کاخ سفید و کنگره پرچم کاهش برای نیمه کارکنان به اوباما, نمایندگان مجلس واکنش نشان می دهند به مرگ Rep. John Lewis

ساوانا Behrmann ایالات متحده آمریکا امروزمنتشر شده 11:28 AM EDT ژوئیه 18 سال 2020واشنگتن – نمایندگان مجلس, جها

توسط NEWSWORLDS در 28 تیر 1399

واشنگتن – نمایندگان مجلس, جهان, رهبران, سازمان ها و مشاهیر جمعه شب در واکنش به خبری که در کنگره John R. Lewis, D -, GA, حقوق مدنی آیکون که مبارزه برای عدالت نژادی آغاز شد Jim Crow جنوبی و به پایان رسید در سالن کنگره درگذشت.

لوئیس یک سازمان از ماه مارس در واشنگتن در سال 1963 همراه با مارتین لوتر کینگ جونیور شده بود مبارزه مرحله IV سرطان لوزالمعده از دسامبر. کنگره شد 80.

خانواده او در بیانیه ای گفت: جمعه شب لوئیس که نماینده گرجستان "مفتخر شد و احترام به عنوان وجدان کنگره آمریکا و یک آیکون از تاریخ آمریکا اما ما می دانستیم که او به عنوان یک پدر و برادر. او بی باک قهرمان در حال مبارزه به تقاضای احترام به کرامت و ارزش هر انسان است."

'John Lewis: خوب مشکل': 5 درس از این مستند که هنوز هم اعمال امروز

در صبح روز شنبه کاخ سفید پرواز پرچم خود را در نیمه کارکنان به افتخار لوئیس' مرگ است. مجلس نانسی پلوسی همچنین دستور داد پرچم ها در کنگره به کاهش است. رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن هنوز بیانیه ای صادر کرد.

در اینجا نگاه کنید که چگونه او در حال یاد:

رئیس جمهور سابق باراک اوباما

"در بسیاری از راه های جان زندگی استثنایی بود. اما او هرگز بر این باور بودند که آنچه او بیش از هر شهروند این کشور ممکن است انجام دهد" اوباما نوشت: در طولانی ادای احترام به لوئیس. در مراسم تحلیف خود در روز در سال 2009 اوباما با امضای یک پیام برای او "به خاطر شما."

این بیانیه ادامه داد: "او معتقد بود که در همه ما وجود دارد ظرفیت برای شجاعت اشتیاق به انجام آنچه درست و تمایل به عشق همه مردم و به گسترش آنها را خود خدا داده حقوق به عزت و احترام. و چون او را دیدم در همه ما که او را ادامه خواهد داد حتی در عبور خود را برای خدمت به عنوان یک فانوس دریایی است که در سفر طولانی به سوی یک اتحاد کامل تر.

"هنوز بسیاری از ما را وادار به زندگی می کنند برای دیدن خود ما میراث بازی کردن در چنین معنی دار و قابل توجه در راه است. John Lewis انجام داد. و به لطف او ما در حال حاضر همه ما راهپیمایی سفارشات — به خاطر اعتقاد به امکان بازسازی این کشور عشق ما تا زمانی که در آن زندگی می کند تا به آن وعده" این بیانیه به این نتیجه رسیدند.

مجلس نانسی پلوسی D-کالیفرنیا.

"امروز آمریکا و سوگوار از دست دادن یکی از بزرگترین قهرمانان تاریخ آمریکا است.

"جان لوییس بود titan جنبش حقوق مدنی که نیکویی و ایمان و شجاعت تبدیل ملت ما" در این بیانیه ادامه داد. "هر روز از جان لوئیس زندگی اختصاص داده شده به آوردن آزادی و عدالت برای همه است. به عنوان او اعلام کرد: 57 سال پیش در ماه مارس در واشنگتن ایستاده در سایه یادبود لینکلن: 'ما در ذهن و روح و قلب نمی تواند استراحت تا زمانی که آزادی و عدالت وجود داشته باشد برای همه مردم است.'

"چگونه اتصالات آن است که حتی در آخرین هفته از نبرد با سرطان جان احضار قدرت به بازدید از تظاهرات مسالمت آمیز که در آن جدیدترین نسل از آمریکایی ها ریخت به خیابان ها را به این کار ناتمام نژادی عدالت است."

بیشتر: Rep., John Lewis, یک, حقوق مدنی, آیکون که شروع به هل دادن برای عدالت نژادی در این Jim Crow جنوبی درگذشت

کنگره حزبی سیاه

"جهان از دست داده است یک افسانه; جنبش حقوق مدنی دهکدهای از دست یک نماد شهر آتلانتا دهکدهای از دست داد یکی از بی باک ترین رهبران کنگره سیاه حزبی دهکدهای از دست ما طولانی ترین خدمت عضو.

"یک جنگنده برای عدالت تا پایان آقای لوئیس به تازگی بازدید Black Lives Matter پلازا در واشنگتن, DC. خود را صرف حضور تشویق نسل جدیدی از فعالان به "صحبت کردن و صحبت کردن" و به "خوب مشکل" به ادامه خم قوس به سمت عدالت و آزادی" در این بیانیه ادامه داد.

معاون سابق رئیس جمهور جو بایدن و دکتر جیل بایدن

"ما ساخته شده است در این عکس از خدا و پس از آن وجود دارد, John Lewis" خوانده شده اند.

"چگونه کسی می تواند در گوشت و خون بود خیلی شجاع پر از امید و عشق را در چهره خیلی نفرت و خشونت و انتقام? شاید این روح است که جان به عنوان یک پسر جوان در جنوب عمیق خواب موعظه انجیل اجتماعی است; اخلاق کاری خود را sharecropper پدر و مادر به او القا و که با او باقی ماند; محکومیت نافرمانی مدنی بدون خشونت او تسلط از دکتر کینگ و بی شماری بی باک رهبران جنبش; یا مطیع ارتباط با ترکیبات گرجستان 5 منطقه او وفاداری خدمت برای چندین دهه است.

"یا شاید از آن بود که او واقعا یکی از یک نوع و یک قطب نمای اخلاقی که همیشه می دانست که در آن به نقطه ما و از آن جهت به ماه مارس است.

"این نادر است برای دیدار و همراهی قهرمانان ما است. جان بود که قهرمان برای بسیاری از مردم از هر نژاد و ایستگاه از جمله ما. او جذب نیروی انسانی در طبیعت ظلم و ستم در طول دوره زندگی خود و تنها چیزی که در نهایت می تواند او را متوقف شد سرطان است. اما او تلخ بود...

این Bidens توجه داشته باشید که آنها "به او صحبت کرد و چند روز پیش برای بار آخر." "صدای او هنوز فرمان احترام و خنده او بود و هنوز هم پر از شادی" گفتند. "به جای پاسخ دادن به نگرانی های ما برای او خواسته درباره ما. او از ما خواست به ماندن متمرکز در کار ناتمام مانده به درمان این ملت است. او خود را – یک مرد در صلح و عزت و فضل و شخصیت."

این بیانیه ادامه می دهد: "جان زندگی به ما یادآوری می کند که قدرتمند ترین نماد از آنچه در آن به معنی یک آمریکایی است که آنچه ما با آن زمان ما باید به واقعی وعده ملت ما – که ما همه برابر خلق شده اند و سزاوار به درمان به همان اندازه. از طریق ضرب و شتم راهپیمایی ها و دستگیری, بحث در مورد جنگ و صلح و آزادی و قانونی مبارزه برای شغل خوب و مراقبت های بهداشتی و اساسی حق رای او به ما آموخت که در حالی که سفر به سوی برابری آسان نیست ما باید نترس و هرگز از ترس دولا شدن و هرگز تسلیم."

رئیس جمهور سابق بیل کلینتون و وزیر سابق امور خارجه هیلاری کلینتون

"ما از دست داده اند ، John Lewis داد و همه او را به گرو در اوردن امریکا برآورده نشده وعده برابری و عدالت برای همه و برای ایجاد یک محل برای ما به ساخت یک اتحاد کامل تر با هم."

شهردار واشنگتن موریل Bowser

Bowser خود که پیوست توسط لوئیس کمی بیش از یک ماه پیش در سیاه و سفید زندگی می کند ماده پلازا در پایتخت در چه خواهد بود آخرین حضور عمومی توییتی "ما باید کار بیشتری انجام دهید اما ما نمی خواهد که در آن بدون John Lewis. ممکن است او با بقیه در قدرت است و ممکن است ما با فروتنی و شجاعانه راه رفتن در راه خود را."

رهبر اقلیت سنا سناتور. چاک شومر D-n. y.

لوئیس "آمریکا قهرمان و یک غول. و ما همه بهتر برای "خوب مشکل" او ساخته شده است."

رهبر اکثریت سنا میچ مک کانل R-KY.

"کنگره لوئیس' جای خود را در میان غول های تاریخ آمریکا بود امن قبل از اینکه کار خود را در کنگره تا به حال حتی آغاز شده است.

"سنا و ملت سوگواری از دست دادن Congressman John Lewis, پیشگام رهبر جنبش حقوق مدنی که قرار دادن زندگی خود را در خط مبارزه با نژادپرستی و ترویج حقوق برابر و آوردن ملت ما به بیشتر تراز با آن اصول بنیادی" این بیانیه می خواند.

مارتین لوتر کینگ سوم

"جان لوئیس آمریکایی بود گنج. او به صدای بی صدایان و او یادآوری هر یک از ما که قدرتمند ترین خشونت پرهیزی در ابزار رای گیری. قلب ما احساس خالی و بدون دوست ما اما ما به راحتی دانستن است که او در تاریخ و زمان آخرین" شاه توییتی. پدر و لوئیس دوستان نزدیک بودند.

لوئیس باقی مانده آخرین عضو بازمانده از شش که شامل پادشاه جیمز کشاورز, A. فیلیپ راندولف روی ویلکینز و ویتنی جوان است.

سناتور. کامالا هریس D-کالیفرنیا.

"جان لوئیس بود یک آیکون که مبارزه با هر اونس بودن خود را برای پیشبرد علت حقوق مدنی برای همه آمریکایی ها است. من ویران خود را برای خانواده و دوستان و کارکنان و همه کسانی که زندگی او را لمس کرد."

جرثقیل جانسون رئیس جمهور NAACP

"او اخلاقی مرکز جنبش حقوق مدنی" جانسون روز جمعه گفت. "او وجدان کنگره و او زندگی می کردند زندگی او صحبت کرد."

جانسون گفت: تجلیل لوئیس در NAACP Image Awards در ماه فوریه برای زندگی خود را به بود و فقط یک راه برای ادای احترام به حقوق مدنی افسانه است.

استیسی آبرامز

خدا به استقبال @repjohnlewis صفحه اصلی. مدافع عدالت. قهرمان حق" آبرامز از حزب دموکرات که دقت خود را از دست داده در مسابقه گرجستان فرماندار در سال 2018 توییتی. او ادامه داد: لوئیس بود "ما وجدان او griot از این عصر مدرن یکی را دیدم که از آن نفرت اما جنگیدند تا کنون نسبت به نور است."

خانه جمهوریخواه شلاق استیو Scalise R-La.

"جان لوئیس بود یک افسانه است که کمک به هموار کردن راه برای بسیاری از پیروزی های بدست آمده در طول جنبش حقوق مدنی. به عنوان انجام شده و احترام به او, او هرگز متوقف به پیشبرد علت برابری و عدالت برای همه حتی در روزهای آخر خود را به عنوان او مبارزه برای زندگی خود را.

"من افتخار می کنیم به تماس John Lewis یک دوست و او را به شدت از دست رفته. امریکا یک اتحاد کامل تر چون از خون و عرق و اشک قربانی بزرگ, John Lewis" در بیانیه خود به این نتیجه رسیدند.

خانه رهبر اقلیت Kevin McCarthy, R-کالیفرنیا.

"جان لوئیس فوق العاده بود ، او رنج می برد برای این ملت و پایدار می باشد و به راحتی شکسته دیگر مردان به طوری که نسل های آینده می تواند لذت بردن از نعمت آزادی است. نژادپرستی و تبعیض نژادی و تبعیض بودند نه سابقه او را; آنها در زندگی روزمره است. اما جان نبود فقط یک وطن پرست در روزهای آفتابی. او میهن پرستی خواست او را به جلو برای مبارزه با آمریکا با خشونت و دفاع از آن با آرامش. ما بهتر از ملت به دلیل John Lewis.

"این درست بود امتیاز به تماس جان اچ. من او را تحسین و او را از دست ندهید. زندگی و میراث میهن پرستی را تحمل خواهد کرد تا زمانی که امریکا می کند."

سناتور. الیزابت وارن د-توده.

"جان لوئیس بود یک قهرمان واقعی آمریکا و قطب نمای اخلاقی ملت ما. ممکن است شجاعت و اعتقاد راسخ به زندگی می کنند در همه ما به عنوان ما همچنان به خوبی ایجاد مشکل برای عدالت و فرصت است. بقیه در قدرت جان."

Alphonso دیوید, کمپین حقوق بشر رئیس جمهور

"Congressman John Lewis یک قهرمان است و حقوق مدنی و نماد تحت فشار قرار دادند که کشور ما نزدیک به وعده یک اتحاد کامل تر.

"نسل های آینده خواهد آموخت که چگونه او مواجه تبعیض با شجاعت و مقاومت شجاعانه به چالش کشیدن ایالات متحده به تصور یک آینده که در آن هر فرد بدون توجه به نژاد و گرایش جنسی یا هویت جنسیتی دارای شانس برابر در رویای آمریکایی" در این بیانیه ادامه داد.

تشکر. رشیدا Tlaib D-MI.

"ما یاد گرفتیم از حقوق مدنی غول Congressman John Lewis است که ما باید "یک تعهد اخلاقی یک ماموریت و دستور به صحبت کردن صحبت کردن و خوب مشکل است. به افتخار میراث او ما را در ادامه این راه خوب مشکل است."

تشکر. Ilhan عمر D-MN

"جان لوئیس بود ، یک حقوق مدنی افسانه است. یک رهبر در سالن کنگره است. و اخلاقی voice برای تمام ملت است."

"داشتن فرصت خدمت کردن به او را یکی از افتخارات بزرگ زندگی من است" او ادامه داد.

دبیر مطبوعاتی کاخ سفید Kayleigh McEnany

"Rep. John Lewis شد یک نماد جنبش حقوق مدنی و او برگ یک میراث پایدار است که هرگز فراموش نخواهد شد. ما نگه داشتن خانواده اش در نماز ما به عنوان ما به یاد داشته باشید تشکر. John Lewis' باور نکردنی کمک به کشور ما است."

کمک: دبورا Barfield بری



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب