تمام مواد غذایی شکایت کرد با زمان سابق کارکنان بیش کد لباس

فعلی و سابق کل غذاهای کارکنان ثبت یک کلاس طرح دعوی در دادگاه اقدام دوشنبه در برابر شرکت به اتهام محرومیت آنها

توسط NEWSWORLDS در 1 مرداد 1399

فعلی و سابق کل غذاهای کارکنان ثبت یک کلاس طرح دعوی در دادگاه اقدام دوشنبه در برابر شرکت به اتهام محرومیت آنها از پوشیدن Black Lives Matter لباس در محل کار.

برخی از شاکیان از جمله آنا بلن Del Rio-رامیرز یک کارمند سابق تلگراف خیابان تمام مواد غذایی ادعا می کنند که آنها خاتمه یافته برای لباس خود و یا که آنها به سمت چپ شغل خود را به دلیل آنها دیگر احساس خوش آمدید. تمام مواد غذایی گفت: در بیانیه ای که آن را خاتمه هر یک از کارکنان برای پوشیدن Black Lives Matter پوشاک.

"آنها مجبور به انتخاب بین شغل و معیشت خود و آنچه مهم به آنها و آنچه آنها باور دارند که در" ادعا شانون Liss-Riordan یکی از وکلای مدافع از طرح دعوی در دادگاه. "آنها نباید مورد نیاز برای ساخت این نوع از یک انتخاب است."

بلن Del Rio-رامیرز ادعا که او خواسته بود به او زندگی ماده پین. او پس از ترک کار به عنوان یک نتیجه از "احساس ناخوشایند در محیط کار" با توجه به طرح دعوی در دادگاه.

ساوانا Kinzer شاکی از طرح دعوی در دادگاه و کارمند سابق یک کل غذاهای محل در کمبریج ماساچوست رفت از این فروشگاه با دیگر همکاران به این دلیل که آنها ادعا گفت که آنها را مجبور به ترک اگر آنها خود را تغییر دهید, سیاه, زندگی, ماده, ماسک, که Kinzer تا به حال عرضه شده است. کارکنان تعطیل ادامه داد: برای چند روز با توجه به Kinzer.

"این است که فراتر از ماسک, شما می دانید. از آن راه گذشته است که در این مرحله" Kinzer گفت. "ما می خواهیم قادر به صراحت حمایت از ما سیاه و سفید و سیاه و سفید ما اعضای جامعه در طول این زمان از آشفتگی در ملت ما."

طرح دعوی در دادگاه مدعی است که Kinzer متوقف شد به عنوان اقدام انضباطی برای پوشیدن سیاه و سفید زندگی می کند, ماده, ماسک و سازماندهی همکاران به انجام این کار نیز هست.

با توجه به تمام غذاهای این Kinzer متوقف شد برای نقض مکرر این شرکت زمان و حضور و غیاب سیاست.

"این است که به سادگی غیر واقعی است که او جدا از این شرکت برای پوشیدن سیاه و سفید زندگی می کند, ماده, ماسک صورت" کل مواد غذایی در بیانیه ای گفت. "به عنوان یک کارفرما ما باید رعایت سیاست های ما در یک عادلانه و به شیوه ای سازگار."

این شرکت لباس کد متحده که کارکنان نمی پوشیدن پوشاک حاوی قابل مشاهده تبلیغات, شعار, پیام ها و یا آرم که در ارتباط با غذاهای کل.

سیاست های ایجاد شده برای اطمینان از تمرکز بر ایمنی عملیاتی و خدمات به مشتریان با توجه به این بیانیه. اقدام انضباطی در پاسخ به سیاست نقض "استاندارد عمل کسب و کار و نیاز به قوام" این بیانیه می افزاید.

طرح دعوی در دادگاه با این حال مدعی است که این سیاست اجرا شده است متناقض به عنوان کارکنان قبلا مجاز به پوشیدن موارد مشابه از جمله لباس است که پشتیبانی از تجاوز+ جامعه بدون عواقب.

شاکیان به دنبال بازپرداخت برای حقوق از دست رفته و expungement از هر گونه اقدام انضباطی گرفته شده است. آنها همچنین خواستار حذف سیاست ممنوع است که با پوشیدن لباس با پیام های مربوط به غذاهای کل.

تماس با اما Rooholfada در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @erooholfada_dc.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن