چرا باید میلیونرهای دیگر فرار مالیاتی?

به 2.2 تریلیون دلار مراقبت قانون قرار بود برای ارائه بسیار مورد نیاز و پشتیبانی از افرادی که مبتلا به بسیاری

توسط NEWSWORLDS در 26 اردیبهشت 1399

به 2.2 تریلیون دلار مراقبت قانون قرار بود برای ارائه بسیار مورد نیاز و پشتیبانی از افرادی که مبتلا به بسیاری از این بیماری همه گیر. اما در این لایحه مبهم $135 میلیارد فرار مالیاتی برای ثروتمندترین یک درصد تضعیف در توسط میچ مک کانل و جمهوری خواهان مجلس سنا. آن را می دهد 43,000 میلیونرهای طور متوسط 1.6 میلیون دلار فرار مالیاتی هر کدام در سال 2020 است. در عین حال هر کس دیگری فقط تا 1200 $تخفیف در چک.

بسیاری از پنهان $135 میلیارد را به صاحبان شرکت املاک و مستغلات (مانند دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن و جارد کوشنر), صندوق های تامینی و سهام خصوصی.

در حال حاضر که مجلس معرفی کرده است قانون برای رسیدگی به این راه گریز از مالیات این مهم است که آنها با موفقیت رای به لغو $135 میلیارد سادگی به ثروتمندترین یک درصد قرار داده است که کمک های که در آن نیاز است بزرگترین ― حفاظت از بهداشت عمومی و جوامع هستند که در خط مقدم از این بیماری همه گیر.

با بیش از 30 میلیون آمریکایی تشکیل پرونده برای بیکاری فقط در شش هفته گذشته و میلیون ها نفر خود را از دست دادن مزایای بیمه بهداشت و درمان این رکود اقتصادی را تحت تاثیر ما خانواده ها و جوامع برای سال آمده است. ما نیاز به یک پاسخ است که متناسب با اندازه بحران است.

که به معنی قرار دادن کمک های اضافی به سمت اثبات شده اقتصادی رانندگان مانند پرداخت های مستقیم به خانواده ها افزایش یافته است ضربه محکم و ناگهانی مواد غذایی مزایای برنامه, برای دفاع در برابر بی خانمانی و فقر و مستقیم کمک به خدمات درمانی متحده و جوامع است.

در زمانی که خانواده ها در حال تلاش برای قرار دادن غذا روی میز و یک سقف بالای سر خود آن را نامعقول است که میچ مک کانل و سنا جمهوری خواهان دست $135 میلیارد دلار در مالیات جالب به ثروتمندترین یک درصد است. ما باید کنگره را لغو میلیونر مالیات گریز و گوش دادن به خواسته های مالیاتی که از منابع استفاده می شود برای خانواده ها و جوامع بیشترین نیاز در طول coronavirus بیماری همه گیر.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن