چرا رانندگی در کنسرت باید ظاهر در همه جا

همه ما را از دست ندهید ویژه مغناطیس و انرژی از کنسرت های زنده. ایستاده شانه به شانه با طرفداران همکار آیا با ت

توسط NEWSWORLDS در 3 تیر 1399

همه ما را از دست ندهید ویژه مغناطیس و انرژی از کنسرت های زنده. ایستاده شانه به شانه با طرفداران همکار آیا با تکیه بر نرده یا lounging در پشت تمام در حالی که لعنتی توسط یک دیوار صوتی — آن را به یک تجربه هیچ جای دیگری یافت. اما جدا از ارتباط با مردم بر روی زمین وجود دارد همچنین رابطه بین طرفداران و هنرمندان در مرحله یک حس relatability و احساسات است که باعث می شود کنسرت واقعا تجربه نادر. این نزدیک حس رفاقت حداقل در شرایط فیزیکی آسان نخواهد بود به تکرار در هر زمان به زودی در نور از این بیماری همه گیر است که به طور موثر تعطیل کنسرت به طور نامحدود.

اما در عوض از دوستانش برای سال آینده و نیم وجود دارد یک افق روشن برای مشتاق concertgoers در قالب رانندگی در کنسرت. شبیه به مفهوم درایو در درایو در کنسرت اجازه می دهد تعداد محدودی از ماشین ها و طرفداران به لحاظ اجتماعی فاصله در حالی که درگیر شدن در موسیقی زندگی می کنند. آنها صرفا یک راه حل موقت به عدم کنسرت گلایه, اما آنها خوش آمدید یکی. رانندگی در کنسرت ممکن است بیشتر underwhelming در مقایسه با نشاط سنتی کنسرت, اما آنها به سادگی مانند نشستن در ردیف عقب از یک محل به جای درگیر شدن با نوازندگان و طرفداران حق در نزدیکی مرحله.

رانندگی در کنسرت به هیچ وجه جایگزینی مناسب برای زنده نشان می دهد در سالن. هنوز هم آنها مهلت برای مشتاق concertgoers و نوازندگان به طور یکسان که در کنسرت یکی از آنها تنها معیشت و اگر نه خود را تنها.

اکثر درایو در کنسرت, در حال حاضر شرکت کنندگان لحن به نشان می دهد از طریق یک simulcasted بزرگ عملکرد صفحه نمایش و یا از طریق رادیو ماشین برای تشویق طرفداران به ماندن در اتومبیل های خود را. این نشان می دهد امیدوارم پیاده سازی یک گزینه نزدیک به محل برگزاری کنسرت است که در آن طرفداران قادر به رول کردن خود ویندوز و یا فشار با نوک انگشت سر خود را از پنجره ها و sunroofs و گوش دادن به موسیقی از طریق بلندگوهای اما در منافع عمومی ایمنی و بهداشت, این احتمال وجود دارد که بسیاری در فرد اجراهای خود ادامه خواهد داد به تکیه بر روی رادیو ماشین.

بسیاری از موسیقی ها از انواع ژانرهای هستند در خط مقدم درایو جدید در کنسرت موج. Garth Brooks دهکدهای برنامه ای برای پخش می در رانندگی-در سینماهای سراسر کشور و Dave Matthews Band مشابه است راه اندازی.

بسیاری از بزرگ عمل می کند مانند این به احتمال زیاد نخواهد تور و ممکن است به چوب بازی یک اجرای زنده پخش در رانندگی-در سینماهای سراسر کشور. اما در خارج از کشور, هنرمندان محلی ساخته اند pop-up کنسرت مرحله برگزار شد و در شخص کنسرت محدود به چند صد وسایل نقلیه پارک شده در سراسر زمینه ها و لات ها. نه تنها آن است که نوآورانه اما آن را نیز یک ابزار موثر برای احیای تابستان در عین حال تاثیرگذار در راه است.

واضح است که صنعت موسیقی شده است آمار فوق العاده سخت با این بیماری همه گیر. کنسرت زنده هستند و برخی از آخرین گردهمایی های اجتماعی است که به شما اجازه داده شود یک بار اجتماعی فاصله و پناهگاه در محل محدودیت شروع به کاهش است. و در حالی که بسیاری از هنرمندان انجام داده اند و مجازی را نشان می دهد و streamings قبلی خود را نشان می دهد آن را به سادگی نیست همان به عنوان قدردانی از همان موسیقی را از طریق فردی را نشان می دهد و سخنرانان.

رانندگی در کنسرت نمی تولید درآمد بزرگ, اما این قصد خود را. رانندگی در کنسرت ارائه یک احساس آرامش و صلح از ذهن برای کسانی که در صنعت موسیقی به انجام آنچه آنها دوست دارند. آنها برای عشق به موسیقی و برای reuniting طرفداران با هنرمندان آنها را نگه دارید تا عزیز.

بسیاری از هنرمندان خوراک از انرژی از جمعیت که مطرح می مسئله با توجه به فاصله بین شرکت کنندگان که مجاز به خروج از اتومبیل خود را. هنوز هم وجود دارد مقدار زیادی از راه را برای طرفداران به نمایش شور و شوق خود را که آیا آن را در بوق, رقص, در اتومبیل خود را زمانی که ممکن است و یا شاید حتی نیاز خود را به سلامتی شنیده بیش از دریا از وسایل نقلیه. کنسرت های با صفحه نمایش بزرگ پخش نزدیک بازدید از نوازندگان برای کسانی که پارک شده دور از این مرحله می تواند کمک به افزایش تعامل و امیدوارم این هنرمند در مرحله قادر به احساس کامل برسد از نفوذ خود است.

مردم از دست سحر و جادو خود را از دیدن هنرمندان مورد علاقه انجام زندگی می کنند. هیجان از اتصال بیش از موسیقی لذت بردن از آنها با طرفداران دیگر و هنرمند ارزشمند تجربه. رانندگی در کنسرت ارائه یک خرده از آن تجربه و آن را بیش از اندازه کافی برای طرفداران جزر و مد بیش از تا زمانی که آنها می توانند یک بار دیگر حضور در کنسرت مانند آنها استفاده می شود. مطمئن طرفداران ممکن است عرق گوش زنگ آدرنالین پر نشان می دهد آنها در حال استفاده, اما آنها خواهید بود بخشی از چیزی منحصر به فرد و انقلابی است. یکی تنها می تواند امید است که رانندگی در کنسرت خواهد آخرین طولانی به اندازه کافی برای ارائه بیش از فقط یک لحظه زودگذر شادی در یک زمان تلخ و شیرین برای موسیقی زنده.

Pooja عدل موسیقی را پوشش می دهد. او تماس بگیرید در [email protected].



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن