چرا آن زمان به صورت دیجیتال تقسیم مالیات

اندرو یانگ می خواهد شما را به پرداخت برای داده های خود را; این طرح نیز شناخته شده به عنوان سود سهام داده. این

توسط NEWSWORLDS در 17 تیر 1399

اندرو یانگ می خواهد شما را به پرداخت برای داده های خود را; این طرح نیز شناخته شده به عنوان سود سهام داده. این ایده ای است که فقط احساس عادلانه و دیر — درمان ما اطلاعات شخصی را به عنوان ملک به طوری که زمانی که شرکت ها می خواهند به استفاده از آن آنها مجبور به پرداخت برای آن است. یانگ درستی اشاره می کند که Facebook و شرکت های دیگر مانند آن را موفق به فریب ما همه در یک راه بزرگ: ما تجارت ما داده در ارز برای خود درآمد.

آن را سخت به استدلال می کنند در برابر هر گونه ایده است که توزیع می شود برخی از Facebook را میلیاردها دلار درآمد برای کسانی که شده اند در سمت چپ در پی بزرگ با تکنولوژی. اما ما نباید فقط به حل و فصل برای هر سیاست ایده. اگر ما در حال رفتن به تکنولوژی نیاز داریم سیاست به احتمال زیاد برای توانمند سازی آمریکایی ها خود را برای رسیدن به اقتصادی پتانسیل رسیدن به سلامت زندگی اجتماعی و حفظ سلامت روانی و جسمی خوبی بودن.

یانگ که به اشتباه فکر می کنم که داده سود سهام خواهد شد در نتیجه یک تغییر معنی دار در رفتار آنلاین. حتی با چند دلار ما می خواهم از این سود ما می خواهم هنوز هم می تواند فقط به عنوان گرفتار با تمام چیزهایی است که ما را به چنین دارایی های با ارزش به Facebook و مانند آن. رسانه های اجتماعی ما و مبتنی بر اینترنت اعتیاد اجرا عمیق, بنابراین تمام رسانه های اجتماعی ناشی از مسائل که یانگ می خواهد به حل با داده های سود — براندازی دموکراسی ما ناعادلانه مدل اقتصادی و کاهش سلامت روان ما — ادامه خواهد یافت.

به جای آن ما نیاز به پیاده سازی یک شکاف دیجیتالی مالیات. این مالیات را به صراحت اعمال می شود به درآمد حاصل از مجموعه ای از داده ها با قصد تولید تبلیغات هدفمند و یا فروش آن به اشخاص ثالث. فقط به عنوان با اطلاعات سود سهام این مالیات را تغییر مشوق های اقتصادی از Facebook و گوگل و آمازون و بقیه فن آوری و اطلاعات غول. اما این مالیات را متفاوت از اطلاعات سود سهام در یک راه مهم — به جای به سادگی ارسال پول به مردم ما می خواهم سرمایه گذاری درآمد حاصل از بسته شدن شکاف دیجیتال.

هیچ سوالی وجود دارد که با تکنولوژی مسموم است ما مدنی (persian). برای هر مثبت است که می آید از ما tech کوچک — برای مثال, Facebook, اعلام ثبت نام رای دهندگان تلاش دارد متقابل اشکال که پرورش بیشتر بخش در دموکراسی ما — Facebook ظاهر امتناع به عمل معنی دار بر اطلاعات غلط.

قرار دادن پول بیشتر در دست Facebook کاربران نمی خواهد تغییر این الگو. به جای آن ما نیاز به تکنولوژی غول های با تبدیل شدن به بهتر مصرف کنندگان است. ما به عنوان یک دیجیتال جامعه باید آگاه تر از ما حقوق و حریم خصوصی بیشتر آماده به نقطه و چشم پوشی از اطلاعات غلط و آگاه تر از دیگر امن تر راه برای اتصال و جستجو برای اطلاعات.

یک شکاف دیجیتالی مالیاتی ارسال خواهد درآمد حاصل از آن به بزرگترین سواد دیجیتالی آموزش طرح تا کنون تصور می شد. کار با تعداد رو به رشد دیجیتال ورود به سازمان دولت ما می تواند کمک به این سازمان در مقیاس و رسیدن به هر آمریکایی با آموزش معنی دار در همه چیز از پردازش کلمه برای برنامه نویسی. این ابتکار می تواند رو به رشد شکاف بین کسانی که با دسترسی به تکنولوژی و دانش به استفاده از آن و کسانی که در تلاش برای دریافت آنلاین در مقرون به صرفه و امن راه است.

خوشبختانه تاپیک کل ائتلاف از سازمان هایی است که انجام این کار برای مدت زمان طولانی — چک کردن صدها نفر از اعضای درون ملی دیجیتال گنجاندن داد یا NDIA اگر شما می خواهید برای دیدن برخی از نمونه. این سازمان ها به خوبی versed در کمک به اعضای جوامع مختلف ایجاد مهارت های دیجیتال نیاز به اکسل در مدرسه در برنامه های کاربردی و در فعالیت های روزمره مانند دیدن دکتر خود و یا صحبت کردن با خانواده خود را.

حتی با اطلاعات سود سهام اگر آمریکایی ها نمی دانند که چگونه به استفاده از اینترنت در امن و هوشمند راه ها و سپس Facebook و خواهر و برادر خود ادامه خواهد داد به انتقام ویران کردن. ما می تواند فقط به عنوان مستعد ابتلا به کلاهبرداری های خود را: اطلاعیه که توقیف توجه ما اطلاعات غلط طراحی شده برای فریب ما و اجتماعی مهندسی طراحی محصول است که ما را طلب دوست دارد ، retweets و upvotes.

آمریکایی ها سزاوار بهره مندی از داده های آنها تولید می کند اما آنها نیز شایسته آموزش و پرورش نیاز به آنها را بیشتر ادراک آنلاین بازیگران. در سطح ایالتی یا فدرال دیجیتال تقسیم مالیات را می توان به هر شرکت است که باعث می شود بیش از 50 درصد از درآمد خود را از داده های کسب درآمد. حاکم قضایی نیز می تواند موسسه درآمد آستانه طوری که استارتاپها و کسب و کارهای کوچک می تواند جلوگیری از بار اضافی مالی.

بعدی درآمد حاصل از این مالیات را به طور مستقیم به سازمان هایی که تایید توانایی خود را برای آموزش طیف متنوعی از آمریکایی ها در مهارت های ضروری برای مرور وب است. این سازمان ها ایده آل خواهد بود غیر انتفاعی و غیر حزبی. اگر سیاستگذاران به دنبال یک جای خوب برای شروع باید آنها را تقویت تلاش های سازمان که بخشی از NDIA.

اطلاعات سود سهام را با موفقیت پرتاب یک سنگ در تکنولوژی Goliaths. اما به راستی سرنگونی آنها ما نیاز مصرف کنندگان که می تواند صحبت می کنند تا برای حقوق خود پرچم و چشم پوشی از اطلاعات غلط و شناسایی منابع آنلاین است که طراحی شده برای ظروف سرباز یا مسافر با سلامت روان خود را. ما نیاز به تبدیل شدن به سواد دیجیتالی و دیجیتال تقسیم مالیات می تواند ما وجود دارد.

کوین Frazier یک دانشجو در دانشگاه برکلی دانشکده حقوق و بنیانگذار همسایگان برای سازمان های غیر انتفاعی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن