سفید مارلین باز می افزاید: مکان جدید برای تماشاگران در طول COVID-19 محدودیت

ریچارد Pollitt Salisbury ایسناانتشار: 10:30 صبح به وقت شرق آمریکا Jul 6, 2020سفید مارلین باز — بزرگترین billfi

توسط NEWSWORLDS در 16 تیر 1399

سفید مارلین باز — بزرگترین billfish مسابقات — برنامه ریزی شده است برای رفتن به عنوان برنامه ریزی شده با وجود نگرانی از COVID-19 بیماری همه گیر.

این سازمان در حال تغییر به رعایت دستورالعمل ها و محدودیت های تعیین شده توسط دولت و ادارات بهداشت محلی. و که شامل کاهش ظرفیت تماشاگر در سنتی وزن در محل.

وزن-ins برگزار شده است در بندرگاه جزیره مارینا در سال های گذشته و در حالی که ماهیگیران تفننی و قایق را هنوز را جلب خود به مقیاس یک محل جداگانه باز خواهد شد که در آن تماشاگران می توانید مشاهده و لذت بردن از برنده جایزه ماهی.

یک جریان زنده خواهد بود برجسته در میدان توپ واقع بین 3 و 4 خیابان بیسید در شهر اقیانوس. ابتدا در 4 بعد از ظهر هر روز تماشاگران را می توانید صندلی و پتو برای لذت بردن از نمایش از قایق های رهبری به وزن-ins.

صفحه نمایش های بزرگ زندگی می کنند جریان وزن-ins اجازه می دهد شرکت کنندگان به تجربه هیجان در زمان واقعی است. بینندگان همچنین می توانید جریان زندگی در whitemarlinopen.com. فروشندگان خواهد بود در محل فروش انواع اقلام از جمله رسمی سفید مارلین باز کردن چرخ دنده ها.

پوشش صورت توصیه می شود اما لازم نیست در این مکان.

بیشتر بخوانید: سفید مارلین باز به دنبال حمایت از اقیانوس شهر در میان تغییر COVID دستورالعمل

پس زمینه: سفید, مارلین, باز, برنامه ای برای حرکت به جلو به عنوان برنامه ریزی شده در اووشن

ماسک مورد نیاز خواهد بود برای همه بیش از 10 سالگی برای کاهش گروهی از تماشاگران در بندرگاه جزیره است. مشاهده صفحه نیز خواهد شد نقل مکان کرد و بیشتر از این مقیاس به منظور تشویق شرکت کنندگان به گسترش است.

مچبند مورد نیاز خواهد بود و ارائه خواهد شد در اول آمده, بر اساس اولین خدمت کرده. بند توزیع آغاز خواهد شد و در ساعت 2 بعد از ظهر هر روز و صندلی پتو و کولر نمی شود مجاز در مارینا.

"مسئولیت اجتماعی و ایمنی همیشه پارامونت — ما در حال انجام همه چیز ما می تواند به منظور افزایش حفاظت از جامعه در حالی که قادر می سازد مردم را به ادامه برای شرکت در این مسابقات تجربه" گفت: جیم Motsko مدیر مسابقات و بنیانگذار در انتشار اخبار.

"به عنوان یک نتیجه در این سال رویدادهای خواهد نگاه و احساس می کنید کمی متفاوت است. در حالی که ماهیگیری مسابقات باقی خواهد ماند ما در حال میزبانی چندین امن مشاهده تجربیات برای این مسابقات و در وزن-ins به منظور حفظ مناسب اجتماعی فاصله و رعایت بهداشت محلی و مقررات است."

بیشتر: اول سفید مارلین فصل در اووشن

بیشتر: دیدن مرد رسیدگی کوسه با دست برهنه در ساحل دلاور

به دنبال بازگشت در سال 2019: Ocean City محلی باعث سفید مارلین باز تاریخ با عنوان دوم

برنامه ریزی شده برگزار می شود, Aug. 3-7 سفید مارلین باز خواهد آن را وارد کنید 47 سال در سال 2020 است. این مسابقات جوایز جایزه پول برای جلب سفید مارلین آبی مارلین ماهی تن, wahoo, دلفین و کوسه.

بیش از $77 میلیون اعطا شده است به بیش از 105,000 ماهیگیران تفننی از طریق نگه داشتن رکورد جهانی برای پول جایزه پرداخت در هر نوع از مسابقات ماهیگیری.

2019 مسابقات یک رکورد جدید با 404 قایق 6.1 میلیون دلار در پول جایزه. سفید مارلین باز انتظار برای پیش افتادن از آن علامت در سال 2020 است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن