چرا لامپوک زندان منفجر شدن با COVID?

کمبود نیروی انسانی ناکافی نمایش یک کمبود تجهیزات حفاظتی ضعیف ارتباطی و فقدان رهبری کمک به کشنده COVID-19 شیوع

توسط NEWSWORLDS در 8 مرداد 1399

کمبود نیروی انسانی ناکافی نمایش یک کمبود تجهیزات حفاظتی ضعیف ارتباطی و فقدان رهبری کمک به کشنده COVID-19 شیوع است که از طریق فدرال تادیبی پیچیده در لامپوک یک بازرسی توسط وزارت دادگستری پیدا کرده است.

حتی قبل از این ویروس برای اولین بار شناسایی شده در اواخر ماه مارس آژانس 36 صفحه گزارش پزشکی نیروی انسانی در این مجتمع بود که در صرف 62 درصد است. ساخته شده است که آن را دشوار است به پیاده سازی جدید COVID-19 پروتکل در حالی که همچنین ارائه مراقبت های معمول به موسسه 2,700 زندانیان. تادیبی نیروی انسانی نیز به شدت کوتاه است که مانع از افسران از محدود کردن حرکت خود را در بین اموال چندین امکانات یک استراتژی کلیدی در کاهش انتقال ویروس در یک بسته زندان.

در واقع در این گزارش آن را در زمان لامپوک مقامات بیش از دو هفته به انجام یک سفارش از مافوق خود در اداره زندانها (BOP) آغاز "compartmentalization" از کارکنان به دلیل پیچیده نیست که بدن به اندازه کافی برای پر کردن تمام اجباری آن مطالب از جمله نگهبان 24 ساعته وظیفه در بیمارستان های محلی که در آن برخی از لامپوک زندانیان دریافت مراقبت. در پایان آوریل BOP تا به حال نه اعزام کادر پزشکی و 99 اصلاح افسران از دیگر زندانهای سراسر کشور برای پر کردن لامپوک را دارند.


دریافت خبرها در صندوق پستی خود را با ثبت نام به صورت روزانه ما عضویت در خبرنامه ایندی امروز.


کارکنان قراضه بودند خطرناکی کمبود در زمان وزارت دادگستری (DOJ) نیز یافت می شود. "ما شناسایی دو تن از اعضای هیات که به کار در اواخر ماه مارس پس از تجربه COVID-19 علائم را نشانه های تشخیص داده نمی شدند در فرآیند غربالگری." در پاسخ به محرمانه بررسی انجام شده توسط DOJ به عنوان بخشی از آن بازرسی های متعدد لامپوک کارکنان نگرانی که غير کارکنان بوده است اجرای این نمایش که اغلب شکست خورده به دنبال علائم دیگر از تب.

تشخیص در میان زندانیان بود مشکل ساز نیز هست. "ما دریافتیم که لامپوک نیست به دنبال آزمایش یک زندانی که با توجه به لامپوک سوابق پزشکی اطلاع کارکنان در مارس 22 که او شروع به تجربه های مختلف علائم و نشانه های فیزیکی از جمله حالت تهوع و گزارش کلی ضعف و سرفه خشک و بیش از قبل 2 روز" گزارش می گوید. "هر دو استفراغ و سرفه شناخته شده بودند علائم COVID-19 که در آن زمان." زندانی شد و در نهایت بستری در بیمارستان در مارس 26. در آن زمان ویروس بود شروع به را در سراسر چندین واحد در زندان و در نهایت آلوده کردن بیش از 1000 زندانیان و کارکنان. چهار زندانی کشته شدند از ویروس و دیگران ناتوان کننده رنج می برد عوارض پزشکی. در یک نقطه مجتمع بود یکی از بالاترین نرخ ابتلا به عفونت در کل زندان فدرال سیستم.

در حالی که لامپوک مقامات اصرار داشت که منابع کافی از تجهیزات حفاظت شخصی (PPE) همواره در دسترس برای هر دو کارکنان و زندانیان 70 درصد از کارکنان زندان که در پاسخ به DOJ نظرسنجی در اواخر مارس گفت اضافی PPE برای کارکنان یک "نیاز فوری"; 46 درصد گفت: زندانیان مورد نیاز بیشتر PPE به عنوان به خوبی. در حالی که لامپوک مدیران ادعا کرد در اظهارات به DOJ بازرسان که در زندان بود به خوبی مواجه نگردند با بهداشت و مواردی از قبیل صابون و ضد عفونی کننده دست, 55 درصد از کارکنان گفت: ارائه بیشتر برای کارکنان بود و دیگری "نیاز فوری"; 36 درصد گفت: همین کار را برای زندانیان.

یک خلاء رهبری در لامپوک نیز به احتمال زیاد باعث شد به شدت از شیوع بیماری به عنوان پیچیده "آیا پروتکل های ارتباطی در محل به طور کامل اطلاع رسانی به کارکنان در مورد گسترش ویروس" در این گزارش آمده. لامپوک حدودا از طریق سه روش متفاوت نگهبانان در طول اضطراری و مدیریت آن موقعیت پر بودند یا موقت وظیفه کارکنان از دیگر زندان های محلی و یا کارکنان مشغول به کار در یک "اقدام" ظرفیت.

"علاوه بر این" به DOJ گفت: "اتحادیه رسمی به ما گزارش که در طول مراحل اولیه وقوع این موسسه نیست اطلاع رسانی کارکنان که آنها تا به حال شده است در تماس نزدیک با یک همکار که تا به حال آزمایش مثبت برای COVID-19. این عدم اطلاع کارکنان از تماس با فرد آلوده به این معنا بود که BOP کارکنان که احتمالا تا به حال شده است در معرض ویروس — و در نتیجه می تواند خود آلوده شده اند — شد به طور بالقوه در معرض همکاران زندانیان و اعضای خانواده است."

شاید محکم ترین بخش از این گزارش با تمرکز بر لامپوک مقاومت به مارس 26 منظور از دادستان کل ویلیام بر اولویت دادن به استفاده از صفحه اصلی حبس برای دو منظور حفاظت از پزشکی در خطر است, بدون خشونت زندانیان و نازک شدن کلی جمعیت زندان اجازه می دهد تا برای بهتر اجتماعی فاصله. به DOJ به نام لامپوک استفاده از جدید سیاست مصوب تحت مراقبت عمل "بسیار محدود است." بازرسان مه یافت که از 509 لامپوک زندانیان واجد شرایط برای خانه حبس فقط 34 منتقل شده است در خارج از زندان است.

یکی از پیچیده سرپرست نگهبانان تا به حال اقدام به استدلال می کنند به بازرسان است که بیشتر نقل و انتقالات خواهد تهدید امنیت عمومی. بازرسان اذعان به پیچیدگی موضوع — "این مشکل مبتنی بر ریسک تصمیم گیری" آنها گفت: — اما پس از آن اظهار داشت بصورتی پایدار و محکم است که در اوایل ماه آوریل در زمانی که لامپوک شد رو به رشد COVID-19 بحران "دادستان کل تا به حال به کارگردانی BOP به 'بلافاصله حداکثر رساندن مناسب انتقال به خانه حبس از همه مناسب زندانيان در زندانها مانند لامپوک 'که در آن COVID-19 مادی مؤثر در عملیات.' با وجود این هشدار داده منعکس نمی کند که BOP در زمان اقدام فوری در لامپوک."


در سانتا باربارا مستقلکارکنان ما در حال کار در سراسر ساعت برای پوشش هر جنبه ای از این بحران — مرتب سازی حقیقت از شایعه. ما خبرنگاران و سردبیران در حال پرسیدن پرسش های دشوار ما مقامات بهداشت عمومی و گسترش این کلمه در مورد چگونه همه ما می تواند کمک به یک دیگر. جامعه ما نیاز دارددر حال حاضر بیش از هر زمان — و ما به شما نیاز دارید به منظور حفظ و انجام این کار مهم انجام می دهیم. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن