سفید مارلین باز کردن برنامه به جلو حرکت می کند را به عنوان برنامه ریزی شده در اقیانوس شهرستان

ریچارد Pollitt Salisbury ایسناانتشار: 10:23 AM EDT مارس 20, 2020این COVID-19 همه گیر را لغو کرده است, حوادث قا

توسط NEWSWORLDS در 1 خرداد 1399

این COVID-19 همه گیر را لغو کرده است, حوادث قابل توجه در سراسر Delmarva اما بزرگترین billfish مسابقات برنامه به جلو حرکت می کند را به عنوان برنامه ریزی شده.

سفید مارلین باز اعلام کرد در Facebook این برنامه به نگه دارید 47 رویداد سالانه به عنوان برنامه ریزی شده. این مسابقات شروع می شود Aug. 3 و اجرا خواهد شد از طریق Aug. 7.

"ما البته به دنبال دستورالعمل دولت در تماشاگر جمعیت اندازه" از Facebook پست بخوانید. "در این زمان ما نمی دانیم که چه کسانی محدودیت خواهد بود در ماه اوت است. آنچه ما میدانیم این است که ما عالی شرکت کنندگان فراتر از آن هیجان زده به عقب بر گردیم در آب و شکار برای یک میلیون دلار مارلین!!!"

سفید مارلین باز ایجاد شد و در سال 1974 توسط جیم Motsko که هنوز هم به عنوان سازمان رئیس جمهور. این مسابقات هر سال رشد کرده است و از طریق سال به ویژه بیش از 100,000 شرکت کنندگان و توزیع بیش از 63 میلیون دلار در پول جایزه.

برگزار شد در بندرگاه جزیره مارینا مسابقات اجرا می شود به مدت پنج روز با ماهیگیری مختلف دسته بندی های مانند سفید مارلین آبی مارلین ماهی تن, wahoo, کوسه اره ماهی و دلفین.

ادامه مطلب: 95 Chincoteague اسب شنا لغو میان اجتماعی فاصله بازگشایی نگرانی

بیشتر WMO: Ocean City محلی باعث می شود تاریخ مسابقات با عنوان دوم

ماهیگیران تفننی مجموعه در اوایل صبح و صرف بخش عمده ای از روز جستجو برای برنده جایزه جلب. باید یک ماهی بود سوار قایق بازگشت به بندر جزیره مارینا برای weigh-in.

تماشاگران اغلب دیده بان از مقیاس گوش دادن به موسیقی خرید کالا و جشن با ماهیگیران تفننی یک بار آنها را در ساحل می آیند.

2019 مسابقات ویژه بیش از 400 قایق 6.1 میلیون دلار در پول جایزه. شهر اقیانوس ماهی گیر تامی Hinkle برنده مسابقات خود را با گرفتن یک 79.5-پوند سفید مارلین درآمد کمتر از 1.5 میلیون دلار.

Hinkle شد دو بار برنده در مسابقات تاریخ قبلا برنده سفید مارلین باز در سال 2008.

بیشتر: سفید مارلین باز 2019: Ocean City محلی باعث می شود تاریخ مسابقات با عنوان دوم

بیشتر: مایکل جردن در سال 2019 سفید مارلین باز: ما باید تصاویر

2019 مسابقات نیز برجسته مشاهیر مانند آشپز Emeril Lagasse, شناخته شده برای نقش خود به عنوان یک شخصیت تلویزیونی در شبکه غذایی و بازیکن سابق NBA مایکل جردن.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن