هنگامی که شما رشد می کنند تا بی نژادی در برخی از شهرهای کوچک شما نه سیاه و سفید و یا خوش

فرانک Bodani York Daily Recordمنتشر شده 11:04 AM EDT Jun 19, 2020وزن ناودان بر روی زمین است. صدا تکرار در خارج

توسط NEWSWORLDS در 30 خرداد 1399

وزن ناودان بر روی زمین است. صدا تکرار در خارج از خانه بدنسازی و گذشته سیاه و سفید محدوده رور پارک شده در منزوی جلوی خانه و از طریق جنگل.

Simmie Strausbaugh بود که منجر پسر خود را از طریق یکی دیگر از تابستان تمرین با وزن قفسه نیمکت و barbells.

او در حال آماده شدن او را به همان نوع کوچکتر از بالا و دستیابی به ورزشکار در همان مدرسه ای که او در بر داشت پس از موفقیت های زیادی در میان roiling درد و اضطراب و انزوا.

نژادپرستی رنگی است همه چیز در Strausbaugh زندگی از موفقیت در دو و میدانی, ارتش, کالج, خود کار و به عنوان یک پدر. خود نهفته بی اعتمادی و خشم و نیاز به تغییر راند او را به سیاه و سفید زندگی مسائل تجمع در مرکز شهر نیویورک از چند هفته پیش و منجر به بحث های بی پایان و بحث با دوستان و آشنایان.

او را مخفی می کردند بسیاری از احساسات خود و تلاش برای چندین دهه است.

او از باز کردن در مورد زندگی خود را به تازگی از جمله افزایش بی نژادی, کودکان مانند خود عمدتا سفید جنوب شرقی شهرستان نیویورک. در حالی که این منطقه همچنان به تنوع در مراحل پس از Strausbaugh با حضور شیر سرخ بالا در اوایل 1990s او معتقد است از آن باقی مانده است یکی از بسیاری از جوامع در سراسر کشور نیاز به تغییر قابل توجهی برای عدالت نژادی.

دوم خود سه پسر Ladainian, 14 مورد به وارد کلاس نهم به عنوان یک در حال اجرا به عقب در فوتبال و قهرمان دو سرعت و ممکن است hurdler در دو و میدانی درست مثل پدرش.

که در آن Simmie Strausbaugh گفت که او یکی از تنها سه دانش آموزان سیاه پوست در شیر Ladainian خواهد شد بخشی از یک به تدریج در حال رشد ترکیبی از رنگ پوست و اقوام است. سیزده درصد از منطقه مدرسه جمعیت اقلیت بودند در سال 2017 نسبت به 1.3 درصد در سال 1995 بر اساس یک تجزیه و تحلیل در تنوع گردآوری شده توسط واشنگتن پست. سیاه و سفید و افزایش جمعیت از 0.6 به 5.1 درصد در آن زمان.

"او نیست در برخورد با (نژاد پرستی) اما او را به رفتن به. آن را به اتفاق می افتد در مدرسه بالا است. تضمین شده است. ... بودن در شیر سرخ او را به مقابله با آن" Simmie Strausbaugh گفت.

"من دعا کنید تا خدا او را نمی کند. او نیاز به توانایی برای تمرکز بر روی اینکه بچه است."

او می خواهد یک زندگی متفاوت برای فرزندان خود.

او می خواهد آن را به اتفاق می افتد در همان محل که تقریبا نابود شده او.

یک پناهگاه از نژاد پرستی

Strausbaugh است که هنوز هم کشیده به آن آرام نقاط در طول Codorus نهر به سختی یک مایل از جایی که او بزرگ شد.

این است که در آن یکی از شهرستان نیویورک موفق ترین ورزشکاران دبیرستان پناه به عنوان یک بچه در سال 1980 و اوایل دهه 90 کشف مسیرهای پیاده روی غارها و جنگل. هنگامی که خانواده در Winterstown نمی خواهد اجازه دهید او بازی در حیاط خود و یا شنا در استخر خود را به دلیل رنگ پوست خود او و برادر کوچکترش رفت و یا سوار دوچرخه به بهترین فرار آنها می توانید تصور کنید.

آنها می خواهم شنا کردن در سوراخ crooked creek در تابستان و با سورتمه حمل کردن تپه ها و خطر ناک پشت جاده ها در فصل زمستان است. وجود دارد در این محل مردم محلی هنوز هم به عنوان مراجعه Rehmeyer توخالی آنها از بقیه زندگی خود را به عنوان بی نژادی, کودکان در روستایی در سفید شهر.

'جهان در حال تماشای': جمعیت جمع آوری در پن پارک به عنوان پل ادامه اعتراضات در نیویورک

نیویورک تظاهرات: هنرمندان را بیش از مرکز شهر نیویورک به صورت سیاه و سفید دیگر زندگی توجه به اعتراض

Strausbaugh که با این نسخهها کار برای IRS در نیویورک هنوز هم در اینجا می آید به فکر منعکس کننده حالت فشرده خارج کنید.

او خواستار این بخش از بهار دره شهرستان پارک خود را "پناهگاه امن است."

"بنابراین شما به اینجا می آیند (به عنوان یک بچه) و شما کمك و شروع به سوال خودتان. چه چیزی اشتباه است با من ؟ من همیشه از رفتن به این راه ؟ این است که چگونه آن را همیشه خواهد بود ؟ من تعجب می کنم آنچه (بچه های دیگر) در حال انجام در حال حاضر آنها حتی فکر کردن در مورد من ؟

"این یکی جای من کل کنترل. آن را بی خطر در اینجا است."

و در عین حال حتی در اینجا Strausbaugh می گوید: whiffs از آن مادام العمر نگرانی و بی اعتمادی فیلتر در. این اتفاق می افتد زمانی که او در دیدار جوان پارک کارمندان و یا زمانی که سفید ماهیگیران یا کوهنورد یا bicyclers دیدن او نشسته نهر یا شناور در یک لوله.

"اگر من رنگ پوست متفاوت بود آنها انتظار می رود به پایین در اینجا آن را خوب خواهد بود. اما برای یک مرد سیاه پوست به پایین در اینجا و در صفحه اصلی در سهولت باعث می شود آنها فکر می کنم شما در حال خروج از محل چرا شما احساس می کنید بسیار راحت پایین اینجا ؟

"آنها هیچ نظری ندارم."

رشد بی نژادی در نیویورک شهرستان

Strausbaugh گفت که او متولد شد در یک مهمانی در خانه در خیابان جکسون در شهر نیویورک. مادر او بود 16 و سفید. پدر او سیاه و سفید است.

او توصیف یک آسیب زا در دوران کودکی که در آن او هرگز نمی دانستند که او پدر بیولوژیکی فرستاده شد به زندگی با مادر بزرگ خود را برای چند سال در فلوریدا است و تا به حال اعضای خانواده دستگیر و زندانی شده است.

او در توصیف خود را به عنوان زندگی "در جهان خود را." او احساس ناخواسته توسط هر دو سفید و سیاه و سفید جوامع یا برای رنگ پوست خود را و یا چون او ثابت شد به عنوان ممتاز و ثروتمند به دلیل سفید و پنسیلوانیا هلندی نام گذشته.

او به خاطر تجربه نژادپرستی برای اولین بار در 7. او زندگی اش سیاه ناپدری. که زمانی که یک پسر بچه زدم ناهار سینی را از دست او و به نام او را "کاکاسیاه."

او گفت کافه تریا کارگران خار آن را به عنوان اگر او خود را کاهش سینی. او صحبت نمی کند تا "از آنجا که رفتن به آن را بدتر می کند."

او هنوز هم به یاد می آورد نام پسر هر جزئیات از حادثه است.

"در حال حاضر شما یک بچه دیگر. بی گناهی خود را گرفته شده است دور" Strausbaugh گفت. "در حال حاضر شما در حال زندگی در ترس شما شده است مورد آزار واقع شدند. کل تمرکز در حال حاضر ... شما تمرین پاسخ به این بچه ها و شما در پیدا کردن راه فرار. شما باید برای مقابله با خجالت از همکلاسی های خود را از شنیدن آنچه گفته شده است و آنها در سنج و باند بر شما (تماس شما) ', سیاه, سیگار," 'روح' و تمام چیزهای که.

"سپس شما را تبدیل به منفی تمرکز همه جوک ها به دلیل رنگ پوست خود را."

Strausbaugh توصیف خود را به عنوان اتصالات "تمام کلیشه های یک فرد از رنگ در شیر سرخ: "من ضعیف بود من تا به حال یک افریقایی و راه را من خودم انجام نمی شد در هماهنگی با آنچه آنها می خواستند مرا به انجام. من قرار بود به نشستن در یک گوشه و دیده نمی شود. گاهی اوقات آن ممکن نیست."

او تلاش برای جا رها و تولید نمرات ضعیف و در سطح پایین تر کلاس. مسئولان مدرسه او گفت: یا نادیده گرفته تبعیض و یا به طور مستقیم تداوم آن با زمزمه نظرات و یا با حفظ کلیشه.

برای یک بچه او را به خوبی. ... شما می دانید که چه کسانی هستند. ... شما می توانید انتظار زیادی.

ورزش یک راه برای فرار

ورزش را تبدیل به یک منجی.

هر چند کوتاه و کمی ساخته شده است او سریع غریزی در زمین فوتبال و آغشته به آموزش. فوتبال و دو و میدانی به او کمک کرد تا مطابق و یا فرار است که همیشه مناسب لحظه ای.

او همچنین احساس مجبور به صحبت و شوخی راه خود را از موقعیت های ناراحت کننده.

"از آنجا که هیچ راه دیگری به نوبه خود," او گفت:.

"زمانی که من با استفاده از ورزش هنگامی که من نمیفهمد که چگونه به استفاده از توانایی من در یک زمین فوتبال آن را بازی بیش از. من قرار داده و من کلاه و من یک فرد متفاوت است. من فقط می توانید در حال حاضر اجازه دهید آن را. آن شد تمرکز از زندگی من است. این یک راه برای من برای خارج شدن از وضعیت من."

او همچنان قرمز شیر تمام وقت منجر حمله کننده (3,191 متری) نزدیک به 30 سال بعد بود و PIAA طلا-مدال hurdler در دو و میدانی — فقط در 5-پا-8 و 140 پوند است.

و در عین حال حتی ورزشی بود و نه یک راه حل.

"آنها دوست دارند شما در روز جمعه شب وقتی چراغ در. اما وقتی چراغ خاموش آن را بازگشت به حالت عادی دوباره. همان کسانی که مردم وجود دارد برای شما تشویق و ریشه برای شما, آنها نمی خواهند شما دوستیابی دختر خود را."

بلکه دو و میدانی انتقادی القا او با اعتماد به نفس و عزم و توانایی برای غلبه بر. او استفاده می شود که به خود ثابت می شود که گروه کوچک که آیا حمایت از او با ساده در عین حال قدرتمند پذیرش — معلم مدرسه ابتدایی, دستیار مربی فوتبال چند از دوستان و خانواده خود را.

نیویورک ورزشی ستاره ها: نیویورک بالا و WNBA را Chantel Tremitiere می رود ویروسی برای غرق شدن در مسافت های طولانی شات

او در آنجا ماند و در تماس با همه آنها را از طریق سال. او را به نام خود چهارم-معلم کلاس مارتی وایس چندین بار به بحث از جمله در آستانه فارغ التحصیلی خود را از میللرسویلل ستلمنت دانشگاه.

Strausbaugh همیشه به ارمغان می آورد تا یک روز ویژه از همه کسانی که سال پیش و چه وایس زمان به او بگویید.

"او به چالش کشیدن. او با استفاده از به عمل یک بار در در حالی که. ... (اما) من احساس وجود یک هوش وجود دارد حتی اگر نمرات و عملکرد مدرسه را نشان نمی دهد آن گفت:" وایس که تدریس مدرسه ابتدایی برای 35 سال در شیر سرخ منطقه مدرسه منطقه.

"پس یک روز او مرا به قتل, به من یک زمان سخت. و من گفت: "شما می دانید, شما یکی از باهوش ترین بچه ها در این مدرسه' و ساخته شده است که به تصور در او.

"Simmie فقط به حال این استعداد کمی در مورد او. او نوع از جلوه های کمی و به عنوان یک بچه کوچک او مانند آن است. من به او روحیه و حس سرگرم کننده و کنجکاو. من می توانم بگویم که وجود دارد چیزی است که وجود او برای رفتن به یک فرد موفق است. او می خواست موفق باشد."

کسانی که خطوط در نهایت او را از طریق به طور بالقوه ناتوان کننده مبارزات پس از فارغ التحصیلی از شیر سرخ.

'در آن طول می کشد به دور از دیگر بخش های زندگی خود را'

او به سرعت تبدیل به یک پدر و یک دختر و یک پسر با مختلف مادران در زمان او بود 21. او مشاغل و مسلما بود نوشیدن بیش از حد.

او تصمیم گرفت به کمک طلب کردن در نیروی هوایی به حق خود و پرداخت برای کالج.

او در خدمت تورهای متعدد در خاورمیانه برای اولین بار از ورود به کویت در سال 2000 به عنوان بخشی از عملیات جنوب دیده بان. او عملیات ویژه کار منصوب شد و به رتبه گروهبان.

او در سمت چپ نظامی پس از نه سال و بلافاصله شروع به کار کرد که مدرک دانشگاهی.

در طول راه او ازدواج یک زن سفید و شروع به بالا بردن دو جوانترین پسر.

و نژاد پرستی هنوز هم او را ثابت شده. در واقع زمانی که خواسته او را توصیف جزئیات حوادث و التماس شنونده را به خود و قضاوت.

مانند زمانی که پلیس به طور ناگهانی فرود در پارک کامیون او نشسته بود در خارج از شیر سرخ کیپ هورن آشامیدنی. یک دوست در داخل بود خرید آبجو با خدا ممنوع.

"آنها rip مرا از ماشین به بیرون پرتاب و من بر روی زمین است. تفنگ به من سر سگ در چهره من فریاد که ما در تلاش بودند به غارت محل. 'از کجا ماسک اسکی! اسلحه از کجا!'"

در نهایت Strausbaugh گفت که او و دوستان او بودند به سادگی اجازه دهید بدون هیچ اتهام و یا عذر خواهی.

او گفت که او کشیده شده است توسط پلیس بیش از 20 بار به عنوان یک بزرگسال. یک تعداد انگشت شماری به او گفته بودند برای حق نقض.

او پرسم که توصیف دیگران: کشیده شدن بیش از برای داشتن یک خوشبو کننده هوا معلق خود را در آینه دید عقب برای داشتن نوبه خود سیگنال طولانی به اندازه کافی برای رانندگی در عبور از خط بیش از حد طولانی در یک باز — بزرگراه بسیاری منجر به دهها.

او عادت به بازجویی خودداری از سوالات در مورد جایی که او از آمدن اشتغال خود را اگر او را حمل مواد مخدر یا مرده بدن.

تکرار پایمال از آزادی های مدنی به عنوان او آن را طول می کشد تلفات.

"آن طریق در می آید اضطراب, فشار خون بالا, فشار خون بالا, چیزهایی که از طبیعت," او گفت:. "آن را مانند شما کردم و شما رو پتک و شما پوند بر آن در سال پس از سال پس از سال است. در نهایت سنگ را برای رفتن به تضعیف است. آن را می پوشد بر شما از آنجا که شما وقت زیادی را صرف تمرین و تکرار پاسخ های تمرین راه فرار صرف زمان زیادی انجام کارهایی برای محافظت از خودتان در آن طول می کشد به دور از دیگر بخش های زندگی خود را."

و در عین حال از طریق این همه Strausbaugh مصمم است به زندگی و بالا بردن خانواده خود را در همان محل که در زمان شکنجه او است. او ادامه داد: به درایو گذشته از مردی که او را متوقف در کنار جاده های عمومی — تفنگ ساچمهای در دست برای سوار موتورگازی در نزدیکی اموال خود را.

بخشی از ماندن او است که نزدیک به بهار دره شهرستان پارک خود را "واحه."

او در نهایت ایجاد یک اعتماد با کسانی که در نزدیکی, چگونه همسر خود را خسته می کند به عنوان یک مددکار اجتماعی در شیر سرخ مدرسه منطقه و از احساس او می تواند محافظت از او جوانترین پسر در راه او نیست.

او در مورد به اجرا به دور از گذشته خود و یا خود را در حال حاضر.

امید خود را برای آینده فرزندان

نقطه اوج, برای, بسیاری, بود, مرگ جورج فلوید یک نوجوان سیاه پوست به دست یک سفید مینیاپولیس افسر پلیس و تظاهرات متعاقب آن در سراسر کشور.

او تا به حال قلبی مکالمات خود را با بهترین دوستان در حال رشد که سفید خانواده ها را باز کنید تا خود خانه و زندگی برای او.

"او به نام من و من از ایشان تشکر برای بودن یک نژادپرست است. چرا بهترین دوست من باید بگویم که ؟ که به من ضربه سخت" گفت: تام بیلی که شناخته شده Strausbaugh پس از کلاس پنجم.

"من عذرخواهی کرد و به او که من صحبت می کنند تا پس از آن. ما در حال حاضر دو نژادی پسر خودمان است. ما از بچه های ما و به تدریس بچه های ما برای درمان همه با احترام. اما چیزی که ما احتمالا هرگز به طور خاص صحبت کردن و تماس با دیگران را برای درمان مردم اشتباه است. من باید انجام داده است."

"این خواهد بود یک بچه معجزه': شیر سرخ مرد اهدا کلیه به 17-year-old boy او هرگز ملاقات کرد

Strausbaugh می بیند که نوع درک و دانستن به عنوان یکی بیشتر یک گام به درست درمان.

او جوانترین فرزندان و همسالان خود هستند و در عین حال یکی دیگر از. او می خواهد آنها را به موفقیت در یک شیر سرخ سیستم در راه آسان تر از او. او با اشاره به نیاز برای اجرای دقیق یک "تحمل صفر" سیاست نژاد پرستی و محرومیت در مدارس.

"من دوست دارم برای پسرم را به تجربه سرگرم کننده است که من و عشق من احساس می کنم (از طریق مدرسه و ورزش). اما برای دریافت آن از صمیم قلب. من می خواهم او را به تجربه نیروی کامل از آنچه در آن در واقع می تواند بود."

بنابراین او نمی خواهد دور رانده قطعا از نژادپرستی و فقر و کلیشه های از در حال رشد است. لایه جدید ساخت دفاع خود را در همه زمان ها. او در حال حاضر یک پدربزرگ به یک زرق و برق دار 2 ساله با موهای بلوند و چشمان آبی.

"که من گرفتاری او گفت:" از کسانی که در مبارزات. "شما هم می توانید اجازه دهید که نگه داشتن شما را که آن را به انجام طراحی شده بود یا شما حفاری عمیق و شما پیدا کردن یک راه ..."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن