هنگامی که شما آماده برای رفتن به مرکز شهر برای خرید شام و یا نشان می دهد ؟ این نظرسنجی آنلاین

دیلن Segelbaum York Daily Recordمنتشر شده 1:20 PM EDT 22 مه سال 2020نیویورک اقتصادی شهرستان داد و در مرکز شهر

توسط NEWSWORLDS در 2 خرداد 1399

نیویورک اقتصادی شهرستان داد و در مرکز شهر Inc توسعه یافته بررسی به جمع آوری اطلاعات برای کمک به کسب و کار جامعه در نیویورک تصمیم گیری آگاهانه در مورد بازگشایی در سن coronavirus.

بررسی باز است از طریق چهار شنبه, ژوئن 5 و متشکل از حدود یک دوجین سوال. آن را می پرسد چگونه به احتمال زیاد مردم به بازگشت به فعالیت های خاص چه خواهد شد آنها احساس امنیت و اعتماد به نفس و جایی که آنها خود را دریافت اخبار در مورد مورد علاقه خود را کسب و کار.

"در حال حاضر بیش از همیشه ما واقعا نیاز جامعه به سرمایه گذاری محلی" گفت: کتی Mahoney, معاون رئيس جمهور از بازاریابی و ارتباطات برای YCEA. "ما می دانیم که ما کسب و کارهای کوچک ما کارآفرینان و صنعت گردشگری به عنوان یک کل واقعا احساس اثرات COVID-19 بحران است."

"بهترین راه برای سنجش میزان زمانی که مردم احساس راحتی خواهد کرد و از نظر مالی قادر به سرمایه گذاری محلی از آنها بپرسید," او اضافه شده است.

مرتبط با: نیویورک شهرستان, اقتصادی داد: وجود امید یاران و بشریت را به تمرکز بر (نظر)

[ نیویورک رکورد روزانه را پوشش coronavirus است که به صورت رایگان ارائه شده به خوانندگان ما. لطفا در نظر حمایت از روزنامه نگاری محلی با اشتراک در ydr.com/subscribe. ]

ماهانی گفت: بررسی طول می کشد چند دقیقه برای تکمیل. آنها مورد بحث و بررسی انجام اضافی نظرسنجی نزدیک به سقوط برای دیدن اگر مصرف کنندگان احساس راحت تر است.

"ما امیدواریم که برای بسیاری از مشارکت در این, بنابراین ما می تواند بهترین پشتیبانی کسب و کار ما به عنوان آنها آماده شدن برای بازگشایی," او گفت:.

اتمام: پروفیل در رهبری: نیویورک countians پله تا برای مقابله با کروناویروس بحران (نظر)

تاد Fogdall, رئيس جمهور و مدیر عامل Appell مرکز هنرهای نمایشی گفت: این مهم است برای به دست آوردن یک حس از مردم در مورد چگونه آنها احساس بازگشت به محصور تئاتر و نشستن در کنار دیگر مردم برای 1 1/2 - به مدت دو ساعت در عملکرد.

Fogdall گفت: او همچنین می خواهد برای پیدا کردن آنچه در سازمان می توانید انجام دهید برای اطمینان از این که آنها را سالم و مثبت را تجربه کنند.

همچنین علاقه: بازگشت در کسب و کار: groomer سگ بازگشت به کار به عنوان York County وارد 'زرد' فاز

داده خواهد شد اضافی "اثبات نقطه" برای کمک به راهنمای رویکرد او گفت: مندی آرنولد, رئيس جمهور و مدیر عامل شرکت گاوین تبلیغات و مالک از سمت چپ رستوران ها و کافی است که بسته به طور نامحدود با توجه به کوروناویروس.

آرنولد گفت: صاحبان کسب و کار تمایل به شنیدن از کسانی که بیشترین آوازی. اما این مهم است برای به دست آوردن یک درک وسیع تری.

کسب و کار, او گفت:, در حال رفتن به باید به سرمایه گذاری های قابل توجهی برای بازگشایی که شامل خرید تجهیزات حفاظت شخصی و اجرای جدید پروتکل های ایمنی. اگر آنها قبل از موعد مقرر بازگشایی و دست بالا گرفتن تقاضا او گفت که می تواند آنها را بیشتر تحت استرس های مالی.

"کسب و کارهای کوچک و جوامع واقعا شرکای چه این رفتن به مانند نگاه در آینده" آرنولد گفت. "این بررسی یک مثال از اینکه چگونه ما همکاری در تبادل اطلاعات قادر به پاسخ مناسب است."

تماس با دیلن Segelbaum در 717-771-2102.

از کجا می توانم پیدا کردن York County اقتصادی داد و در مرکز شهر Inc بررسی?

این بررسی را می توان در یافت www.surveymonkey.com/r/DowntownYorkConsumerSurvey.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن