چرا ما قدر مدرسه-تامین اینترنت برنامه های

اگر شما تا کنون رفته به یک مدرسه عمومی و سپس شما احتمالا آگاه از مدرسه-بودجه برنامه های شما می توانید دانلود.

توسط NEWSWORLDS در 24 اردیبهشت 1399

اگر شما تا کنون رفته به یک مدرسه عمومی و سپس شما احتمالا آگاه از مدرسه-بودجه برنامه های شما می توانید دانلود. این برنامه ها به طور معمول بسیار مفید و مهم دستگاه به موفقیت در محیط دانشگاهی. فکر می کنم مایکروسافت آفیس 365, فتوشاپ, نرم افزار Adobe Acrobat و غیره. همه در همه آنها برنامه های حرفه ای است که زندگی را به یک کل خیلی آسان تر است. و برای ما دانش آموزان آنها نیز رایگان!

برخی از ما ممکن است آن را می دانم (من قطعا نیست), اما این, دانلود برنامه های هزینه گزافی در غیر این صورت. Office 365 می تواند هزینه تا $150 و فتوشاپ می تواند هزینه 20 دلار در هر ماه. UC برکلی ارائه می دهد دانش آموزان خود Adobe Creative Cloud است که یک میزبان کامل از برنامه های ادوبی از جمله Photoshop, Acrobat و لایت روم و هزینه های $53 در ماه است. که در حال حاضر بیش از 200 $ارزش از برنامه های رایگان برای همه.

این برنامه ها همچنین اثر ورزش. بعد از همه وجود دارد را یک دلیل آنها هزینه چنین ثروت خود را. با Microsoft Office می توانید نوشتن مقالات و سخنرانیها و ایجاد صفحات گسترده در پرواز است. هنگامی که شما یاد بگیرند به استفاده از این برنامه در حداکثر بهره وری شما ممکن است دریابید که آنها نیز می تواند مورد استفاده قرار گیرد در برخی غیر دانشگاهی محیط.

می خواهید برای تدریس به پدر و مادر خود را چگونه به استفاده از اینترنت و رفع Wi-Fi? ایجاد سریع ارائه به صورت رایگان! می خواهید به غذا خوردن با دوستان خود را در یک روز اما در کل ایده درستی تقسیم این لایحه می ترساند و شما را از آن ؟ ایجاد یک صفحه گسترده به نگه داشتن زبانه خود را سازمان یافته و به نوبه خود Venmoing به ساده ترین پنج دقیقه کار تمام وقت!

یکی از underrated ترین برنامه از تمام آنهایی هستند که به صورت رایگان ارائه شده است Adobe Acrobat. شما ممکن است آن را می دانم به عنوان چیزی که بالا میآید تا زمانی که شما دانلود فایلهای Pdf, اما من می دانم آن را به عنوان سومین بزرگترین ابزار تا کنون ایجاد شده به صورت مدرن, دانشجو, پیشی تنها با SparkNotes و خلبان G2 ژل قلم. با نرم افزار Adobe Acrobat من می تواند باز کردن 30-چیزی در فایل های PDF و لپ تاپ را روی صفحه اصلی است که هنوز هم قابل کشتیرانی. نه تنها این, اما من همچنین می توانید در اطراف در حال ویرایش تمامی فایلهای Pdf به نگاه با این حال من می خواهید آنها را به نگاه. گرفتن آنلاین امتحانات بوده است هرگز آسان تر به عنوان من می توانم فقط دانلود نسخه PDF امتحان, رفتن به آکروبات رفتن به منوی edit و نوع پاسخ من که در راه است. مقدار کاغذ من را نجات داد با انجام این کار احتمالا مطمئن ساخته شده است که برخی از پرنده استوایی در آمازون ندارد خانه خود را نابود بنابراین اگر همه ما ساخته شده با استفاده از این برنامه و استفاده موثر آنها ما می تواند به معنای واقعی کلمه تغییر چهره این سیاره است.

در مجموع این برنامه فوق العاده مفید است و این واقعیت است که نه همه من می دانم که با استفاده از آنها و یا حتی از آنها آگاه است ناراحت کننده است. حضور در یک مدرسه عمومی دارای جنبه های منفی آن و همه ما از آنها آگاه است. اما در دسترس بودن این برنامه است که یک مثال از اینکه چگونه خوب سیستم ما می شود و ما باید با استفاده از این فرصت را به زندگی خود ما آسان تر است.

تماس با رحلت عالم در [email protected].



is.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب