دنبال بهتر درک می کنیم و می دانیم هر یک از دیگر. برخی جوامع نیاز به رسیدن به تغییرات مثبت در هر دو پلیس و جامعه فرهنگ و همچنین بهبود در پلیس-روابط اجتماعی. چنین تغییراتی نیاز به هدایت توسط مأموران اجرای قانون و اعضای جامعه.

در این نقطه در تاریخ ملت ما وجود دارد نیز باید جهانی برای عدالت تماس بگیرید. عدالت برای آنچه اتفاق افتاده است به جورج فلوید و برای هر کس دیگری است که قربانی از غیر قانونی پلیس سوء بلکه عدالت برای فدرال افسر کشته شد در اوکلند و خانواده اش برای پنج پلیس در لاس وگاس و در سنت لوئیس که به ضرب گلوله کشته شدند در حالی که در تلاش برای برقراری نظم برای صدها پلیس در سراسر کشور ما که مجروح شده اند و به عنوان نتیجه اخیر مدنی اختلالات و عدالت برای تعداد بی شماری از مغازه داران و صاحبان کسب و کار کوچک که پس انداز زندگی و رویاهای در حال حاضر شده است سوخته به سرقت رفته و یا نابود شده است. آنها هم سزاوار عدالت است.

در ابتدا از کسانی که سوگند-در مراسم قبلا گفتم من توصیه ما جدید نمایندگان برای همیشه عمل به قانون طلایی خوب اجرای قانون است. است که پس از هر برخورد آنها با فرد دیگری که آیا یک همکار و عضو عمومی, جنایی مشکوک و یا یک زندانی زندان آنها باید از خود بپرسید این سوال مهم است: اگر من این بود که شخص من صادقانه احساس به عنوان اگر من تا به حال درمان شده نسبتا مودبانه و حرفه ای ؟ من به آنها میگویم که اگر پاسخ به این سوال مثبت است پس از آن آنها در حال انجام یک کار خوب. اگر پاسخ به این پرسش است سپس آنها نیاز به رسمیت شناختن آنچه از دست رفته بود و آن را به سمت راست دفعه بعد.

ما ارزش حرفه ای در کلانتر و ما متعهد به داشتن بهترین ها در سازمان ما. بهترین آموزش, بهترین تجهیزات و بهترین سیاست و مهمتر از همه بهترین مردم است. ما قطعا کامل نیست چرا که ما انسان هستید اما ما در تلاش برای تعالی که ما کار را برای رسیدن به ما پنج ارزش های اصلی: صداقت مراقبت از شجاعت و انصاف.

راه آقای فلوید بود تحت درمان آنتی تز خوب کار پلیس است. من هرگز ایستاده که خود را به عنوان کلانتر اما از همه مهمتر هیچ یک از اعضای سانتا باربارا کلانتر, هرگز از آن برای هر دو. به حرکت گذشته این لحظه غم انگیز در تاریخ ما ما باید با هم می آیند با شرکای اجتماعی به ویژه کسانی که در جوامع اقلیت. ما باید با یکدیگر ارتباط برقرار یادگیری از یکدیگر و ساخت و یا ترمیم پل اعتماد بین هر یک از دیگر.

قبل از انتخاب شدن کلانتر من تا به حال افتخار بودن لامپوک رئیس پلیس. در طول هفته اول من در کار من تا به حال بازدید از کشیش دن Tullis آفریقایی-آمریکایی کشیش فضل معبد Missionary Baptist Church. او یک مرد با یک پررونق صدای باس و هنگامی که او را تکان داد دست من من به یاد داشته باشید دست خود را آنقدر بزرگ بود من فکر کردم او ممکن است با پوشیدن یک شکارچی میت. دن به من گفت که او می خواست به من خوش آمد به جامعه برای رسیدن به می دانم که من به یک منبع برای من. در نتیجه ما مختصر نشست او به من کارت خود را و گفت: "تماس با من اگر شما به من نیاز دارند."

که برخورد شروع یک دوستی که به طول انجامید بعد از 13 سال است. دن و من به زودی شروع به ملاقات برای ناهار به طور منظم. من کشف کردند که قلب او بود و حتی بزرگتر از او بود. او گفت: من در تربیت او به عنوان پسر فقیر sharecropper و چگونه او را برداشت پنبه به عنوان یک کودک در مرطوب آلاباما گرما. او به داستان های شخصی از نژادپرستی و عدم تحمل او با تجربه در حال رشد در ایالات جنوبی و در آغاز از او 20 ساله نیروی هوایی حرفه ای. او همچنین به من آموخت که چگونه از طریق فیض خدا او قادر به قرار دادن این بی عدالتی پشت سر او حرکت رو به جلو و موفق به تبدیل یک وزیر که منجر همان کلیسا برای 22 سال است. ما در بر داشت ما هر دو می خواستند مردم ما — خود جماعت و افسران — به انجام آنچه درست بود. او به من آموخت اهمیت تلاش برای دیدن چیزهایی از دیدگاه مردم که رشد نمی کند تا مثل من, و من فکر می کنم من به او آموخت دقیق همان چیزی.

دن و من دوست شد و از دوستی ما ما توسعه عمیق و جاودانه اعتماد به یکدیگر. ما صحبت در مورد چیزهایی که مردم می ترسند به صحبت در مورد: سیاست, دین, روابط, مرگ, و چه تنها می توان آن را در بالا. اگر چه ما اغلب مخالفت و استدلال کرد ما هرگز دیوانه در یکی دیگر. ما احترام یکدیگر بودند و ما منابع برای هر یک از دیگر. دن تا به حال یک حس فوق العاده از طنز و ما به طور مداوم به طعنه یکدیگر و خندید با هم. هر زمان که من با او برداشته به من. هنگامی که او درگذشت در سال 2009 خانواده اش از من خواست برای eulogize او در مراسم یادبود خود را چیزی است که من همیشه به نظر یکی از افتخارات زندگی حرفه ای من. نه همه پلیس و افراد از رنگ در حال رفتن به قادر به توسعه این نوع از ارتباط است که دن و من تا به حال, اما من مطمئن امیدواریم که آنها را امتحان کنید.

ما مدالها شد و مخدوش از آنچه اتفاق افتاده است در مینیاپولیس, اما ما همچنان به کار در راه است که خواهد بازگرداندن درخشش خود را. ما این کار را با ادامه تمرین خوب community policing همکاری با کسانی که به ما خدمت به شناسایی و حل مشکلات مربوط به جرم و ترس از جرم در محله پوسیدگی و کیفیت زندگی مسائل. ما ساخت در روابط و توسعه امکانات جدید. ما همچنان به دنبال جایگزین حبس برای کسانی که رنج می برند از سوء مصرف مواد و بیماری های روانی و ما همچنان به زندانیان در زندان ابزار مورد نیاز برای موفق شدن زمانی که آنها منتشر می شوند. ما گوش دادن بیشتر بحث کمتر و یکدیگر را پاسخگو نگه دارید. بالاتر از همه ما در تلاش برای درمان افراد نسبتا مودبانه و حرفه ای.

ما همه که چرا به عنوان افسران صلح ما هستند نه جدا از جامعه ما است. این یک افتخار است برای خدمت و حفاظت از تمام مردم شهرستان سانتا باربارا. ما در کنار شما و ما در اینجا برای شما در این درد و زمان دشوار است.

بیل براون کلانتر شهرستان سانتا باربارا.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب