سفید ورزش در جامعه می تواند انجام دهد بهتر

یک دونده می کند اجتناب از دویدن از طریق خاص محله از ترس که رنگ پوست خود را ممکن است علامت آنها را به عنوان مشک

توسط NEWSWORLDS در 27 خرداد 1399

یک دونده می کند اجتناب از دویدن از طریق خاص محله از ترس که رنگ پوست خود را ممکن است علامت آنها را به عنوان مشکوک. یک کوهنورد می کند اجتناب از رانندگی به یک trailhead بیش از حد در اواخر شب و یا بیش از حد در اوایل صبح به جلوگیری از هدفمند توسط پلیس است. یک دوچرخه سوار نیازی به نگرانی که پلیس ممکن است آنها را متوقف کند تحت ادعای نادرست و آنها را متهم دوچرخه سرقت. یک فرد سفید در خارج از منزل احساس استقبال در یک محیط که در آن آنها عمدتا نشان داده شده است.

Ahmaud Arbery بود فراهم شده این تجملات. Arbery بود در یک midafternoon اجرا هنگامی که او به دنبال داشت و منجر به کشته شدن دو زن که فریاد می کشید نژادی تهمت لحظات قبل از کشیدن ماشه. Arbery در تنها 25 سال سن کشته شد در روز روشن در حالی که ورزش.

مسیحی کوپر یک مرد سیاه و سفید بود و تماشای پرنده در پارک مرکزی نیویورک در ماه گذشته زمانی که او یک زن به نام امی کوپر به دسته سه تایی سگ خود را. امی کوپر به نام پلیس مسیحی کوپر با استفاده از امتیاز به عنوان یک زن در خارج از منزل برای تسلیحاتی اجرای قانون در برابر او.

نژاد پرستی دارای چشمانداز به تمام جنبه های زندگی و فضاهای باز هستند بدون استثنا. این اخبار به صورت سیاه و سفید در جامعه این است که آگاه باشید که زمان صرف شده در خارج از منزل حمل مجموعه ای متفاوت از خطرات.

در زمانی که صحبت کردن در برابر تبعیض و عدم وجود نمایندگی در هوای آزاد, ورزش, جامعه هرگز مهم تر بوده است بیش از حد بسیاری از مارک ها و ورزشکاران را انتخاب کرده اند برای خاموش ماندن. و کسانی که باید صحبت کردن ممکن است به سادگی درمان سیاه زندگی ماده به عنوان یک روند یک فرصت برای افزایش فروش توسط feigning آگاهی اجتماعی.

خارج از منزل تقسیم شده است عمیقا نژاد و آن کاهش یافته است بر روی شانه های بزرگ, هوای آزاد, ورزش, شرکت ها برای ایجاد تغییر در حوزه نفوذ خود را. آنها تا حد زیادی موفق عمل آمده است بیش از حد دیر شده و بدون شتاب به اندازه کافی. کلمات سقوط تخت و بدون کمک های مالی و یا سیستمیک تغییر در درون یک شرکت است.

Garmin یک شرکت است که به تولید ساعتهای GPS استفاده شده توسط هر دو رقابتی و تفریحی دونده باقی مانده است کاملا سکوت کرده و حتی به عنوان اعتراض برای عدالت نژادی رفت و برگشت در سراسر کشور. این یک خاص و قدرتمند سکوت — یک شرکت متمرکز در اطراف در حال اجرا شکست خورده است و حتی به اذعان مدرن روز مجازات, سیاه, دونده Arbery.

REI, عمده, تجهیزات و پوشاک خرده فروش صحبت کرده است اما به نرمی. آن را اعلام کرده است نه کمک مالی و نه خاص سهام و ورود به طرح در حال حرکت رو به جلو است.

از سوی دیگر پاتاگونیا گذاشته است بیشتر برنامه های خاص پرداختن نژادی و نابرابری که مرتبط به محیط زیست بی عدالتی و دسترسی به خارج از منزل. شناخته شده برای آن ارزش های مترقی در محل کار پاتاگونیا اهدا $100,000 به NAACP صندوق دفاع حقوقی و قول داد برای تقویت تلاش های خود برای حفاظت از حقوق رای دادن.

"پس از سال 2016 ما اختصاص داده شده بیش از $4 متر به افزایش حمایت و توجه به گروه های مردمی در خط مقدم جوامع که اغلب سخت ترین ضربه نه تنها نژادی و بی عدالتی بلکه بحران آب و آلودگی محيط زيست و در حال حاضر COVID-19 همه گیر" این شرکت نوشت: در اخیر Instagram عنوان. "ما در حال ارتکاب به نه تنها آگاه تر از نژاد پرستی و بی عدالتی اجتماعی در اطراف ما اما به طور فعال انجام کاری در مورد آن."

امیدوارم یکی از میله میله تغییرات افزایش تلاش برای استخدام و ترویج سیاهی در خارج از منزل. مخرج مشترک در میان این برندها در واقع عدم نمایندگی از مردم از رنگ. سریع حرکت را از طریق هر یک از آنها Instagram خوردها را نشان می دهد یک مزیت سفید و سفت ، عدم تنوع در خوراک رسانه های اجتماعی منعکس شده است و حاصل از عدم تنوع در مارک های رهبری. ارسال سیاه ورزشکاران در یک کانال رسانه های اجتماعی است آشکار tokenizing اگر نام تجاری پشتیبانی نمی کند و ترویج سیاه کارکنان.

ما نباید منتظر موسسات که تاسیس شده اند و تا حد زیادی اجرا با مردم برای ایجاد تغییرات در زمانی که سیاه و سفید وجود دارد متعلق به شرکت های غیر انتفاعی و ورزشکاران شده است که گرفتن آن را حق تمام همراه است.

اما جامعه آنلاین از outdoorists تا حد زیادی تحت سلطه با صدای. زمان آن است که به تغییر.

امتیاز سفید در خارج از منزل دارای مفاهیم است که گسترش فراتر از عرصه رسانه های اجتماعی — مردم سیاه و سفید هستند کمتر احتمال دارد به ارائه شغل و یا با حمایت های مالی, هوای آزاد, فکر شرکت. اما این تنها نوک کوه یخ است. به عنوان داستان Arbery و مسیحی کوپر به ما نشان داده اند عواقب ناشی از نژاد پرستی می تواند به مراتب بیشتر شوم.

آسانسور سیاه صدای آزاد رسانه ها می تواند به شکل منعکس کننده طیف از مردم که لذت بردن از فضاهای طبیعی برچیدن ناخودآگاه مفهوم که متعلق در خارج از منزل و چه کسی ندارد.

جامعه سازمان ها و شرکت ها و سازمان های غیر انتفاعی و مربیان تلاش برای شکستن موانع در خارج از منزل و جشن های گوناگون رهبری:

پیاده روی, در حال اجرا و بالا رفتن از سازمان

  • طارق Ambreen, @brownpeoplecamping
  • سیاه, اجرا, @officialblackgirlsrun
  • سیاه و سفید دختران Trekkin', @blackgirlstrekkin
  • مردان سیاه و سفید اجرا @blackmenrun
  • پوست قهوه ای صعود @browngirlsclimb
  • عمومی, افریقایی @outdoorafro
  • مردم از جهانی اکثریت در خارج از منزل و طبیعت و محیط زیست, @pgmonesummit

گشت و گذار سازمان

  • سیاه و سفید دختران گشت و گذار, @blackgirlssurf
  • بافت امواج @texturedwaves

مربیان

  • آلیسون Mariella Désir, @alisonmdesir
  • چلسی مورفی, @she_colorsnature
  • لی توماس @greengirlleah
  • L. R. @urbanclimbr
  • ترزا Baker @teresabaker11

کسب و کار

  • Outdoorism پوشاک @outdoorism
  • Glamourina, @shopglamourina

Sarah Siegel را پوشش می دهد ژیمناستیک زنان. تماس با او در [email protected].



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب