کجا UC برکلی دانشجویان برود ؟

نگاهی به زندگی UC برکلی دانشجویان پس از فارغ التحصیلی یکs گل سرسبد دانشگاه از UC سیستم UC برکلی سابقه م

توسط NEWSWORLDS در 31 خرداد 1399

نگاهی به زندگی UC برکلی دانشجویان پس از فارغ التحصیلی

یکs گل سرسبد دانشگاه از UC سیستم UC برکلی سابقه میانه در بین دانشگاه های دولتی و ردیف بالا دانشگاه های خصوصی. هر چند دانشگاه برکلی است که گاهی اوقات نسبت به آیوی لیگ مدارس در کیفیت آن را خارج از غرفه در میان هر دو خصوصی و مدارس دولتی برای آن نسبی, بزرگ, ثبت نام و متنوع علمی ارائه شده است. به بررسی آنچه که باعث می شود UC برکلی منحصر به فرد روزانه در کالیفرنیا مورد بررسی مسیرهای که UC برکلی دانشجویان پس از فارغ التحصیلی و تاثیر آن دانشگاه در حرفه خود.

قیمت

برای دانش آموزان از درآمد پس زمینه آموزش عالی و قدرتمند دروازه به بالا رفتن درآمد نردبان. در مقایسه با زمانی که به کالج هنرهای لیبرال مانند کالج امهرست یا آیوی لیگ مدارس مانند دانشگاه کرنل UC سیستم ثبت نام بیشتر و متنوع دانش آموز بدن که شامل دانشجویان از تمام درآمد براکت. هر چند آن علمی منابع اغلب نازک کشیده UC برکلی فراهم می کند با کیفیت بالا آموزش و پرورش به هزاران نفر از دانش آموزان در هر سال که در غیر این صورت نمی توان یکی. "عمومی ماموریت در طول تاریخ شده است برای اطمینان از دسترسی به دانش آموزان" گفت: Tolani Britton, استادیار آموزش و پرورش در دانشگاه برکلی است. "امروز (که) با هدف دسترسی ننهاده است. وجود دارد بسیاری از دانش آموزان که می خواهید پذیرش حتی با گسترش کرسی در دانشگاه برکلی است."

هزینه حضور در چهار سال دانشگاه دولتی شروع به پریدن کرد 35 درصد بیش از آخرین دهه با توجه به کالج مدیره. در طول رکود اقتصادی, دولت, بودجه اختصاص داده شده برای دانشگاه های دولتی منقبض شده به عنوان مالیات بر درآمد کند و دولت درهم به پچ اقتصادی در شرایط اضطراری. امروز دانشگاه های دولتی هستند به طور فزاینده ای وابسته به شهریه خصوصی و خیرین برای کمک. UC برکلی بدون استثنا به عنوان کاهش بودجه از ایالت کالیفرنیا و افزایش هزینه زندگی در منطقه خلیج فشار هر دو دانش آموزان و کارکنان. "وجود دارد بوده است نسبتا کوچک افزایش در شهریه در پنج سال گذشته است. ... پس از شهریه است که بخش غالب دانشگاه, هسته ای, درآمد, که بدان معنی است که افزایش خالص درآمد به دانشگاه است مانند 1% یا 2%, در حالی که دانشگاهی تورم بیشتر در 4-5 ٪ سطح" گفت: جورج Blumenthal سابق UC Santa Cruz صدراعظم و مدیر دانشگاه برکلی مرکز مطالعات در آموزش عالی است. "برکلی مانند بسیاری از دانشگاه های دولتی سراسر کشور در طول چند سال گذشته شده است مبارزه با این ریاضیات است. چیزی رو به من بدهید." بیش از چند سال آینده COVID-19 تنها اضافه کردن به دانشگاه برکلی را مشکلات مالی است. "UC سیستم تا کنون متعهد به حفظ شغل. ... خدمات به دانش آموزان برای مثال باید تحویل داده می شود متفاوت — و نه فقط اما همچنین خدمات مشاوره مشاوره. کسانی که نیاز به رفتن نیست دور فقط به خاطر مردم در خانه هستند" Blumenthal گفت. "درآمد خواهد بود اما هزینه خواهد شد." در برابر این پس زمینه از مشکلات مالی برای دانشگاه های ایالات متحده بدهی های دانشجویی ballooned به $1.6 تریلیون دلار در سال 2020 است. وام های دانشجویی می تواند بار خانواده دهه فراتر از فارغ التحصیلی و یک موضوع داغ در انتخابات آینده. بالاتر از بیکاری و مشکلات مالی موجب شده توسط COVID-19 اضافه کردن به دانش آموزان عدم قطعیت در مورد آینده خود را. بدهی نیز اثرات تجارب دانشجويان در حالی که در دانشگاه ثبت نام کرد. "میزان بدهی است که شما را در پیامدهای برای نوع شغل شما با توجه به عنوان انتخاب های خود را در اطراف هر دو مدرسه گراد و کار" Britton گفت. "من فکر می کنم در مورد اینکه آیا یا نه دانشجویان $50,000 در بدهی در حال حاضر برای تبدیل شدن به معلمان خارج از برنامه هایی که ممکن است تشویق آنها را از طریق کاهش بدهی ... دانستن حقوق یک معلم در کالیفرنیا است."

هر چند بدهی های دانشجویی افزایش یافته است در سراسر کشور UC برکلی یک استثنا است. متوسط بدهی مالی هر یک از فارغ التحصیلی کلاس باقی مانده است ثابت و یا کاهش یافته است از سال 2010 و غوطه ور در سال 2016. UC برکلی سخنگوی آدم Ratliff نسبت به روند عمدتا به کمک های مالی. "نزدیک به 7 از 10 نفر از دانشجويان کارشناسی دریافت نوعی از کمک های مالی و بورسیه" Ratliff گفت: در یک ایمیل. داده ها نشان می دهد UC برکلی متوسط اعطای بسته کمک مالی به ازای هر دانشجو افزایش یافت و از $21,587 در 2010-11 سال تحصیلی به $25,162 در 2015-16.

کجا خرس زندگی می کنند پس از فارغ التحصیلی?

به عنوان یک مدرسه دولتی UC برکلی ثبت نام بیشتر ساکنان کالیفرنیا که تمایل به باقی می ماند در منطقه خلیج پس از فارغ التحصیلی کالج. این در تضاد با دانشگاه های خصوصی که جذب بیشتر دانش آموزان از سراسر ایالات متحده است. در نهایت بیشتر از فارغ التحصیلان موسسات خصوصی بازگشت به جوامع خود به جای خوشه بندی نزدیک دانشگاه خود را. این روند نشان دهنده UC برکلی نقش به عنوان یک مدرسه عمومی متعهد به خدمت به شهروندان کالیفرنیا. در اینجا ما به بررسی توزیع جغرافیایی از فارغ التحصیلی کلاس 2017-2019. ما را شکست داده ها توسط دانشگاه به تجسم متفاوت مسیرهای فارغ التحصیلان بر اساس تخصص ، بسته به نوع از حرفه آموزان تصمیم به دنبال آنها ممکن است در نهایت در مکان های مختلف.

اکثریت قریب به اتفاق از grads جدید تصمیم به ماندن در منطقه خلیج است. همانطور که در نمودار بالا بیش از نیمی از فارغ التحصیلان از تمام شش مدارس اقامت در منطقه خلیج است. دانشجویان در دانشکده شیمی حداقل به احتمال زیاد به ماندن در حالی که دانش آموزان در کالج طراحی محیط زیست به احتمال زیاد به باقی می ماند, با 78% برنامه ریزی برای اقامت در خلیج بلافاصله پس از فارغ التحصیلی. در این راه UC برکلی شبیه دیگر نهادهای عمومی مانند دانشگاه تگزاس در آستین که در آن grads جدید تمایل به ماندن نزدیک به مادر آلما خود را. UC برکلی متفاوت از نخبگان دانشکده های خصوصی که در آن بیش از 40 درصد از فارغ التحصیلان در نهایت بیش از 500 مایل از خود کالج با توجه به Emsi یک شرکت اطلاعات. شما می توانید ببینید یک تجسم از مکان های جدید دانشگاه برکلی فارغ التحصیلان خارج از منطقه خلیج است. در نمودار شما می توانید با دنبال کردن لینک ها از چپ به راست برای دیدن درصد از دانش آموزان خاص کالج برنامه ریزی برای زندگی در هر منطقه در سمت راست. ضخیم تر لینک کلیک کنید معنی بیشتر دانش آموزان در حال حرکت به آن منطقه است.

مقصد خارج از منطقه خلیج متفاوت است ، دانشکده هاس کسب و کار فارغ التحصیلان ترین هستند به احتمال زیاد تا پایان در شمال با 11% برنامه ریزی برای زندگی وجود دارد. لس آنجلس یکی دیگر از مقصد محبوب برای خرس: 12 درصد از رشتههای فنی و مهندسی و 12% از طراحی محیطی فارغ التحصیلان تصمیم به زندگی در لا. درصد از فارغ التحصیلان در حال حرکت در سطح بین المللی است که نسبتا ثابت در سراسر کالج ها در حدود 5 درصد است.

چقدر UC برکلی grads کسب درآمد ؟

UC برکلی فارغ التحصیلان کسب دستمزد بالا نسبت به کسانی که از فارغ التحصیلان از هر دو خصوصی و مدارس عمومی. حتی اگر درآمد متفاوت بوده و بسته به انتخاب رشته و شغل و درآمد در سراسر تمام رشته های اصلی حرکت و نزدیک به ميانه در طول زمان است. با توجه به ژاک Bleemer یک دانشگاه برکلی نامزد دکترا در اقتصاد تحقیق در آموزش عالی "برکلی فارغ التحصیلان اولیه بسیار بالا-حرفه ای و دستمزد و ... (که) به سرعت غلبه کوتاهمدت چالش های مالی ناشی از شهریه و هزینه های دیگر." او اضافه کرد که "نسبت به دیگر موسسات عمومی, کسانی که دستمزد بالا هستند." شما می توانید ببینید توزیع درآمد از فارغ التحصیلان اخیر از هر دانشگاهی در دانشگاه برکلی است. هر boxplot را نشان می دهد پایین تر چارک ميانه و چارک بالایی از درآمد از کالج فارغ التحصیلی کلاس.

جالب فوقانی چارک دانشکده حروف و علم شروع به پریدن کرد به طور قابل توجهی بیش از چند سال گذشته. این تا حد زیادی می تواند توضیح اخیر سنبله در تعداد حروف و علوم کامپیوتر رشته علوم. در 2015-16 UC برکلی اعطا 422 علوم کامپیوتر درجه است. در 2018-19 مدرسه اعطا 706 علوم کامپیوتر درجه با توجه به کال پاسخ. در غیر این صورت اعداد باقی می ماند نسبتا سازگار — نوسانات کوچک را می توان با تغییرات در نرخ پاسخ میان دانشگاه و در طول سال. ما رسم درآمد از دانشگاه برکلی grads سال پس از فارغ التحصیلی. در زیر شما می توانید درآمد به صورت های مختلف عمده دو گروه پنج و 10 سال پس از فارغ التحصیلی. این ارقام نشان می دهد در سال 2008 را فارغ التحصیل از سالمندان اخیر کلاس که ما داده است.

در صورت افزایش بدهی و نامشخص آینده اقتصادی تشدید COVID-19 دانش آموزان ممکن است احساس فشار به انتخاب رشته که وعده پر سود مشاغل. داده ها نشان می دهد که اگر چه اعضای کلاس از سال 2008 وارد کار سختی در بازار در اوج رکود اقتصادی درآمد خود را به طور پیوسته افزایش یافته و پس از فارغ التحصیلی. علاوه بر این هر گروه درآمد حرکت می کند و نزدیک به ميانه با گذشت زمان بدون در نظر گرفتن اولیه خود درآمد. طیف وسیعی از درآمد نیز افزایش می دهد به احتمال زیاد با توجه به فارغ التحصیلان به دست آوردن تجربه در مربوطه مشاغل و صنایع.

چه شغل فراموش خرس کار پس از فارغ التحصیلی?

فارغ التحصیلی دانش آموزان نشستن در شروع مراسم در سال 2018 است. کارن چو | ارشد

UC برکلی اجازه می دهد تا دانش آموزان برای دسترسی به یک آرایه وسیعی از رشته های اصلی. چرا که بسیاری از دانش آموزان باید تقاضای خود را به کالج از انتخاب خود را قبل از ورود به عنوان اول فکر استخدام است که در ذهن بسیاری از حتی قبل از آمدن به دانشگاه. "دانش آموزان احساس فشار به پاسخ های, وقتی, واقعا, دانش آموزان تنها 18, 19, 20 و نمی دانم دقیقا چه مسیر شغلی خود را در حال رفتن به مانند گفت:" کیت Zuby, حرفه ای مشاوره توسعه هماهنگ در UC برکلی. "دانشگاه یک زمان اکتشاف." پردیس تجارب از طریق کلاس های فوق برنامه فعالیت ها و دوستان می تواند کمک به دانش آموزان روشن چه آنها می خواهند و یا نمی خواهید از عمده خود را. "تصمیم من این بود بین EEP (محیط زیست, اقتصاد و سیاست) و اقتصاد" گفت: افزایش UC برکلی تاریخ Bryan هوانگ. "من به پایان رسید تا انتخاب EEP ... چون من می خواستم کوچک, کالج احساس از (Rausser کالج منابع طبیعی) و دست در رویکرد." "در نیمسال اول من در زمان یک کلاس آموزش نوع حادثه. ... گرفتن که کلاس به معنای واقعی کلمه من را تغییر داد زندگی و برنامه های حرفه ای. من در نهایت در بر داشت چیزی که من احساس پرشور در مورد گفت:" Namrata سوبرامانیان یک دانشگاه برکلی کلاس 2020 فارغ التحصیل. "هر مسیر حرفه ای من می خواهم به نگاهی ... من نیاز به یک معلم برای اولین بار چند سال قبل من را سیستمیک تغییر دهید." بعد ما به بررسی این نوع از حرفه ای زندگی می کند و شغل جدید که grads دنبال پس از UC برکلی. این اطلاعات کشیده شده است از فارغ التحصیلان بلافاصله پس از فارغ التحصیلی و منعکس نمی کند خود را در دراز مدت انتخاب حرفه ای.

فارغ التحصیلان از کالج های شیمی هستند به احتمال زیاد برای حضور در مقطع تحصیلات تکمیلی بلافاصله بعد از کارشناسی با 28 درصد matriculating به دیگر دانشگاه. هاس و مهندسی فارغ التحصیلان هستند به احتمال زیاد به کار مناسب پس از فارغ التحصیلی. برای یک نگاه دقیق تر در مورد انواع شغل جدید grads را بر ما تجزیه و تحلیل داده ها از پردیس حرفه ای مرکز حرفه ای مقصد نظرسنجی از فارغ التحصیل شدن سالمندان از سال 2017 و 2018. ما خوشه محبوب رشته به چند گروه مختلف: زندگی علوم سیاسی/حقوقی مطالعات محاسباتی مطالعات/ریاضی و کسب و کار/مطالعات اقتصادی.

زندگی رشته علوم

سیاسی/حقوقی رشته

کسب و کار/اقتصاد رشته

محاسباتی/رشته ریاضی

در دهه گذشته UC برکلی شده است بخشی از یک گسترده تر روند در کالج ها به سمت تخصصی شدن در ویژگی های رشته های. "ما می بینیم جدید ادارات و رشته سرچشمه. ... برای مثال داده های علوم: 20 سال پیش شما نمی خواهد که شناخته شده آنچه که در مورد" Blumenthal گفت. "مقدار زیادی از آن است که با توجه به تغییرات در فن آوری است." تازه تاسیس رشته هایی مانند علوم اطلاعات و مراکز از جمله دانشگاه برکلی پیشرفته رسانه ای موسسه که آموزش دانش آموزان علاقه مند به روزنامه نگاری دیجیتال در حال رانده شده توسط هر دو شیفت در فن آوری و بهره بالا از دانش آموزان است. به عنوان دیده می شود در بالا ویژگی های رشته ها بیشتر تخصص مانند برق مهندسی کامپیوتر و علوم مرتبط هستند به شدت با انواع خاصی از مشاغل پس از فارغ التحصیلی. هر چند اکثر دانشجویان مهندسی را انتخاب کنید برای تبدیل شدن به مهندسین لینک بین عمده و حرفه ای است که به عنوان قوی به عنوان آن ممکن است به نظر می رسد به دانش آموزان است. "داشتن چشم خود را در مجموعه یک جایزه است که اغلب یک دستور برای چالش و یا ناامیدی" Zuby گفت. "رشته های اصلی هستند و نه تجویزی و یا" یک اندازه متناسب با تمام.' ما واقعا می خواهید برای باز کردن افق برای مردمی که به دنبال در گزینه های دیگر." دانش آموزان رشته علوم انسانی تمایل به دنبال یک طیف وسیع تری از بعد از فارغ التحصیلی مسیرهای از غیر انتفاعی کار برای تدریس به مدرسه قانون است. "مردم در علوم انسانی یا علوم اجتماعی هستند احتمال بیشتری برای رفتن به یک حرفه ای است که متفاوت از انتخاب قطعی و بدیهی در عمده" Blumenthal گفت. "جالب سوال (است) 'که در آن کسانی هستند که دانش آموزان 10 سال؟' " چند سال پس از فارغ التحصیلی و آلام عمده دیگر مرتبط به شدت به حرفه خود. UC برکلی فارغ التحصیلان تمایل به اکسل خود را در انتخاب مسیر شغلی هر چند این احتمال وجود دارد نه به خاطر از کلاس های آنها در زمان به صورت عمده خود را. "آن را فقط به نظر می رسد که به طور کلی مهارت ها و تجربیات بچه ها در حال یادگیری در برکلی بسیار بسیار ارزشمند" با توجه به Bleemer.

خرس در تحصیلات تکمیلی

حدود یک پنجم از جدید UC برکلی فارغ التحصیلان در هر سال به ثبت نام در مقطع تحصیلات تکمیلی با توجه به حرفه ای مرکز. UC برکلی علمی دقت و پردیس منابع ارائه یک محیط حمایتی برای دانش آموزان علاقه مند در آموزش و پرورش. "(در دانشگاه) بیشتر از آنچه مفید بود به من در تصمیم گیری صحبت شد به اساتید. ... من به آنها صحبت کردیم گسترده در مورد رفتن به مدرسه قانون" گفت: آنیا کو که با حضور UC برکلی به عنوان یک کارشناسی است و در حال حاضر یک دانش آموز در دانشگاه برکلی مدرسه قانون است. "همچنین علوم سیاسی مشاوران به یاد ... آنچه که ما صحبت در مورد آخرین جزئیات از کلاس های من." شما می توانید ببینید تفکیک تحصیلات تکمیلی که grads جدید به طور مستقیم دنبال پس از خروج از دانشگاه برکلی است. برای سوئیچ بین دانشکده ها را انتخاب کنید و دکمه در بالای صفحه. به عنوان یک مسئولیت در این شماره حساب فقط برای فارغ التحصیلان که قبول کردن به طور مستقیم به مدرسه فارغ التحصیل پس از کارشناسی. آنها را شامل نمی شود کسانی که ثبت نام در برنامه های تحصیلات تکمیلی پس از یک سال فاصله و را منعکس نمی کند چگونه بسیاری از دانش آموزان به پایان خود درجه کارشناسی ارشد.

در میان دانشگاه برکلی فارغ التحصیلان را انتخاب کنید که برای حضور در مقطع تحصیلات تکمیلی چه درجه آنها دنبال ؟

مدرک کارشناسی ارشد خود را به وضوح محبوب برای اکثر رشته پس از کالج با 53% از خرس ها در تحصیلات تکمیلی به دنبال مدرک کارشناسی ارشد خود را. کالج طراحی محیطی دارای متنوع ترین گسترش از فارغ التحصیلان در سراسر مختلف تحصیلات تکمیلی با حدود مساوی ثبت نام در دکترای پزشکی و قانون برنامه. در زیر نمودار نشان دادن رشته در سمت چپ و مورد نظر خود را به تحصیلات تکمیلی در سمت راست (فقط عمده تعداد بیشتر از پنج نفر شامل).

در بسیاری از دانشگاه برکلی را فراهم می کند مزایای آموزشی نخبگان دانشگاه های خصوصی: بالا درآمد حرفه ای, خوب, قرار دادن برای تحصیلات تکمیلی و متنوع علمی ارائه شده در سراسر زمینه های فنی و علوم انسانی. UC برکلی دانشجویان پرورش احساسات خود و مهارت های خود در کالج آنها را قادر می سازد به دنبال یک آرایه از مشاغل بدون در نظر گرفتن عمده. در هسته ی اصلی آن, اما, UC برکلی باقی می ماند یک مدرسه دولتی است که ادعا می شود اختصاص داده شده به ماموریت ارائه در دسترس آموزش و پرورش است. در سال های اخیر کاهش درآمد و تاثیر COVID-19 قرار داده اند که ماموریت تحت فشار است. بعد از چند سال خواهد شد بسیار مهم برای تعیین UC برکلی در سیستم آموزش و پرورش.

در مورد این داستان

داده ها برای اشتغال و برنامه های تکمیلی از فارغ التحصیلان جدید بود و منابع از دانشگاه برکلی حرفه ای مرکز بررسی از فارغ التحصیلی سالمندان در هر سال. در عمده خاص, نمودار, داده ها جمع آوری شده از کلاس های 2017 و 2018. اطلاعات در مورد شهریه است که از وزارت آموزش و پرورش یکپارچه تحصیلات دانشگاهی داده سیستم پایگاه داده و آمار بدهی دانشجو هستند از کال پاسخ.


حمایت از ما

ما یک سازمان غیر انتفاعی دانشجو-اجرای newsroom. لطفا در نظر اهدا برای حمایت از ما در پوشش است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن