کاخ سفید درخواست امداد آتش سوزی گاوین نیوزوم در کالیفرنیا را تصویب کرد

کاخ سفید در تلاش برای کاهش گسترش آتش سوزی اخیر در شمال کالیفرنیا، درخواست دولت کالیفرنیا گاوین نیوزوم را در ۲۲

توسط NEWSWORLDS در 5 شهریور 1399

کاخ سفید در تلاش برای کاهش گسترش آتش سوزی اخیر در شمال کالیفرنیا، درخواست دولت کالیفرنیا گاوین نیوزوم را در ۲۲ اوت برای اعلامیه فاجعه بزرگ ریاست جمهوری تصویب کرد که به پاسخ دولت به آتش سوزی ها و حمایت از ساکنان مبتلا کمک خواهد کرد.

این اعلامیه به ساکنان دریاچه، ناپا، سن ماتئو، سانتا کروز، سولانو، سونوما و شهرستان یولو به روش های مختلفی از جمله مشاوره بحران، خدمات حقوقی و مسکن و کمک به بیکاری کمک خواهد کرد. این اعلامیه همچنین کمک های فدرال را اعطا می کند که به دولت های ایالتی، قبیله ای و محلی کمک خواهد کرد تا پاسخ اضطراری، بهبودی و اقدامات حفاظتی را تأمین کنند.

بر اساس اطلاعیه مطبوعاتی، کالیفرنیا در حال حاضر با دو آتش سوزی از بزرگترین آتش سوزی های تاریخ مواجه است که ظرف یک هفته گذشته تا حد زیادی به دلیل اصابت صاعقه شعله ور شده است.

به گفته کیث می سخنگوی سازمان آتش نشانی برکلی، آتش نشانان برکلی در حال حاضر در دو آتش سوزی که در شمال کالیفرنیا در حال سوختن است، مستقر می شوند. به گزارش ماه مه، هر دوی این آتش سوزی ها تلاش های کاهش مثبتی با برخی پیشرفت های مهار داشته اند.

می در یک ایمیل گفت: "بدیهی است که این سال بدی برای آتش سوزی در کالیفرنیا است و اعضای جامعه باید در برابر آن فعالیت هایی که می تواند آتش سوزی را جرقه بزند، نگهبانی کنند." "ما همه در برکلی را تشویق به ثبت نام در هشدار AC و آماده برای تخلیه باید آتش سوزی جامعه برکلی را تهدید کند."

بر اساس اطلاعیه مطبوعاتی، کالیفرنیا در طول یک سال و نیم گذشته اقدام کرده و سرمایه گذاری هایی برای تقویت آمادگی و پاسخ آتش سوزی انجام داده است. در ماه مه، کال آتش پروژه های مدیریت سوخت های اضطراری خود را به پایان رساند، که ۹۰٬۰۰۰ جریب را در برابر آتش سوزی ها مقاوم تر کرد و به نوبه خود از ۲۰۰ جامعه آسیب پذیر محافظت کرد.

به گزارش نیوزوم، با وجود همه گیر در حال انجام COVID-19، کالیفرنیا هنوز آماده است تا با تهدیدات آتش سوزی مواجه شود.

نیوزوم برای کمک به مبارزه با آتش سوزی ها به تازگی ناوگان هوایی کال آتش را با بالگردها و هواپیماهای فایرفاکس ارتقا داده است. بر اساس اطلاعیه مطبوعاتی، این ایالت همچنین یک اسپرینت تدارکات نوآوری را برای ایجاد فناوری تأسیس کرد که دوربین های تشخیص آتش را در سراسر کالیفرنیا قرار خواهد داد.

"کالیفرنیا در برابر تهدید آتش سوزی امروز بهتر از هر زمان در تاریخ ما آماده است. حتی در یک فضای بودجه چالش برانگیز، ما اقدام عمده ای انجام داده ایم و سرمایه گذاری های قابل توجهی برای تقویت دولت خود و کمک به مبارزه با آتش سوزی های شدید فزاینده انجام داده ایم.»

تماس با آدری جئونگ در [ایمیل محافظت شده] و او را در توییتر در @audryjng_dc.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن