به همین دلیل است که جو بایدن در جمهوری دژ Lancaster County, Pa. صحبت کردن در مورد بهداشت و درمان?

کیم قوی و آب نبات Woodall York Daily Recordمنتشر شده 1:22 PM EDT Jun 25, 2020فقط با 130 روز باقی مانده تا انتخ

توسط NEWSWORLDS در 5 تیر 1399

فقط با 130 روز باقی مانده تا انتخابات سابق معاون رئیس جمهور جو بایدن ظریف کمپین نوسانی را بعید محل امروز: Lancaster, Pennsylvania.

او را به ملاقات با خانواده ها - در کمپین بازدید - است که بهره مند از قانون مراقبت مقرون به صرفه گسترش دسترسی بهداشت و درمان به تصویب رسید در سال 2010.

Lancaster County یک جمهوری خواه دژ به 57 درصد از رای دهندگان در اینجا انتخاب دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در سال 2016. پس چرا توقف در این شهرستان برای بازدید ؟

شهرستان لان کاستر به خودی خود دارای اکثریت رای دموکراتیک و یکی از رهبران محلی گفت: این شهرستان است کمی آبی تر از هر سال است.

آن را نیز اسکان مجدد پناهندگان منطقه دوبله توسط بی بی سی در سال گذشته به عنوان "پناهنده سرمایه آمریکا است."

آگاتا Asiimwe نقل مکان به شهرستان لنکستر از اوگاندا پنج سال پیش با شوهر و سه فرزند. در کشور خود آنها نمی نیاز به بیمه بهداشت و درمان به عنوان پزشک و نسخه بودند مقرون به صرفه و پرداخت از جیب.

"برادر من در اینجا قبل از ما او نوع گرا ما و همه چیز ما نیاز به انجام است. او با اشاره به این که ما نیاز به دریافت بیمه بهداشت و درمان" Asiimwe گفت. "ما به مکان های مختلف و سپس ما به یک مددکار اجتماعی در (لنکستر سلامت عمومی)."

آنجا بود که Asiimwe آموخته شده در مورد قانون مراقبت مقرون به صرفه سلامت بازار است که آنها استفاده می شود از. Asiimwe و شوهر کار می کنند اما آنها نمی دریافت بیمه بهداشت و درمان از طریق کارفرمایان خود را.

"این بسیار مهم است برای مردم برای دسترسی به مراقبت های بهداشتی و خدمات درمانی با کیفیت بالا اگر آنها می توانند آن را ندارند" گفت: Nicole Specht رئیس افسر ارتباطات برای لنکستر, مرکز بهداشت, یک سازمان غیر انتفاعی با چندین درمانگاه در این شهرستان است. "ما نمی ایستادگی در سیاسی کنار ما ایستاده پزشکی دسترسی طرف."

به دلیل لنکستر متنوع جمعیت مرکز بهداشت کار با بیماران صحبت از 200 زبان مختلف یک موقعیت غیر معمول برای یک شهر 59,000 و یک county of 546,000.

بایدن بازدید

امروز متوقف خواهد شد و دموکراتیک ریاست جمهوری نامزد چهارمین سفر به پنسیلوانیا در این ماه می آید و به عنوان رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن مورد برای پایان دادن به اوباما-دوران بهداشت و درمان طرح قبل از دیوان عالی ایالات متحده.

"در وسط یک بیماری همه گیر مغلوب ساختن پیشی جستن در تلاش است به دور از پوشش بیمه سلامت از 23 میلیون آمریکایی به عنوان به خوبی به عنوان بحرانی برای حمایت از افراد با شرایط از پیش موجود" گفت: یک ایمیل از بایدن انتخاباتی.

بخش مهمی از بایدن پیام در لنکستر خواهد بود که چگونه قانون مراقبت مقرون به صرفه منافع مردم رنگ.

بیشتر: واقعیت را بررسی کنید: جو بایدن می خواهد برای از بین بردن fracking جدید اجازه همه fracking

بیشتر: ریاست جمهوری نتایج اولیه: بایدن تهمت پیروزی نامزد از Pa.

در حالی که بایدن در پنسیلوانیا این بعد از ظهر تهمت خواهد بود در ویسکانسین. بسیاری از تضاد می تواند کشیده شده بین presumptive 2020 نامزد ریاست جمهوری اما بایدن و مغلوب ساختن پیشی جستن هر دو را انتخاب کرده اند تا خود را در شخص کمپین تلاش در ایالات متحده است که می تواند کمک به آنها را به نفع خود در ماه نوامبر.

"این میدان نبرد دولت وقت گفت:" تری مدونا یک ناظر انتخابات و تحلیلگر سیاسی در فرانکلین & مارشال, دانشگاه, در, Lancaster.

بایدن از دیدن مادری خود پنسیلوانیا بیش از آسان نزدیکی به خانه اش در ایالت دلاور مدونا گفت.

معاون سابق رئیس جمهور در ژوئن 2 سخنرانی در فیلادلفیا در ژوئن 11 با حضور در یک میزگرد در فیلادلفیا و در تاریخ 17 ژوئن در سخنرانی در داربی.

"او شده است در اینجا سه بار در ماه ژوئن. نشان می دهد که اهمیت پنسیلوانیا است. این یکی از کشورهای است که تعیین رئیس جمهور بعدی" مدونا گفت.

دیگر میدان نبرد متحده میشیگان و ویسکانسین و فلوریدا, با توجه به بسیاری از تحلیلگران سیاسی. آریزونا و کارولینای شمالی نیز در نظر گرفته میدان نبرد متحده در این سال بسیاری از تحلیلگران.

پنسیلوانیا رای دهندگان

مغلوب ساختن پیشی جستن برنده پنسیلوانیا توسط 44,000 آرا در سال 2016 شد و اولین انتخابات ریاست جمهوری نامزد به نفع دولت پس از جورج دبلیو بوش در سال 1988.

زمانی که دموکرات نامزد ریاست جمهوری و جبهه دوم هیلاری کلینتون از دست پنسیلوانیا در سال 2016 او برای انتقاد از تمرکز بیش از حد در فیلادلفیا و پیتسبورگ. او ساخته شده یک چند کمپین توقف در هریسبورگ اما کلینتون تا حد زیادی متمرکز در بسیار پر جمعیت bookends از دولت است.

"کلینتون را به خوبی به اندازه کافی در مترو فیلادلفیا و پیتسبورگ را به نفع خود اما او clobbered آنقدر در خارج بزرگ مناطق شهری که او به دقت از دست دولت به مغلوب ساختن پیشی جستن" گفت: Kyle Kondik مدیریت سردبیر Sabato را توپ کریستال در دانشگاه ویرجینیا مرکز سیاست است.

دموکرات ها به نظر می رسید که آموخته درس از گذشته با بایدن سفر به Lancaster County, مدونا گفت.

"لنکستر است که هنوز هم یک جمهوریخواه شهرستان برای مطمئن شود, اما به طور کلی دموکرات ها بهتر انجام داده اند وجود دارد و در southcentral پنسیلوانیا در سال های اخیر," او گفت:.

بایدن 6-نقطه سرب در پنسیلوانیا با توجه به RealClearPolitics متوسط از نظر سنجی.

"بایدن سرب رشد کرده در میدان نبرد متحده اما خود رهبری است و نه غیر قابل عبور" مدونا گفت.

هر چه تاخت و تاز بایدن می تواند در به طور سنتی قرمز استان ها مانند لنکستر کمک خواهد کرد که او در ماه نوامبر او گفت:.

"دموکرات امید به کاهش جمهوری خواه لبه" مدونا گفت.

یک ماه پیش بایدن را منجر شد 3 امتیاز جلوتر از مغلوب ساختن پیشی جستن در پنسیلوانیا است. مغلوب ساختن پیشی جستن از دست داده و جای پای به دلیل "واکنش خود را به پلیس اصلاحات و جورج فلوید پرونده قتل" مدونا گفت.

لنکستر تغییر

حزب دموکرات تا به حال برخی از موفقیت های خارج از شهر و حومه نزدیک به آن است.

"من فکر می کنم که جمعیتی از ساکنان در حال تغییر است گفت:" دایان Topakian رئیس Lancaster County دموکرات کمیته. "آن را جوان تر و متنوع تر نواخته متنوع است. سیاست ها و مواضع حزب جمهوری خواه در حال راه بیش از حد افراطی دیگر. آنها تفرقه و مخرب و مردمی نمی تواند پشتیبانی که حتی متوسط مردمی است."

در گذشته حزب دموکرات در لنکستر کانتی داده اند تا در تلاش برای قرار دادن نامزدهای انتخاباتی خارج از شهر و آن آبی همسایگان اما تلاش های اخیر دیده می شود برخی از موفقیت است.

"در انجمن ها و شوراهای شهر ما در حال برنده شدن کرسی" Topakian گفت. "این فقط یک سوال از نامزدها که می توانید گوش دادن به رای دهندگان و می توانید به اشتراک گذاری ایده های رایج در مورد چه نوع از زندگی ما می تواند داشته باشد. ... مردم می خواهند مدارس خوب شغل خوب و آنها می خواهند قادر به پرداخت هزینه یک خانه خوب است. ما از کسانی که همه چیز."

کیم قوی را می توان در رسید kstrong@ydr.com.

آب نبات Woodall را می توان در رسید cwoodall@ydr.com.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن